hoe kan ik een nieuw jailbreak systeem installeren zonder dat hij weer gesimlockt is discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, een vriend van mij heeft een iphone gekocht in het buitenland maar nu is de vraag hoe kan ik die gejailbreakte iphone een nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik een nieuw jailbreak systeem installeren zonder dat hij weer gesimlockt is
hey,
een vriend van mij heeft een iphone gekocht in het buitenland maar nu is de vraag hoe kan ik die gejailbreakte iphone een nieuwe jailbreak software instaleren zonder dat hij weer simlockt is van het buitenland we vermoeden dat het uit america komt (we zijn uit belgie) kan iemand ons alsjeblieft helpen groetjes Beny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Custom firmware aanmaken (baseband versie behouden), en shift-herstel in iTunes. Daarna opnieuw jailbreaken en unlocken...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Net als nu: met ultrasn0w.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tip: blader eens door de unlock draadjes, dat voorkomt dat je straks een 'help! Ik...' draadje moet openen, en het misschien te laat is. Bereid je goed voor en lees je goed in, vóór je iets doet...
|
|
|||
|
|||
Unlocken
Citaat:
En nog een vraagje moet ik hem eerst jailbreaken met retsnow en daarna ultrasnow via cydia of moet ik dereckt naar ultrasnow? Laatst gewijzigd door Beny; 30-06-12 om 11:17. Reden: Had nog een andere vraag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesynchroniseerd met verkeerde backup, hoe kan ik dat weer veranderen? | roaldino | iTunes | 0 | 10-07-10 13:32 |
iPhone: hij iphone is terug gesimlockt | beer13 | Jailbreak | 2 | 28-05-10 20:20 |
Vandaag Firmware 3.1.2 erop installeren kan dat op een originele 3gs | Falastine | iPhone algemeen | 3 | 02-03-10 16:26 |
iPod touch: Iphone denk dat hij een Ipod is.. | fezzz | Jailbreak | 0 | 24-02-10 00:10 |
|
|