Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga proberen met mijn ifoneguide sim te updaten naar 2.1 ! ik houd jullie op de hoogte!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ga proberen met mijn ifoneguide sim te updaten naar 2.1 !
ik houd jullie op de hoogte! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zie het ja ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik zit inmiddels ook op 2.1. Super!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het met de activatie? ik krijg mijn sim er niet meer uit om de t-mobile sim erin te doen dus kan in mijn nl (t-mobile) gelockte iphone 3G updaten en gebruiken zonder dat ik blijf hangen op de activatie?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke even voor de duidelijkheid
Ik ga maandag mijn Iphone unlocken met yessim (heeft nu t-mobile lock) en moet een vodafone kaartje in maar hier mijn vraag nu moet ik hem dan jailbreaken of niet heb het liever namelijk niet maar zou wel graag alle updates erop willen en als ik die updates wil moet ik hem dan wel jailbreaken ?
|
|
|||
|
|||
Vandaag mijn IPhone 3G met ifoneguide sim geupdate naar 2.1 NIET in flight modus gezet, was ik vergeten.
Is gelukt werkt prima, 3G ontvangst hetzelfde nl 4/5 streepjes. Verder werkt alles prima dus ifoneguide sim is voor mij perfect. |
|
|||
|
|||
Gisteren mijn Yessim Y3G ontvangen (via yessim.nl), licht mijn eigen simkaart geschuurd (was net te dik om soepel in de Iphone te gaan). 1ste instantie kreeg ik geen service, daarna het forum van yessim zelf geraadpleegd.
Ik heb mijn simkaart in mijn nokia aan laten melden op 3G, daarna werkte het in de Iphone. Ik gebruik KPN in een nederlandse t-mobile toestel. Inmiddels ook geupdate naar software 2.1. Ik heb hiervoor niet de flightmodus aangezet. Helemaal happy! Ik heb geen 3g abb. kan dat dus niet controleren. Net wel gprs ingesteld, werkt verder goed. Laatst gewijzigd door Sedat; 14-09-08 om 10:47. |
|
|||
|
|||
Een goedemiddag iPhoneclubbers,
Ben sterk aan 't overwegen m'n geduld&vertrouwen op te zeggen in een snelle softwarematige wijze van unlocken en dus te gaan voor de Yessim/iFoneguide-unlockmethode. Kunnen mensen svp hun ervaringen hierover plaatsen? Risico's/voor- en nadelen? Je zou me hier erg mee helpen . Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met de de v1.* firmware heeft het volgens mij ook rond een half jaar geduurd voordat deze software matig ge-unlocked was. Geduld is een schone zaak.
|
|
|||
|
|||
mijn ervaring heb je. Yessim y3g.. was 16euro incl. verzenden... koopje! Komt de softwarematige unlock uit, gaat de yessim er weer uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie dat jij een unlocked 3G-toestel hebt. Op welke wijze heb jij 't gedaan dan? Ja, ik las 't! Bedankt voor je ervaringen. Maar was meer op zoek naar ervaringen omtrent 3G-bereik e.d. Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-09-08 om 18:20. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
y3g ging er bij mij niet in, ic was veel te dik.. heb er iets van afgeschuurd maar nu doet ie het helemaal niet ff terug naar m'n gewone yessim.
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|