Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door smart niet zo scheuwen! Dit kan ook aan het model simkaart liggen. Vandaag getest mijn 3 jaar oude vodafoon kaart dee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zeg ook als je goed leest dat het bij mij niet werkt, kan dus inderdaad zo zijn dat het bij iemand anders wel werkt. Mijn KPN sim is van mei 2008 en dus niet oud!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik ga er daar 1 kopen misschien, een supersim in combinatie, zoals hierboven staat, en die gast maakt hem dan voor mijn ogen voor mij klaar, voordat ik hem koop. dus dan kan ik het wellicht laten weten als ik echt nergens zo'n ding aan belgie kan onttrekken.
|
|
|||
|
|||
Je hebt 'm met At&t contract, maar hoeveel kost 't je om het contract op te zeggen??
|
||||
|
||||
Citaat:
als goed is donderdag krijg ik ook stuk of 10 van de x-sim's en wel voor 60 landen met providers geprogrameerd. ik hou jullie op de hoogte! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ebay iphone sellers nemen zelf contract by at&t dan zeggen ze het af, en verkopen het unit voor ongeveer 700 a 800$(of meer) voor ons is het goedkoop in euro's bijvoorbeeld 850$ is 560 euro. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee en dat is het probleem ook
jij heb een Usim van kpn en die werken niet! een Usim is een simkaart op v4 niveau en waar deze sims mee werken is een sim van v3 /v2 als je kaart ouder is dan 3 jaar is het een v1 simkaart en die werken ook niet die worden weer anders uitgelezen... dus wat ik zou doen is kpn bellen en vragen of je een v2/v3 simkaart kan krijgen ipv van een nieuwe usim kaart die nu net een jaar ingebruik is ongeveer. Alex, |
|
|||
|
|||
2 weken geleden vrijdag gestuurd van US mij
met track n trace nr van USPA en ALTIJD betalen via paypal en kopen bij ebay Power sellers hij was maandag aangekomen in nederland, en krijg het vandaag binnen Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 29-07-2008 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-07-2008 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-07-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 31-07-2008 Venlo-Horsterwg, pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 31-07-2008 Venlo-Horsterwg, pakkettendistributie |
|
|||
|
|||
die powersellers zijn echt wel te vertouwen hoor bestel wel vaker dingen van ebay.COM
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag een I-Sim (zwart met chippie in bovenhoek) binnengekregen en direct geprobeerd met m'n orange abo sim. Met wat tegenzin moest ik het simhoudertje naar binnen duwen. Voor de veiligheid had ik rondom een plakbandje gedaan. Hup, Iphone weer aan, en...ja het werkt! netwerk Orange. Maar Internet: ho maar, niet dus. Op het noment dat ik bij netwerk instellen ging kijken: floep, weg was Orange. En niet meer gekregen: voortdurend Geen Netwerk. En kwam de ellende: het simkaartje van Orange, samen met de I-sim wilde er niet uit! Wat ik probeerde. Toen ik met gepeuter het kaartje er een millimeter of zo er uit stak, heb ik met een aardappelmesje voorzichting de simkaart er eindelijk uitgekregen! NOOIT meer komt dat ding nog in m'n Iphone. Wat een gek*t! Bedenk echt voor je er een begint! En dat plakbankje was achteraf echt nodig! En of die I-sim had blijven werken...ik ga het niet meer weten! Gelukkig heb ik maar € 20 voor betaald......
|
|
||||
|
||||
als je last hebt met de dikte kan je toch de achterkant van je simkaart wat afschuren en heb je geen problemen!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zolang het chipgedeeltje van je simkaart niet geraakt wordt kan het geen kwaad.
met de eerste unlockmethode's was het allemaal met supersim's en dergelijke. achterkant of beetje van de randan afschuren kan geen kwaad. heb het zelf ook al eens gedaan. 1 nadeel:als je nadien alleen nog je simkaart nodig gaat hebben zit deze wel los in je telefoon en kan dan slecht gebruikt worden natuurlijk |
|
|||
|
|||
Kan je toch voor 5 euro een nieuwe aanvragen
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een recente kaart van KPN en het werkt bij mij ook niet.
Na een minuut of wat krijg ik wel een lijst met providers maar zodra ik het KPN of KPN 3G netwerk selecteer, krijg ik de melding dat dit netwerk niet meer beschikbaar is. Jammer van de $16 maar het was het proberen waard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|