Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus werkt het nou wel of niet met KPN de nieuwe sim "Usim"?? Als het werkt heb ik intresse...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dus werkt het nou wel of niet met KPN de nieuwe sim "Usim"??
Als het werkt heb ik intresse
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat mij wel opvalt is dat er weinig gezegd of geschreven wordt over de combinatie KPN en Yessim. Nu niet aankomen met telfort of zo omdat dat KPN is. Zijn er mensen die dit wel succesvol gedaan hebben??? Dus KPN abonnement (geen telfort o.i.d.) met Yessim? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Simlock verwijderen? Maak uw GSM nu simlock vrij!
ik heb de unlockSim hier gekocht en mijn VodaPhone NL 2 jaar oud sim erin gedaan en hij doet het je moet wel een laagje van je Sim afhalen om te zorgen dat je Sim die nu net 0.3 a 0.4 mm dikker is geworden pak een scherp dun mesje en schrapen maar PS. GPRS niet uit geprobeerd beetje dure zaak zonder Internet Blox Iphone 3G FW: 2.0.1 No Jailbreak Groeten, justin |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook eentje besteld, je geeft je adres in na het betalen.ze versturen dezelfde dag als je voor 16 uur besteld.
|
|
|||
|
|||
hoor graag of de verbinding ook stabiel blijft, en niet na 2 dagen "no service" aangeeft.
Graag even jullie bevingen posten AUB |
|
|||
|
|||
Ik heb ook dan ook maar 1 besteld.
Ik zit nu te wachten op 3 sim-unlock kaarten. SIMable Furiousim Turbosim Zodra ik ze binnen heb laat ik weten of ze werken zodat je dit kunt verwerken in je tabel. |
|
||||
|
||||
Ik heb maar weer eens een unlock kaart bestelt om te testen (dure hobby ). Deze keer de Yessim kaart met USB lezer en software (downloadable). Via de mail (zeer snelle reactie, positief!) heb ik ondertussen mijn DHL track en trace nummer gekregen en inderdaad is het pakketje al onderweg (uit Hong Kong ).
|
|||
|
|||
Citaat:
Resultaten voor de tabel volgen dan, ik ga testen met een vodafone kaartje. Ben benieuwd... Laatst gewijzigd door oledb; 20-08-08 om 08:36. |
|
||||
|
||||
Ik ga ook testen met een Vodafone kaart. Graag de uitkomst hier neer pennen.
|
|
|||
|
|||
Mag ik vragen waar jullie deze Yessim hebben gekocht? Ik vind de Yessims op yessim.com nogal duur namelijk.
|
|
||||
|
||||
Daar heb ik hem wel gekocht. Je krijgt naast de unlock kaart ook een USB kaart lezer/schrijver om de software(firmware) op de kaart aan te kunnen passen. En het zijn dollar prijzen.
|
|
|||
|
|||
Yessim kopen
Citaat:
Grtz |
|
|||
|
|||
Veel tests dus met vodafone.. Nog niemand getest met een nieuwe KPN Usim? Daar ben ik benieuwd naar.. ik kwam de Yessim ook ergens in nederland tegen voor 35 euro incl card-reader. even zoeken....
|
|
|||
|
|||
Yessim bijna in bezit....
Hee,
Mijn Yessim heb ik vandaag binnen gekregen (hij ligt nu nog bij de buren, was niet thuis, nu maar weer wachten tot de buren thuis zijn ) Zal dan straks misschien eindelijk kunnen bellen met mijn iPhone Ff een vraagje voor de testers van de yessim, nog steeds geen problemen na ongeveer twee weken? En draaien jullie al de nieuwe firmware van Yessim?? Grtz. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gezien dat er vandaag een nieuwe firmware uitgekomen is dus precies optijd voor je Ik ben benieuwd naar je bevindingen. |
|
|||
|
|||
nieuwe firmware werkt helaas nog steeds niet (voor mij althans). KPN sim
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Yessim unlock kaartjes binnen gekregen. Er zitten er 10! kaarten bij (vandaar de prijs ook).
Tot nu toe werkt het met de nieuwe beta firmware op de unlock kaart met mijn Vodafone sim kaart. Zie alleen de EDGE en 3G iconen niet. Moet ook nog even gaan rijden om te kijken of hij het signaal vast houdt en niet in 'geen service' schiet. |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|