//

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde eventjes zeggen dat na twee poginen met twee verschillende unlock methode (yessim en iSmartphone) nu eindelijk werkt. De Yessim heeft mijn iPhone gemolt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 06-09-08, 16:55
m00n m00n is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik wilde eventjes zeggen dat na twee poginen met twee verschillende unlock methode (yessim en iSmartphone) nu eindelijk werkt. De Yessim heeft mijn iPhone gemolt, de iSmartphone doet geen drol.

Ik heb het werkend gekregen door eventjes langs te wippen bij de gasten van iFoneguide.nl. Even tray eruit, oplossing plus sim er terug in. Eventjes wachten op een signaal (2 minuten) en jahoor, hij doet het, niet moeilijk doen, geen kapot zooi die blijft steken. -> 5 minuten werk en je loopt bellend de deur uit.

Onwijs bedankt!

Ik raad dus bij deze iedereen aan om langs iFoneguide te gaan, ze zijn vriendelijk, snel en geven DE oplossing voor de unlock van de iPhone.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 06-09-08, 17:59
iVin's schermafbeelding
iVin iVin is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 16
Thumbs up iFoneguide 3G Sim

Ik ben van de week bij Dien van iFoneguide langs geweest. iPhone 3G laten jailbreaken en de iFoneguide 3G Sim laten plaatsen. Kreeg aanvankelijk nul signaal, maar kwam er uiteindelijk achter dat dit aan m’n simkaartje zelf bleek te liggen. Nieuwe simkaart besteld en kan nu probleemloos m’n 3G gebruiken Mijn dank aan Dien, goed geregeld en super (snelle) service!!!
  #443  
Oud 07-09-08, 01:44
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iVin Bekijk bericht
Ik ben van de week bij Dien van iFoneguide langs geweest. iPhone 3G laten jailbreaken en de iFoneguide 3G Sim laten plaatsen. Kreeg aanvankelijk nul signaal, maar kwam er uiteindelijk achter dat dit aan m’n simkaartje zelf bleek te liggen. Nieuwe simkaart besteld en kan nu probleemloos m’n 3G gebruiken Mijn dank aan Dien, goed geregeld en super (snelle) service!!!
Graag gedaan! ben blij voor je dat je iPhone het nu doet.
__________________
Hulp nodig bij je iPhone en geen tijd? Check iFoneguide.nl
  #444  
Oud 07-09-08, 08:42
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

Is iphoneguide hier mensen op af aan het sturen om zo hun product aan te prijzen?

Zonder vervelend te willen doen. Het kan best zijn dat jullie product goed werkt. Maar als ik mensen plots hoor zeggen DE oplossing ...

Soit, iphoneguide lijkt een goede sim in huis te hebben. Yessim lijkt een goede sim in huis te hebben. Laten we het daarbij houden zeker?
  #445  
Oud 07-09-08, 11:14
Alfred1972 Alfred1972 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 7
Standaard Y3G sim

Ik heb de nieuwe Y3G sim besteld (yessim), iemand hier al ervaringen mee?
Het lijkt dat deze nog maar kort op de markt is. Ik hou jullie op de hoogte.
  #446  
Oud 07-09-08, 11:48
m00n m00n is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium Bekijk bericht
Is iphoneguide hier mensen op af aan het sturen om zo hun product aan te prijzen?

Zonder vervelend te willen doen. Het kan best zijn dat jullie product goed werkt. Maar als ik mensen plots hoor zeggen DE oplossing ...

Soit, iphoneguide lijkt een goede sim in huis te hebben. Yessim lijkt een goede sim in huis te hebben. Laten we het daarbij houden zeker?
Ik vertel alleen MIJN ervaringen. En doe dit zodat andere mensen dit kunnen lezen/zien en hun beslissingen kunnen maken.

Als je na twee pogingen met verschillende unlock-methodes iets geprobeerd heb en je komt vervolgens bij iFoneguide aan en hier is het inprikken, wachten op signaal (2 minuten) en alles werkt, is het toch de oplossing? In iedergeval voor mij..

Tevens (correct me if i'm wrong) lees ik alleen (niet altijd, maar kom ze geregeld tegen) slechte ervaringen van yessim (kapote trays, hefboompje afgebroken, vast blijven zitten ect ect) en nog niks slechts over iFoneguide. (Laten we het hopen dat dit zo blijft ).

En JA ik weet dat bij sommige mensen de yessim werkt ect ect, maar hou in het achterhoofd dat niet iedereen weet hoe je zo'n yessim moet programmeren en dat je vervolgens nog moet *****n met instellingen ALS het niet werkt de eerste keer.

NOGMAALS, dit is MIJN mening. Iedereen heeft zijn eigen en dat mag, maar je mag je mening geven .

Voor de rest, laten we het gezellig houden . iPhone rocks!
  #447  
Oud 07-09-08, 13:14
Ditta Ditta is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alfred1972 Bekijk bericht
Ik heb de nieuwe Y3G sim besteld (yessim), iemand hier al ervaringen mee?
Het lijkt dat deze nog maar kort op de markt is. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik zag hem ook ja. Nog niet besteld. Morgen eens doen ofzo. Post jij je ervaringen ook als je hem binnen hebt?
  #448  
Oud 07-09-08, 18:25
STaBBIE STaBBIE is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar STaBBIE
Standaard

Ben vrijdag ff bij iFoneguide in hoofddorp geweest. Sim erin (en hij kan er ook weer uit!!) paar seconden wachten en...... singaal!!

Werkt super! Die YesSim werkte voor geen meter en heb tot drie keer toe m'n 3G uitelkaar moeten schroeven omdat die tray vast zat!

Een klein minpuntje aan de sim van Ifone, zonder jailbreak moet je de iPhone op flightmodus zetten bij synchroniseren. Dus toch maar Jailbreaken.

Cheerz, STaB
  #449  
Oud 07-09-08, 19:01
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Heb eerst de I-Sim gehad: bij het wisselen van de GSM masten was ik de verbinding kwijt. Nu sinds vorige week de Ifoneguide 3G sim. En deze werkt echt goed! Met KPN en Vodafone: geen probleem, ook 3G ontvangst en Internet. En je kan de sim er zonder probleem uit krijgen. Reclame of niet: het werkt gewoon!
Ja oke, niet goedkoop. Maar ja, als helemaal geen ontvangst hebt met TMO thuis, dan wil je wel!
Misschien toch nog een klein beetje kritiek: sinds ik bij Fresh ben geweest (netjes geholpen, zelfs kofiie aangeboden!) is de prijs voor het installeren van sim (incl. de 3G sim) door Fresh en Dien omhoog gegaan naar 75 euro . Dat lijkt me toch wel erg veel....
  #450  
Oud 07-09-08, 20:47
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koomansf Bekijk bericht
Heb eerst de I-Sim gehad: bij het wisselen van de GSM masten was ik de verbinding kwijt. Nu sinds vorige week de Ifoneguide 3G sim. En deze werkt echt goed! Met KPN en Vodafone: geen probleem, ook 3G ontvangst en Internet. En je kan de sim er zonder probleem uit krijgen. Reclame of niet: het werkt gewoon!
Ja oke, niet goedkoop. Maar ja, als helemaal geen ontvangst hebt met TMO thuis, dan wil je wel!
Misschien toch nog een klein beetje kritiek: sinds ik bij Fresh ben geweest (netjes geholpen, zelfs kofiie aangeboden!) is de prijs voor het installeren van sim (incl. de 3G sim) door Fresh en Dien omhoog gegaan naar 75 euro . Dat lijkt me toch wel erg veel....
De prijs voor persoonlijke hulp is omhoog gegaan. Dit hebben wij gedaan omdat we toch een klein uurtje bezig zijn met mensen over de vloer, daarbij willen sommige mensen nog een kleine uitleg over hun toestel. Ik ben hiervoor toch in mijn eigen vrije tijd bezig voor iemand, en moet daarvoor dus ook tijd vrij maken voor iemand.

Dus de kosten voor het kaartje zijn hetzelfde gebleven. Alleen de kosten voor persoonlijke hulp zijn omhoog gegaan.
  #451  
Oud 07-09-08, 23:08
barbapappa barbapappa is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Thumbs up


Ben van de week naar Marco(Hoofddorp) van Ifoneguide geweest.

Na talloze niet werkende x-sims ( 1 slecht werkende Yessim, maar ik denk dat dit kwam doordat ik de iphone geupdate heb naar 2.0.2 firmware en de sim hier nog niet geschikt voor was) was de wanhoop voor mij nabij.)

Na 5 minuten bij Marco( simkaartje bij mijn vodafone sim gedaan) werkte alles. 3G, internet+mail, locate me, het werkte echt meteen.

De sim is wat duurder dan diegene die zo op het net aanbieden maar je krijgt wel hulp bij het werkend krijgen(bij mij was het alleen maar erin en testen of alles werkte. Dit komt denk ik omdat hij al geactiveerd was via T-Mobile).

Het kleine, kleine minpuntje is dat als wilt synchroniseren je ff de flightmodus moet aanzetten.> De iphone wordt niet herkend doordat er een extra sim bijzit.(ff 2 minuutjes extra werk is voor mij echt geen probleem!)
(Het zal wel iets softwarematig zijn.)

Bedankt voor de melding van Ifoneguide op dit forum. Ik ben nu eindelijk een gelukkige iphone gebruiker met mijn eigen Vodafone simkaart


Grtzzzzzz

Laatst gewijzigd door barbapappa; 07-09-08 om 23:14.
  #452  
Oud 07-09-08, 23:12
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barbapappa Bekijk bericht

Het kleine, kleine minpuntje is dat als wilt synchroniseren je ff de flightmodus moet aanzetten.> De iphone wordt niet herkend doordat er een extra sim bijzit.(ff 2 minuutjes extra werk is voor mij echt geen probleem!)
Na tests blijkt dit probleem zich alleen voor te doen met officiële T-Mobile iPhones. Ook als je met T-Mobile belt op een buitenlandse iPhone 3G kan het probleem zich voordoen, maar de vliegtuigmodus een een goede workaround.
Het lijkt erop dat het probleem begint als je de update van de "aanbiedersinstellingen" accepteert in iTunes. Natuurlijk een herstel + QuickPwn maakt er ook korte metten mee.
  #453  
Oud 08-09-08, 10:24
sponzert sponzert is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Na tests blijkt dit probleem zich alleen voor te doen met officiële T-Mobile iPhones. Ook als je met T-Mobile belt op een buitenlandse iPhone 3G kan het probleem zich voordoen, maar de vliegtuigmodus een een goede workaround.
Het lijkt erop dat het probleem begint als je de update van de "aanbiedersinstellingen" accepteert in iTunes. Natuurlijk een herstel + QuickPwn maakt er ook korte metten mee.
Wat kost zo'n simmetje? Ik ben wel geïnteresseerd...
__________________
Leef van dag tot dag, morgen ben je alles kwijt misschien.
  #454  
Oud 08-09-08, 11:00
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Het lijkt erop dat het probleem begint als je de update van de "aanbiedersinstellingen" accepteert in iTunes. Natuurlijk een herstel + QuickPwn maakt er ook korte metten mee.
Ik vraag me dat ten zeerste af, bij mij werkte dat niet!
Ik moet alleen nog even kijken of het niet accepteren van aanbiedersinstellingen werkt. Let op: bij het herstellen met een custom raken klaarblijkelijk niet alle aanbiedersinstellingen verwijderd, met als gevolg dat je bij het opnieuw aanmelden van de iPhone in iTunes de vraag over aanbiedersinstellingen niet eens krijgt. Wellicht is een "wipe" (het eerst verwijderen van alle gebruikersinstellingen) hier dus een optie.
  #455  
Oud 08-09-08, 11:03
sponzert sponzert is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
Ik vraag me dat ten zeerste af, bij mij werkte dat niet!
Ik moet alleen nog even kijken of het niet accepteren van aanbiedersinstellingen werkt. Let op: bij het herstellen met een custom raken klaarblijkelijk niet alle aanbiedersinstellingen verwijderd, met als gevolg dat je bij het opnieuw aanmelden van de iPhone in iTunes de vraag over aanbiedersinstellingen niet eens krijgt. Wellicht is een "wipe" (het eerst verwijderen van alle gebruikersinstellingen) hier dus een optie.
Hoe voer je zo'n "Wipe" uit?
  #456  
Oud 08-09-08, 11:43
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sponzert Bekijk bericht
Hoe voer je zo'n "Wipe" uit?
>instellingen>algemeen>stel opnieuw in>herstel alle instellingen
  #457  
Oud 08-09-08, 11:56
sponzert sponzert is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
>instellingen>algemeen>stel opnieuw in>herstel alle instellingen
Oké, bedankt voor je antwoordt. Vraag die rest is wat kost zo'n unlock sim van Ifoneguide?
  #458  
Oud 08-09-08, 12:23
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sponzert Bekijk bericht
Oké, bedankt voor je antwoordt. Vraag die rest is wat kost zo'n unlock sim van Ifoneguide?
Neem contact met betreffende leverancier op zou ik zeggen
  #459  
Oud 08-09-08, 13:47
Roeb Roeb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 13
Standaard

Heb van het weekend ook een ifoneguide sim geinstalleerd gekregen, werkt echt super.. alles werkt.. bereik is goed .. bellen werkt prima, sms komt direct binnen...
En wat ik ook super fijn vind is dat de sim er zonder enige moeite uit gaat.. geen trays die kapot gaan.. simkaarten die blijven hangen.. Verder hoeft je sim niet geschuurd te worden.... alleen dat kleine inknipje..

Wat die kost gaat ik hier niet noemen, dat moeten dien en fresh je vertellen...
  #460  
Oud 08-09-08, 14:02
Anelski Anelski is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb even bewust geen terugkoppeling gedaan over de unlock van de iPhone 3G USA 8GB fw 2.0.1 gejailbraiked, icm met Yessim, omdat ik zeker wilde weten dat het werkte. En dat is het geval, al 2,5 week lang.

Heb de frimware van yessim geupdated naar 2.73 en deze vervolgens met het afgeschuurde en aangepaste vodafone sim erin gedaan. Zonder problemen gelijk de ontvangst. Sindsdien gebruik ik de iPhone intensief en alles doet het: bellen, gebeld worden, sms, gesmsd worden, internet, 3G, Wi-Fi, locate me en zelfs de exchange synch. Het enige wat af en toe een beetje hapert is het signaal op het eerste verdieping van het huis. Die valt af en toe weg, waardoor er na een paar minuten wat smsjes tegelijk binnenkomen. Maar normaal gesproken, dus ook onderweg, geen enkel probleem.

Het enige wat ik me nu vraag, is het verstandig om nu alles werkend is, een update van de iPhone firmware te doen naar 2.0.2.?

Graag jullie reactie... en bij vragen, kom ik er graag op terug.
Reageren

Labels
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 02:38
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.