Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alle SIM varianten geprobeert en geen 1 werkte of heeft meer dan 5 minuten signaal gegeven. Laat staan 3G, SIMtray gesloopt etc etc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb alle SIM varianten geprobeert en geen 1 werkte of heeft meer dan 5 minuten signaal gegeven. Laat staan 3G, SIMtray gesloopt etc etc
Maar vanavond is het opgelost. De ifoneguide.nl SIM heeft het geflikt Van Nieuw Vennep tot Hilversum zitten bellen in de auto, via 3G naar streaming audio geluisterd en bij de pomp mn mail gechecked via 3G. Helemaal top! Kan hem iedereen aan bevelen. Het gaat hier om een Witte 3G uit de VS met een KPN USIM (zakelijk abonnement) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heren, ik heb een probleem. Ik heb nu de Yessim voor mijn telfort sim only abonnement. Werkt goed. ALLEEEN ga ik vanaf nu mijn nieuwe T mobile sim only abonnement gebruiken. En blijkt dat mijn iphone met yessim daar geen gehoor aan geeft. HIJ DOET HET NIET Echt 10 keer sim eruit erin gedaan etc. Hij gaf 2 keer T mobile aan voor een paar seconden en daarna weer GEEN SERVICE. Als ik mijn telfort simkaartje er in doe is het appeltje eitje... die pakt ie in één keer. Hebben jullie een oplossing of weten jullie iets?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Vraagje! Ga morgen naar the USA vroeg me af of het kopen aldaar van een 3G een optie is, qua kosten inclusief unlocken in Nederland.
|
|
|||
|
|||
Het is toch al lang bekend dat je een toestel in de usa niet meekrijgt zonder abo en dat abo krijg je alleen als je een social security number hebt...
|
|
|||
|
|||
Shoot.. Dacht hem in de Apple store te kunnen kopen, had daar vorig jaar geen problemen toen ik de 'vorige versie kocht.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het is dus pertinent niet mogelijk om in de vs als non-citizen een iphone 3g te kopen. overigens aan degene die zijn yessim niet werkend krijgt met t-mobile: ik had in eerste instantie ook geen ontvangst, toen heb ik mn sim ff in m'n oude gsm gedaan zodat ie het signaal oppakte, toen weer in m'n iphone en een uurtje laten staan en sindsdien geen signaalverlies meer. Hopelijk werkt dit ook voor jou. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu weer een nieuw probleem, hij zegt nu ineens dat hij geen netwerk meer heeft. De X-sim werkt dus duidelijk niet meer. Ik heb wel gelezen op het forum dat de Yessim goed werkt, maar die kan ik nergens kopen, ik heb ebay geprobeerd en winkels in de buurt (ja voor 45 euro, dag). Weet iemand waar ik ze kan kopen?
En hoe zit het nu precies met die 3G functie, heb je daar een extra abonnement voor nodig of een internet abbonnement? En de GPS functie, gaat dat ook via internet? Dus heb je daar een onbeperkt internet abbonnement voor nodig? Ik heb natuurlijk geen zin in enorme kosten elke maand. Alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
Samengevoegd.
|
|||
|
|||
@ Ethem_Ebru
het probleem kan je verhelpen door eerst in de Iphone via algemeen----> netwerk 3G en dataroaming uitschakelen een restart van de iphone uitvoeren je t-mobile simkaart in de iphone stoppen even 2 min wachten dan weer via algemeen ------> netwerk 3G en dataroaming aanzetten.
Dit is getest met firmware 2.0.2 succes! |
|
|||
|
|||
werkt de iphone 3g zonder unlock met een andere simkaart van t-mobile ?
|
|
|||
|
|||
Als de iPhone bij T-Mobile is Nederland is gekocht werkt hij met iedere T-Mobile simkaart. Sterker nog, je kunt de iPhone gewoon activeren met iedere T-Mobile sim, zelfs een prepaid simmetje.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probleem met Yessim
Ik heb zo'n kaartje gekocht via Yessim Unlock Turbosim? Snel uw GSM nu simlock vrij!. Dus sim kaart en yessim erin en kijken of iet het doet. Eerst deed ie niks en zei ie na 5 minuten geen service. Toen las ik dat je 3g en dataroaming aan moet zetten. Dus gedaan, op vliegtuigmodus en daarna weer op gewone modus. Toen zag ik dat dat rondje ging op de voorgrond, dus hij was ergens mee bezig. Na ongeveer 3 minuten bleef hij vast staan en deed hij niets meer. Dus ik moest de power en home knop ingedrukt houden, en toen startte hij opnieuw op. Nu doet ie het wel weer maar dus nog steeds geen netwerk, enig advies?
Alvast bedankt, |
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Ik heb afgelopen vrijdag mijn iPhone 3G 16GB Black binnen gehad uit Canada (ik geloof dat daar de operator Rogers is) ter vervanging van mijn eerste generatie iPhone. Daar kreeg ik een Turbosim bij en ik gebruik hem nu al een week zonder problemen met mijn Vodafone simkaart. Alles werkt, bellen, sms'en, 3G en locate me. Dit alles op firmware 2.1 |
|
|||
|
|||
net mijn iphonetje gehaald in belgie bij lab9, nog steeds geen simlock, heeeerlijk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En daarnaast welke firmware en modem firmware stonden op je iphone toen je de yessim probeerde? Ik kan alleen bellen namelijk... Heb zelf een 2.0.2 met 02.nogwat modem firmware... |
|
|||
|
|||
Tips voor bewerken simkaart.
Hallo, ik heb een turbosim gekocht bij I-smartphone.nl.
Op de site werd vertelt dat hij probleemloos zou passen. Nu was ik er al vanuit gegaan dat dit niet zo zou zijn. Helaas heb ik gelijk en past mijn simkaart er niet meer bij. Ik wilde graag weten wie dit probleem ook heeft gehad, en of jullie tips hebben om dit het makkelijkst op te lossen. Heb al van iemand gehoord dat schuurpapier goed werkt. Alvast bedankt. Groetjes Prep |
|
|||
|
|||
De i-smartphone sims die ik besteld had werken dus helaas niet.
als iemand er wel iets mee kan doen pm me dan ff ( je kunt er blijkbaar ook/wel Nokia fones mee unlocken) Ik heb nu de sim besteld van hier, goede berichten over gelezen en niet echt duur. ik hou jullie op de hoogte! |
|
|||
|
|||
Nog even een update van mijn kant.
Draai nu dik een week op de ifoneguide SIM. En heb werkelijk nog 0 problemen gehad. Ik gebruik mn telefoon veel zakelijk dus veel bellen in de auto, mail checken langs de weg etc. Alles werkt nog steeds naar behoren bellen, sms, 3G, GPS. Zo blij als een kind! |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|