iPhone helemaal dood discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisterenochtend was ineens mijn iphone uitgevallen ( meer dan voldoende batterij ) heb toen een harde reset geprobeerd ( apple logo kwam een paar keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone helemaal dood
Gisterenochtend was ineens mijn iphone uitgevallen ( meer dan voldoende batterij ) heb toen een harde reset geprobeerd ( apple logo kwam een paar keer in beeld ( samen met de rond draaiende streepjes ) . later nogmaals gekeken nu doet hij helemaal niets meer, lijkt alsof het scherm ( heel licht oplicht ). iPhone doet niets aan de lader ( geen geluid of iets ) iPhone wordt niet herkend door macbook ( niet eigen ) & pc. Ik krijg de telefoon ook niet in DFU modus. Ben morgenavond weer thuis, dus kan ik het nog even aan mijn eigen macbook proberen.
Het betreft een iphone 4 16gb software 5.1.1 semi tethert jailbreak ( redsnow ) Heeft iemand een idee, of ben ik op mijn verzekering / telefoonwinkel aangewezen! alvast dank!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dood? | Reverbje | iPhone algemeen | 24 | 26-08-11 16:54 |
Iphone 3gs helemaal dood?! | richard75 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 09:26 |
Iphone 2g dood? | brand034 | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 00:40 |
Iphone 1.0 is dood en nu? | pcsw | iPhone algemeen | 18 | 22-12-08 19:01 |
iPhone: Hoegroot is de kans dat iPhone helemaal dood gaat na Jailbreak? | dorus | Jailbreak | 25 | 23-08-08 20:33 |
|
|