Installer queue discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de installer een aantal apps in de queue gezet, ik kan echter nergens vinden hoe ik die dan kan installeren. Dat gebeurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer queue
Ik heb in de installer een aantal apps in de queue gezet, ik kan echter nergens vinden hoe ik die dan kan installeren. Dat gebeurd nl niet??
Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet de laaste app. die je in de queue hebt wel op instaleer drukken. Dan doet hij meteen de hele waslijst
|
|
|||
|
|||
Euh, ok, maar waar vind ik dan de queue? Want dat is het tweede probleem die kan ik niet vinden :-S
|
|
||||
|
||||
zoals tb158 zegt, je voegt gewoon wat apps aan gueue toe en dan installeer je een app en dan word alles geinstalleerd wat je aan gueue hebt toegevoegd.
en je kan niet in 1 of ander gueue komen wat jij bedoeld om dan te kijken bijv wat je er allemaal aan hebt toegevoegd
|
|||
|
|||
OK, Dat was idd wat ik bedoelde. Jammer, maar toch: TNX.
|
|
||||
|
||||
Mooi weten we dat ook weer
|
|
||||
|
||||
idd, slotje dan maar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoelang blijft de melding "in the pending TSS queue | jordy a te c | Jailbreak | 20 | 09-05-11 09:08 |
Cydia Queue opschonen | Hammertime | Archief | 3 | 11-01-10 20:19 |
hoe kan ik de queue van de installer zien | hvrossum | iPhone algemeen | 5 | 18-06-08 22:09 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
|
|