Hoe kom ik van een APAC lock af? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik heb van een vriendin een Iphone 4 overgekocht die zij bij een abbo van Vodafone kreeg. Helemaal nieuw en geen simlock: ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kom ik van een APAC lock af?
Hallo iedereen
Ik heb van een vriendin een Iphone 4 overgekocht die zij bij een abbo van Vodafone kreeg. Helemaal nieuw en geen simlock: ik gebruik nu al 2 jaar een Ben-simkaartje. Afgelopen zomer ben ik voor werk naar Thailand geweest en heb daar een Thaise simkaart aangeschaft. Deze deed het niet, en na 3 telefoonwinkels en een Applestore was ik wijzer dat er een 'APAC' lock op de Iphone zit. Oftewel, geblokeerd in Asia and Pacific Regions. Terug in NL heb ik Vodafone en Apple lastig gevallen, maar die weten niet van het bestaan van APAC af... Het lukt me niet dit online ergens zelf te controleren, maar vond wel een unlockservice (digitalunlocking.com) á 25 dollar. Wie heeft er raad? Groetjes, Flora |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is het equivalent van een EMEA-lock (EMEA = Europe, Middle East & Africa). Die iPhone werkt alleen met SIM-kaarten van gecertificeerde providers uit APAC en EMEA.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn Iphone werkt dus alleen met providers uit EMEA, die uit APAC zijn allemaal geblokeerd. |
|
|||
|
|||
Die iPhone zou moeten werken met alle door Apple gecertificeerde providers. Welke dat in Azië zijn weet ik niet. In Nederland zijn dat T-Mobile, Vodafone en KPN. Maar niet Tele 2 bijvoorbeeld.
|
|
||||
|
||||
zijn alle 2 redelijk simpel en goedkoop te simunlocken en let op met online een simunlocker zoeken zitten veel scammers tussen dus betalen en weg geld ...
beter even met mij of senna ofzo contact opnemen en vragen voor een unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help hoe kom ik aan een echte i phone | angelique100 | Archief | 3 | 02-03-11 12:13 |
Hoe kom ik bij geavanceerde instellingen van een mailaccount | nico_van_wijk | Archief | 3 | 25-12-09 23:35 |
Hoe kom je in een map ? | djtcc | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-08-08 11:58 |
Hoe kom ik aan een .ipsw bestand | daaf | Archief | 4 | 24-08-08 01:21 |
|
|