Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door groentjie Heb jij het geprobeerd? Nee, maar heb even de apps bekeken waarmee gewerkt moet gaan worden. En natuurlijk de leesmij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die yessim schrijft op zijn site dat versie 2.2 gewoon word ondersteund. Zijn er al nieuwe ontwikkelingen hiervan dat iemand weet?
|
|
|||
|
|||
Waar lees je dat dan? volgens mij is het nog hetzelfde, sommige toestellen werkt het (bellen, gebeld worden + sms) bij sommige werkt het maar even maar volgens mij werkt 3G bij niemand
|
|
|||
|
|||
www.yes-sim.nl staat het nu groot op de voorpagina. Stond altijd wel vaagjes op die site maar nu staat het heel groot. Vroeg me af dus of er nieuwe ontwikkelingen waren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar nog geen bevestigeng gehad van verzending . Ik start maandag een geschil via paypal om ze wakker te schudden. PS:ik bestel ze altijd rechtstreeks bij www.yessim.com normaal krijg ik binnen 2 dagen een mail dat het verzonden is maar deze keer niet. Laatst gewijzigd door loekieloekie; 14-12-08 om 14:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nee niet op deze manier je suis trés sur
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
accent grave!
|
|
|||
|
|||
ik ben al aan het mailen geslagen, (voor een aantal dingen) maar heb nog op geen 1 e-mailtje terugkoppeling gehad
|
|
|||
|
|||
welke moet ik nou kopen? heb 2.2 en telfort en wilde voor de yessim gaan.
|
|
|||
|
|||
op dit moment is yessim de beste optie zou ik zo zeggen... maar dat is niet helemaal objectief, gebruik de zoekfunctie hier eventjes en lees de verschillende ervaringen met verschillende unlock sims
|
|
|||
|
|||
Het werkt nog niet helemaal.
Bij sommige iPhones werkt het. Bij sommige valt het signaal weg na paar uur. |
|
|||
|
|||
(zo ook bij mij) maar daar zou ook al weer iets op gevonden zijn....
|
|
|||
|
|||
De nieuwste yessim werkt bij mij wat bellen en sms-en betreft goed. Altijd goed bereik en valt niet weg. ( vodafone). Alleen 3G werkt niet! Aangezien ik veel van het internet gebruik maakt buiten Wi-Fi om vind ik dit een groot gemis.
Ik heb ook de nieuwste yessim met datakabel gekocht afgaande op de info van de website van yes-sim.nl dat deze voor de 3G toestellen met 2.2 zou werken. Niet dus!! Ik ga deze week mijn simlock via T-Mobile eraf laten halen en stuur de yessim terug omdat deze niet zoals op de website vermeld volledig werkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb die lui van yes-sim.nl al 2 keer gemaild. Maar krijg niets terug. Op het forum van www.yessim.com heb ik ook nog niets bevestigend kunnen vinden... |
|
|||
|
|||
Dat heb ik gedaan .. maar het gaat van links naar rechts ...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@Amien: Ja ik weet het, maar meer valt er ook niet over te zeggen, bij sommigen werkt het wel en bij sommigen niet... |
|
||||
|
||||
Black Sim geunlockt
Hallo
ik heb een probleem ik heb een Black Sim kaartje gekocht om mijn Iphone te unlocken, is ook gelukt maar nu erkennt Itunes mijn Iphone niet meer en bij het prog. Around me sta ik ergens in India. Als ik de SIM eruit haal en mijn T-Mobile Sim er in doe, doet alles het weer |
|
|||
|
|||
Heeft iemand al yessim geprobeerd met 2.4 beta 7.3? Het schijnt hiermee stabieler dan wel goed te werken.
Hier nog iets waarmee je schijnt te kunnen downgraden. http://iphonegeekclub.blogspot.com/2...-22-to-21.html Laatst gewijzigd door Arne2606; 16-12-08 om 00:12. |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|