Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je al geprobeerd met de ifoneguid sim in je nokia of het dan werkt? Dat is ook een methode voor andere sim unlock oplossingen.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd met de ifoneguid sim in je nokia of het dan werkt?
Dat is ook een methode voor andere sim unlock oplossingen.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
was weer te snel met antwoorden, nog een x sim in en uit gedaan en nu ontvangst
nu nog ff intstellingen voor 3G goed zetten Laatst gewijzigd door Haagze sf2; 26-09-08 om 15:36. |
|
|||
|
|||
ik zou je sim uit je nokia eens proberen in je iphone
ik had het ook met me dual kaart van kpn. |
|
|||
|
|||
Ik maak het mij iets makkelig heb mij vandag unlocked apple i-phone bestellt voor nog geen 500dollar unlocked
|
|
|||
|
|||
Vertel, waar en heb je hem al binnen?
|
|
||||
|
||||
oplichting ?
|
|
|||
|
|||
Ik wilde niet te snel die conclusie trekken, maar dat was wel de reden waarom ik het vroeg.
|
|
|||
|
|||
ik heb 3g 16 gb fw.2.1 nl van tmobile simlock, met yessim werkt perfekt geen problemen gehad tot nu toe
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nog niet maar heb wel tracking id gaat via dhl
nog niet zal tussen di-do komen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat ligt niet aan het feit dat het kaartje beweegt. Het ligt aan het feit dat deze kaartjes gewoon weg niet goed funtioneren.
Die van jou heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem als de i-smartphone sim enz.. Zodra deze sims switchen van de ene mast naar de andere mast verliezen ze hun signaal. Terug stoppen in een Nokia, 1 x bellen en dan terug stoppen in je iPhone is de oplossing. En zodra hij weer signaal verliest het proces herhalen.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik draai nu 5 dagen helemaal probleemloos op de sim van iphone-sim-unlock.com (stuk goedkoper dan ifoneguide)
Alles werkt perfect ( in/uitgaande gesprekken & SMS, GPS) en vooral geen signaalverlies! Ben erg tevreden en ga mijn 2G iPhone verkopen! |
|
|||
|
|||
Mensen,
Ik lees van alles over unlocken met een 2e simkaartje. Ik heb een witte 3G 16 GB en ik vind het wachten op de softwarematige unlock wel lang duren. Wat zijn nu feitelijk goede en VEILIGE hardwaretechnische alternatieven die je iPhone niet slopen? Want daarvoor is die telefoon me iets te duur. Gr. Lizzy |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag mijn 3G AT&T locked iphone ontvangen als mede een sim van ifoneguide. Iphone eerst geupdate naar 2.1 via itunes, vervolgens met quickpwn 2.1 gejailbraiked. Daarna mijn kpn (HI) sim geplaatst met de ifoneguide sim ( na een inknipping in mijn hi sim met een nagelschaartje), na 20 sec perfect ontvangst, tevens apn ingesteld en 3g werkt ook!
Hier dus wederom een positieve ervaring met ifoneguide.nl, sim werd zelfs al opgestuurd voordat de betaling bij hun binnen was! super service! |
|
|||
|
|||
ik heb nu ook zo een yessim en heb men simtray verneukt dus kan dat handig speldje van apple niet meer gebruiken, maar moet met een paperclip de simtray eruit prutsen.
Er is dan ook geen 1 veilige hardware methode, er kan altijd wel iets fout gaan... mvg (voor de rest werkt hij perfect) lol... |
|
|||
|
|||
Ik ben heel benieuwd of je meer info hebt over deze oplossing, want hij is inderdaad een stuk goedkoper.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|