Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MellyVille Als je hem herstelt via itunes (alt - herstel) kan je toch zelf een firmware aanwijzen? Ga dan weer terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Je kan ook gewoon updates uitschakelen in itunes, dan hoef je niets te vrezen Laatst gewijzigd door Bomans; 21-11-08 om 15:26. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Unlocked....maar geen funktionaliteit. help!
Wie kan me opweg helpen? Ik heb een iPhone 3G 2.1 met een GEVEY-3G unluck sim. Dit werkt want ik heb ontvangst. Echter blijft de telefoon op het iTunes logo staan en connecteren met iTunes werkt niet (onjuiste sim volgens Appel). Ik kan dus ook niet in het menu, heb geen enkele applicatie tot me beschikking en dus ook niet iets veranderen in de setup.
Moet ik eerst activeren? Zo ja, hoe doe ik dat? Of mis ik andere zaken? Bij voorbaat dank voor de hulp. The beginner |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er al een andere unlock sim die wel met 2.2 werkt?
|
|
||||
|
||||
Zal een kwestie van geduld zijn voordat er nieuwe firmware voor de unlock kaarten is die de fw 2.2 ondersteunen ben ik bang. Maar wanneer anders hoor ik dat graag
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Neen, nog niks.
Je zal het wel vanzelf merken op het forum wanneer het beschikbaar is. |
|
|||
|
|||
Er is dus geen manier om je baseband te downgraden van 2.2 naar 2.1, kortom: ik ben de sjaak?
Laatst gewijzigd door Joost91; 21-11-08 om 18:29. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar er is dus ook misschien binnenkort software matig een mogelijkheid om de telefoon te unlocken, maar dan ook definitief? dus niet dat hij weer gelockt wordt met een nieuwe firmware update ofzo ? |
|
||||
|
||||
Neen, voorlopig niet.
Maar daar had het dev-team al voor gewaarschuwd. Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand toevallig al geprobeerd een FW 2.2 update te doen met een T-mobile locked Iphone in combinatie met een ifoneguide sim???
Ben benieuwd... |
|
|||
|
|||
Niet doen! Heb natuurlijk even flink zitten Googelen nadat ik met mijn i-smart 3g unlocksim firmware 2.2 heb geinstalleerd, maar ik zie eigenlijk dat bij alle kaarten dit probleem optreed. Ik heb dus mijn Nokia 1100 maar weer uit de kast gepakt en wacht tot er een oplossing voor komt, mn iphone wordt nu een veredelde ipod touch
|
|
|||
|
|||
Oké, thanx voor de waarschuwing!
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb volgens mij iets heel stoms gedaan, ik heb mijn iPhone 3G met iTunes naar 2.2 geupdate. Vanaf dat moment had ik geen service meer met mijn unlock simkaart. Ik heb hem toen weer via DFU mode terug gezet naar 2.1. Maar nog steeds geen service! Op DEV team blog las ik het volgende We can confirm that this update SHOULD NOT be applied using iTunes if you want the chance of a soft-unlock in the near future. Betekend dit dat ik nu zwaar de pineut ben, en nooit meer kan bellen met mijn iPhone? //EDIT: In een NOKIA werkt hij wel met de unlock sim. De unlock sim is dus niet stuk! Maar heeft Apple dan wat gedaan dat deze unlock sims niet meer werken? Wie heeft er nog meer last van? Laatst gewijzigd door iDavid; 22-11-08 om 14:07. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
verassing!
Downgrade iPhone Firmware 2.2 To 2.1 | Megaleecher.Net Downgrade to 2.1 baseband. maar mij is het nog niet gelukt laat weten of het werkt! EDIT: Ik ben trouwens gewoon van 2.1 naar 2.1 gegaan met Pwnage Tool. Maar de baseband is zeker nog 2.2? Laatst gewijzigd door iDavid; 22-11-08 om 14:30. |
|
|||
|
|||
ja baseband is nog 2.2 dan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|