iPhone in pending tss queue discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4s op 5.1.1 gejailbreakt met Absinthe. Ging allemaal prima en heb keurig Cydia etc. Probleem is echter dat Cydia aangeeft dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in pending tss queue
Ik heb mijn iPhone 4s op 5.1.1 gejailbreakt met Absinthe.
Ging allemaal prima en heb keurig Cydia etc. Probleem is echter dat Cydia aangeeft dat de iPhone in pending tss queue staat. Inmiddels weet ik dat dat dat zoveel betekent als dat er een wachtrij is om de SHSH blobsop te slaan op de Cydia server. Deze melding staat er nu een week en ik heb begrepen dat dit wel tot 3 weken kan duren. Vervelend is dat ik nu NIETS vanaf Cydia kan installeren en hier is mijn jailbreak juist voor .... Iemand een suggestie hoe dit proces te versnellen (lijkt me sterk want je kan vast geen invloed uitoefenen op Cydia servers) of hoe dit opslaan van SHSH blobs ongedaan te maken. (en nee met tiny umbrella kan je nu niets) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je niets kunnen installeren?
Dit heeft niets met elkaar te maken…
|
|||
|
|||
Is dat zo? Ik ging daarvan uit. Rare is dat cydia aangeeft dat ik van alles heb geinstalleerd maar ik t niet op de iphone kan terugvinden.
Alles stond er eerst en deed het daarna resette de iphone savonds ineens zelf spontaan. Daarna kon ik niets meer installeren vanaf cydia. Suggesties? |
|
||||
|
||||
Wat heb je geïnstalleerd en waar heb je dat op je iPhone gezocht?
|
|
|||
|
|||
Lockinfo, clockhide, activator, screendimmer. Lockinfo erc stond normaal altijd in mijn instellingen maar nu dus niets. Werkt ook niet terwijl cydia zegt dat alles is geinstalleerd. Rare is dat alles ook werkte tot de spontane reset
Laatst gewijzigd door XIII; 30-06-12 om 12:05. Reden: Opschonen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoelang blijft de melding "in the pending TSS queue | jordy a te c | Jailbreak | 20 | 09-05-11 09:08 |
Pending TSS request. Hoe lang? | egidius | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-12-10 17:20 |
Cydia Queue opschonen | Hammertime | Archief | 3 | 11-01-10 20:19 |
Installer queue | caridina | Jailbreak apps en thema's | 6 | 14-05-08 22:45 |
|
|