Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wuil wel foto maken van mijn sim van ifoneguide kan je zien dat het 100% dezelfde is ( software matig weet ik dit natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik wuil wel foto maken van mijn sim van ifoneguide kan je zien dat het 100% dezelfde is
( software matig weet ik dit natuurlijk niet... ) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik geloof je wel hoor, maar vraag me af hoe het softwarematig zit idd. Kun jij bevestigen of hij op 2.x werkt?
|
|
||||
|
||||
kan momenteel niks mee bevestigen 8P
me iphone is ind e wasmachine geweest |
|
|||
|
|||
@ Fresh.
Jullie merken de sim om er zeker van te zijn dat ze van jullie komen. Prima, snap ik. Waarom moet dan het logo doorgekrast worden van het bedrijf die ze werkelijk maakt?! |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door "R"; 04-10-08 om 14:01. |
|
|||
|
|||
Unlock Now! of Je iphone in 5 minuten simlock vrij! MeteenSimlockvrij.nl
Ooit al iemand geprobeerd, geef toe: het ziet er mooi uit! TE mooi om waar te zijn. Maar zijn er mensen al ingetrapt? 2.95 zonder knippen of dergelijke, het is verleidelijk!! Dre |
|
||||
|
||||
is een software unlock. werkt/bestaat dus niet.
@ "r" ik begrijp dat jullie dit topic zien als informatiepunt voor iedereen. Waarom zou er hier geen informatie mogen staan over een unlocksim linkt die dan geheel toevallig GELIJK is aan die van ifoneguide sim. die er 50 euro voor vraagt? IPV de 15 dollar op die site? naar mijn idee is iphoneclub een onafhankelijke website. Die het verstrekke van informatie aan iederen mogelijk moet maken. Dus als er een aantal mensen zijn die zeggen dat een sim van 50 euro verkopen die ergens anders 15 euro kost dit geheel volgens de regels is. Ik ben het er mee eens dat afkraken van een product niet op een forum gepast is! En zoals ik eerder een een post zei het is de keuze aan mensen om of 50,- of 15 euro uit tegeven. maar je moet de informatie niet achter houden. |
|
|||
|
|||
Inderdaad.
Even mijn verhaal... Een tijd geleden heb ik hier een advertentie geplaatst voor een aantal Yessims. Ik heb hier niks aan verdient, ik wilde ze alleen kwijt omdat ik er zelf al had. Raar maar waar kreeg ik meteen een berichtje van een van de moderators of ik niet aan het handelen was?!!! (om hoeveel aantallen gaat het Ditta?) Het was geen handel, prima, niks op aan te merken. Echter een aantal mensen hier op dit forum mogen wel in hun signature een link hebben naar hun eigen product waar de 42,- euro op verdienen!!!! Iets klopt hier dus helemaal niet. Ik lees hierboven nu dat alles gemodereerd wordt over dit onderwerp, ik hoop dat een aantal mods de ''guts'' hebben om hier even een helder antwoord op te geven. |
|
||||
|
||||
Even wat reacties dan maar. Primair geldt overigens dat mijn modbreak -vooralsnog- niet aan iemand persoonlijk was/is gericht.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Indien jullie de behoefte hebben om hierover verder te spreken; geen probleem. Stuur even een PM en waar mogelijk gaan we graag op jullie vragen in. Ik stel wel voor om dit draadje verder weer te laten gaan waarover het draadje zou moeten gaan, het hardwarematig unlocken van de iPhone 3G. Thanks voor jullie input! edit: ps @Haagze sf2: is jouw witte iPhone er nog witter uitgekomen? Even serieus....mooi balen zeg...... Laatst gewijzigd door "R"; 04-10-08 om 18:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
tjah 1e iphone mee opgelicht voor 500,- 2e iphone in de wasmachine... en we gaan gewoon door voor iphone nummer 5 want dit word me 4e al ( + 1 voor vrouwtje... ) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo'n Turbosim
Ik heb zo'n Turbosim geprobeerd in Bangladesh met mijn lokale Grameenphone kaart in mijn 3G. Alles werkt perfect, alleen Edge is met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. Iemand ideeen over hoe dat komt en vooral hoe dat op te lossen is?
|
|
|||
|
|||
what is een EDGE
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ooh oke! ik heb yessim gebruikt en die werkt wel op 3g
|
|
|||
|
|||
Yessim werkt ook prima bij de 3G.
Zeker met de nieuwste firmware voor de yessim. |
|
|||
|
|||
itunes herkent iphone niet meer
heb dus een 3G en die is geunlocked met een yessim. hij is gejailbreaked en normaal als ik deze aan de pc hang zegt itunes dat hij niet kan geactiveerd worden bla bla bla, dus zet ik die in flight mode en pakt hij hem wel. Vandaag sluit ik hem aan en merk ik dat men iphone hem in geen bijde standen neemt (ongeldige sim kaart) dus reboot ik ff 5 sec op home en power.
hierna juist dezelfde fenomenen. hierna suickpwn eens op los gelaten, die quickpwn die actveert toch ook he of ligt het hier niet aan? vind raar zonder iets te veranderen dat ik ineens niet meer op itunes kan. anyway, zelfde fenomeen. iemand enige opties? iphone eens herstellen? en opnieuw jailbreaken? (***** dat ik contacten moet terug zetten etc...) |
|
|||
|
|||
Moet bij de ifoneguide sim ''Data roaming'' aan staan als ik wil internetten via mijn vodafone abbo? Hij vraag dit gewoon als ik in nederland zit....
Wanneer ik dit uitzet kan ik namelijk niet op internet en krijg ik de melding dat ik data-roaming moet activieren of met Wi-Fi moet verbinden. |
|
|||
|
|||
ja moet je anazette! alleen bij mij werkt bluetooth niet! hij vind niks
|
|
|||
|
|||
M'n Iphone 3G is wel unlockt met een Yes Sim simkaart...en het werkt uitstekend! Alleen om Itunes te gebruiken moet je de Iphone wel op Flight Mode zetten, voor de rest zijn er geen problemen
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|