Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) daar staat 30...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
daar staat 30
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je zelf een adresje hebt voor die kaartjes dan hoor ik het graag, dan fix ik het ook wel ff zelf @rik uit belgie: die 30 is geloof ik alleen voor de iphone 2g, bel hem anders ff op, tis een aardige knul die je al je vragen kan beantwoorden |
|
|||
|
|||
*zucht*, ja het is makkelijk zeiken zonder zelf eerst wat geprobeerd te hebben en mensen daarover gesproken te hebben..
ik heb die jongen vanmiddag aan de lijn gehad en daarna zijn verhaal gechecked op internet aan de hand van verschillende bronnen. Wat hij zegt is geen bullshit, die hoge prijs heeft eveneens niks met oplichting maken, maar puur met het feit dat die speciale simkaartjes erg moeilijk te krijgen zijn omdat de hele wereld z'n 3g wil unlocken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
omgeving utrecht, dus centraal nederland
|
|
|||
|
|||
oei, ik woon in antwerpen centrum, ik ga het voorlopig houden op de X-sim die een ander lid van dit forum voor me heeft besteld. toch bedankt voor de tip. Is het niet mogelijk enkel de sim-kaart te kopen? in principe heb ik alleen dat nodig ( activatie en jailbreak is al gedaan, en die sim-kaart insteken kan ik zelf wel )
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als het enkel een kwestie is van zo'n extra kaartje erin, dan fix ik het activeren en jailbreaken wel zelf (jailbreaken hoeft van mij niet eens perse) |
|
|||
|
|||
als goed is krijg ik me witte Iphone 3g eind van de week of begin volgende week(verzonden uit US AT&T locked)
Ik heb ook 7 x-sim kaartjes besteld voor een goeie prijs maar het is idd zo dat ze niet overal in stock zijn |
|
|||
|
|||
Ik vind 80 ekkies wel erg veel. Er staat toch in die adv dat hij het voor 30 euro doet? Ik ga hem ook eens bellen morgen op een christelijker tijdstip .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ps. junka van #winning11? |
|
|||
|
|||
Die sims kosten rond de 35 euro en kan je niet herprogrammeren
en naar 3x erin en eruit halen heb je kans dat je simkaart vast zit en je dus je simtray sloopt ook de binnen kant! dus absoluut niet zonder plakkertje erin doen heb hier vanavond mee getest en heb er een orange iphone uit zwitserland mee gesloopt die moet ik nu dus terug sturen naar de apple om het te laten repareren!. ze werken wel althans ik weet niet voor hoelang want toen ik hem er na 5 minuten eruit wou halen was ik dus de ***! |
|
|||
|
|||
Citaat:
je weet me te vinden als je eentje nodig hebt,maar ik heb ze nog niet binnen. BTW ik hoor veel mensen testen op vodafone en KPN, zijn er mensen die het getest hebben op T-MOBILE sim? |
|
|||
|
|||
Vandaag zo een un loc sim binnen gekregen een heel dun zwart plastikje met een chil en wat koper werk zeg maar.
heb hoekje uit mijn vodafoon sim gekipt hetgeheel kan er maar op een manier in en is wat aan de te dikke kant zeg maar. Iphone g3 aan vraag om codes en geeft er na aan dat er geen sim in zit. Als ik de code fout doe geeft hij wel aan dat ik niet de juiste code in heb gevoerd. De sim er weer uitgehaald wat alleen mogelijk met wat behulp van picest en wat geduld. Er na nog een keer geprobeert en het zelfde reseltaat. Ik heb nu en mailtje gestuurt naar de geen waar ik de i-smartphone heb gekocht. ben benieuwd naar hun reaktie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij wie had je deze x-sim gekocht? |
|
|||
|
|||
staat er nu eigenlijk al ergens op dit forum een succesvolle unlock met zo'n sim-kaart?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
juist, maar nogal omslachtig natuurlijk, je moet een turbo-sim liggen hebben EN een 1ste gen iphone. Ik wil heus wel ergens zo'n sim-kaart kopen, probleem is dat ik nog nergens echt een postitieve review heb gezien van die dingen.
|
|
|||
|
|||
mij werd verteld dat het kan komen door dat de sim al 3 jaar oud is en dus anders is
|
|
|||
|
|||
Kan jullie laten weten dat het bij mij NIET werkt!!!!
Heb de iPhone 3G 16GB versie, jailbreak en activatie via winpwn 2.0.0.3 RC1 KPN sim Ik kan zelf wel bellen maar niet gebeld worden. Als men mij belt dan komen ze direct in de Voicemail. Helaas dus het werkt niet!!!!! |
|
|||
|
|||
niet zo scheuwen!
Dit kan ook aan het model simkaart liggen. Vandaag getest mijn 3 jaar oude vodafoon kaart dee niks een kaart van vodafoon van2 jaar oud der het wel! Dus bel net als ik envraag om een nieuwe kaart. Ik zal laats horen als ik hem heb |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|