Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik een nieuwe yessim heb zal ik het testen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zodra ik een nieuwe yessim heb zal ik het testen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
tweede probleem: geen idee. |
|
|||
|
|||
Ben nu een week bezig geweest voor mijn vriendin, die heeft nog een oude HI sim kaart (dus geen usim) en heb het nu eindelijk stabiel met de 1 na laatste beta (7.3 uit mijn hoofd).
Even samenvatting: iPhone 3G met Yessim Y3G firmware 24_beta_73 boost mode en alle andere dingen op de standaard instelling Hij geeft een minuutje geen service aan en daarna werkt hij perfect (3G is alleen niet uit te testen). |
|
|||
|
|||
goed nieuw .. ik wacht nog even op de 3G bevindingen
|
|
|||
|
|||
Rebelsim
Hallo,
ik heb net mijn rebelsim kaartje binnen gekregen, maar er zit een vierkantje op en daardoor pas die niet meer in mijn iphone. Weet iemand hoe dat werkt? |
|
|||
|
|||
Het stukje waar de chip zit, uitknippen in je simkaart.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reactie ik ga maar aan de knipcursus beginnen dan.
|
|
|||
|
|||
Ben van m´n simlock af via T-mobile. Kost wat geld maar stuur m´n Yes-sim terug en krijg daar ook weer geld van terug.
De simlock verwijderen was inderdaad een fluitje van een cent, binnen een paar minuten geregeld. Heerlijk 3G en internetten waar je maar wil. Ik vraag mij trouwens af of T-mobile ook zo makkelijk en snel de simlock weer terug zou kunnen plaatsen..... ik zou geen reden kunnen bedenken waarom zij dat zouden doen maar toch..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geen service
ik heb net mijn iphone geunlockend, en binnen een uur stond er al geen service weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit moet oplossen?
|
|
|||
|
|||
de unlock is eindelijk in zicht!! de 31ste komt hij uit!! check de homepage!!
eindelijk!! |
|
|||
|
|||
Ik zou ook geen reden weten maar het feit dat waarschijnlijk iemand bij T-mobile met een druk op de knop je iPhone kan laten unlocken komt bij mij de vraag of zij dit ook andersom kunnen doen.
een reden zou kunnen zijn dat je simlockvrije iPhone omgeruild wordt en opnieuw wordt uitgegeven door T-Mobile. maw zet T-Mobile de simlock erin of hebben zij alleen de mogelijkheid om de door Apple ge-simlockte iPhone te unlocken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
maarja onduidelijk is of dat tmobile echt gaat omruilen. Want anders is er geen reden om een dergelijk product te ontwikkelen. of er moet toch nog een andere reden zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en als ik 1 knop ontwikkel, dan ontwikkel ik ook gelijk een tweede knop voor het locken. Dus als jij zegt dat er met 1 druk unlocked is .. dan ken ik ook dat ze met 1 knop kunnen locken.. Apple heeft hiervoor zelfs een team ontwikkeling .. (lijkt me aannemelijk) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhonegeekclub: Need Downgrade iPhone Firmware 2.2 To 2.1 zelf niet getest .. en op het knopje drukken kost 120 euro .. maar ik heb mijn iphone van iemand overgenomen en ik denk dat ik een t-mobile contract icm met iphone moet overhandigen om die unlock a 120 euro te krijgen ..kan ik hiervoor gewoon naar de winkel? dan loop ik graag gelijk even mee naar achteren om te kijken of er een tweede knopje opzit |
|
|||
|
|||
daar is al het één en ander over geschreven ( pag 52 van deze topic). Voor het unlocken bij T-mobile heb je inderdaad een GSM nummer nodig van T-mobile welke voor een iPhone is uitgegeven. Kosten zijn afhankelijk van de startdatum van het contract. ( na een jaar gratis)
In jouw geval zou een yes-sim werken met de laatste firmware en juiste instellingen. Je kan alles gebruiken met uitzondering van 3G Unlocken bij T-mobile is een telefoontje plegen, nummer doorgeven en aan Itunes gaan hangen. |
|
|||
|
|||
ik heb net mijn iphone geunlockend via rebelsim ( yes-sim ), en binnen een uur stond er al geen service weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit moet oplossen?
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|