Mijn iphone uit Lithouania. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone van Marktplaats gehaald, het gaat om een zwarte Ihpoen5 van 16GB. Blijkt er een simlock op te zitten. Het gaat om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone uit Lithouania.
Ik heb een Iphone van Marktplaats gehaald, het gaat om een zwarte Ihpoen5 van 16GB. Blijkt er een simlock op te zitten. Het gaat om een simlock van Mobitel gevestigd in Lithouania. Ik heb contact opgenomen met Apple en zij kunnen helaas niks voor mij betekenen. Kan iemand mij misschien helpen hoe ik het eraf kan halen? Bij een winkeltje in de buurt kost het €120.- MINIMAAL dat vind ik veel ste duur.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk dat het om een Omnitel lithouania gaat ? die unlock is zeker geen 120 euro
35 komt eerder in de buurt |
Labels |
16gb, iphoone, radeloos, simlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet alle foto's uit mijn fotostream komen op mijn computer te staan | Avance | iCloud | 2 | 01-10-13 17:21 |
Mijn iphone praat uit zichzelf | Caster | iPhone algemeen | 9 | 28-04-13 22:32 |
Mijn Wi-Fi valt uit op mijn Iphone | ADUMAN | Wi-Fi | 27 | 08-03-13 15:26 |
zomaar viel mijn iphone uit ? | Congierge | iPhone algemeen | 2 | 18-03-12 21:56 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
|
|