//

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door geniux goed om te horen! Zou je mss om de rest ook zoveel mogelijk van hulp te kunnen zijn even erbij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 08-08-08, 16:46
Rij Rij is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geniux Bekijk bericht
goed om te horen! Zou je mss om de rest ook zoveel mogelijk van hulp te kunnen zijn even erbij kunnen zetten om welke kaart het precies gaat en van welke functionaliteiten je gebruik kunt maken (dus incoming/outcoming calls, sms, internet, 3g, etc.)
Natuurlijk: het gaat dus om het volgende kaartje: DealExtreme: $16.84 i-SmartPhone Operator Network SIM Card Unlock Attachment for Apple iPhone 3G
DE meldt dat ze 'm weer gaan leveren als de boel beter betrouwbaar is.

Bellen en gebeld worden geen probleem, evenals sms-jes versturen en ontvangen.
Geen visual voicemail, maar dat had ik ook wel verwacht.
Ik heb momenteel gewoon een heel simpel Orange abbo zonder internet en ander gedoe, dus over 3g en aanverwanten kan ik jullie helaas niks vertellen. Internetten gaat uiteraard wel prima over Wi-Fi.
Ik heb dit kaartje puur om de periode tot mijn Orange abbo is afgelopen en mijn T-Mobile abbo ingaat te overbruggen en daarvoor voldoet ie meer dan goed!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 08-08-08, 19:13
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geniux Bekijk bericht
mss zitten mensen liever niet 2 jaar vast aan een contract?

We gaan hier off topic sorry maar:

Flauwekul als je alles op een rijtje gaat zetten zit je momenteel het beste bij T-mobile ( en hij zit al bij T-mobile


Zelf heb ik naast de Iphone nog een abbo bij t-mobile met een nokia navigator en 1 bij KPN met mijn N95 laatste 2 beide met 1 jarig contract.

Maar ga alles eens bij elkaar op tellen

1) onbeperkt gebruik van alle hotspots in Nederland
2) onbeperkt internet via 3G
3) visual voicemail

en dat voor maar 29,95 al zou je een contract nemen van 6 maanden na 6 maanden zou je zo weer terug gaan omdat weer voor elkaar te krijgen dus persoonlijk vindt ik het allemaal prut praat als mensen zeggen ik wil geen 2 jarig abbo met deze voorwaarden

1 ding is wel zo 3G werkt nog niet optimaal is ook geen probleem bel even ( heb ik ook gedaan) zolang ik geen 3G dekking heb in huis krijg ik 50% korting elke maand dus het abonnement is nu maar 14,98 per maand en zit daar totaal niet mee als dit 2 jaar gaat duren want ben bijna toch nooit thuis en voor de rest heb ik overal 3G en na 12 maanden gratis simlock er af

Laatst gewijzigd door gserban; 08-08-08 om 19:16.
  #143  
Oud 08-08-08, 19:58
Rij Rij is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rij Bekijk bericht
Natuurlijk: het gaat dus om het volgende kaartje: DealExtreme: $16.84 i-SmartPhone Operator Network SIM Card Unlock Attachment for Apple iPhone 3G
DE meldt dat ze 'm weer gaan leveren als de boel beter betrouwbaar is.

Bellen en gebeld worden geen probleem, evenals sms-jes versturen en ontvangen.
Geen visual voicemail, maar dat had ik ook wel verwacht.
Ik heb momenteel gewoon een heel simpel Orange abbo zonder internet en ander gedoe, dus over 3g en aanverwanten kan ik jullie helaas niks vertellen. Internetten gaat uiteraard wel prima over Wi-Fi.
Ik heb dit kaartje puur om de periode tot mijn Orange abbo is afgelopen en mijn T-Mobile abbo ingaat te overbruggen en daarvoor voldoet ie meer dan goed!
Met KPN werkt het helaas niet... Tenminste, hij blijft heel erg lang zoeken en op een gegeven moment was ik het beu en heb ik 'm uitgezet. Ik zal in mijn omgeving eens rondvragen wie het aandurft om zijn/haar simkaart te verknippen,. zodat ik de andere netwerken kan testen.

Laatst gewijzigd door Rij; 08-08-08 om 20:59.
  #144  
Oud 08-08-08, 20:50
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
We gaan hier off topic sorry maar:

Flauwekul als je alles op een rijtje gaat zetten zit je momenteel het beste bij T-mobile ( en hij zit al bij T-mobile


Zelf heb ik naast de Iphone nog een abbo bij t-mobile met een nokia navigator en 1 bij KPN met mijn N95 laatste 2 beide met 1 jarig contract.

Maar ga alles eens bij elkaar op tellen

1) onbeperkt gebruik van alle hotspots in Nederland
2) onbeperkt internet via 3G
3) visual voicemail

en dat voor maar 29,95 al zou je een contract nemen van 6 maanden na 6 maanden zou je zo weer terug gaan omdat weer voor elkaar te krijgen dus persoonlijk vindt ik het allemaal prut praat als mensen zeggen ik wil geen 2 jarig abbo met deze voorwaarden

1 ding is wel zo 3G werkt nog niet optimaal is ook geen probleem bel even ( heb ik ook gedaan) zolang ik geen 3G dekking heb in huis krijg ik 50% korting elke maand dus het abonnement is nu maar 14,98 per maand en zit daar totaal niet mee als dit 2 jaar gaat duren want ben bijna toch nooit thuis en voor de rest heb ik overal 3G en na 12 maanden gratis simlock er af
Nogmaals: sommige mensen zitten liever niet 2 jaar vast aan een contract.

Fijn dat jij dat flauwekul en prut vind, maar niet iedereen deelt jouw voorkeuren en prioriteiten. Dus als je die discussie aan wil gaan, laat mensen dan op z'n minst in hun waarde en ga geen meningen verkondigen als feiten.

Laatst gewijzigd door geniux; 08-08-08 om 20:53.
  #145  
Oud 11-08-08, 13:32
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik heb er vandaag 3 binnen gekregen, als er iemand 1tje wil proberen moet ie het even via pm laten weten.
  #146  
Oud 11-08-08, 13:53
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

welke sim heb je?
  #147  
Oud 11-08-08, 13:58
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

DealExtreme: $16.84 i-SmartPhone Operator Network SIM Card Unlock Attachment for Apple iPhone 3G
  #148  
Oud 11-08-08, 14:00
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

En welke NL provider heb je zelf? Als ie het nml met T-Mobile doet, dan ben ik wel geinteresseerd (woon je toevallig in omg. rotterdam?)
  #149  
Oud 11-08-08, 14:23
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Vodafone, en een unlockte 3G uit Belgie. Ik heb dus geen idee of ze werken. Je kan hem komen testen, en als ie het niet doet met je sim, hoef je hem natuurlijk ook niet te kopen.
  #150  
Oud 11-08-08, 17:04
erwin1987 erwin1987 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijswijk ZH
Berichten: 31
Standaard

op iPhone 3G Unlocking SIM - MoogleX kun je ook zo'n x-sim geval kopen.. Ik heb verder geen idee werke hun er voor gebruiken. maar staat wel een filmpje bij dat het werkt.
  #151  
Oud 11-08-08, 20:39
DutchSecret's schermafbeelding
DutchSecret DutchSecret is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Uden
Berichten: 71
Stuur een bericht via MSN naar DutchSecret
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin1987 Bekijk bericht
op iPhone 3G Unlocking SIM - MoogleX kun je ook zo'n x-sim geval kopen.. Ik heb verder geen idee werke hun er voor gebruiken. maar staat wel een filmpje bij dat het werkt.
Ik heb deze besteld, ik laat jullie horen of het werkt met mijn KPN simkaart.
  #152  
Oud 11-08-08, 21:25
pietpiet50 pietpiet50 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 108
Standaard


Hoop dat hij goed werkt.
Dit staat er nu bij:
If your card is not working with your SIM card (8/6/2008): it appears that this unlock card will only work with SIM cards from certain operators (such as Vodafone from UK and China Mobile in the PRC). The manufacturer of this product has irresponsibly provided products without such compatibility information to DX at the time it's listed.[FONT=Arial].[/FONT]
[FONT=Arial]If you found your unlock attachment not working with your SIM, DX will help making things right by accepting returns and offering full return shipping reimbursements -- in order to receive reimbursement, customers must request via Customer Service Express first.[/FONT]
[FONT=Arial].

Ze zijn ook niet meer te bestellen, ze wachten op een stabielere versie.
Wel goed dat ze het kaartje terug nemen bij niet werken.

[/FONT]
  #153  
Oud 12-08-08, 12:26
SkunkfireJoe SkunkfireJoe is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb zojuist een SIMable kaartje online gekocht want deze schijnen te werken. Zodra ik deze binnen heb laat ik het weten zodat jullie weten hoelang het duurt voordat je hem hebt uit de UK en natuurlijk laat ik weten of het werkt!
  #154  
Oud 12-08-08, 19:23
junka junka is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 28
Standaard

ben even weg geweest,maar wil even doorgeven dat mijn unlock met yessim nog steeds perfect werkt nu al 6 dagen in gebruik
  #155  
Oud 12-08-08, 19:26
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

ok dan, goed om te horen! Heb je je andere simmetjes ook al ontvangen?
  #156  
Oud 12-08-08, 19:44
Bambino Bambino is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 22
Standaard

junka, heb je 3g al kunnen testen?
Heb je er nog, k wil er wel een hebben?
  #157  
Oud 12-08-08, 20:56
JPDeckers JPDeckers is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 20
Standaard

[ Long time owner, 1st post. Heb al sinds juli vorig jaar een iPhone (die van VOOR de prijsverlaging Nu ook een locked 3G ]

Ben HEEL erg benieuwd naar de Universal SIM (www.universal-sim.org) . Zie ook Hackint0sh ,volgens Zf_ : "I think that trick could work"

Wil zelf nu wel een kaartje bestellen, maar heb NET via werk geregeld dat ik een "echte" via T-Mobile ga krijgen, dus zelf wacht ik even, maar als iemand ervaring heeft...
  #158  
Oud 12-08-08, 22:35
madge madge is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

@junka
heb vandaag ook een yessim voor mijn t-mobile locked iphone g3 gekocht, wil hem gebruiken met een een vodafone kaart (waar o.a. ook onbeperkt internet op zit..) bellen/smsen werkt perfect, krijg alleen steeds foutmelding als ik safari wil openen. heb alles volgens mij goed ingesteld. hij zegt dat ie geen verbinding heeft met internet.. heb je daar ook last van gehad? iemand nog tips?
  #159  
Oud 13-08-08, 12:04
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rij Bekijk bericht
Vandaag kreeg ik de sim-unlock kaart van DealExtreme en verdomd, het werkt! Ik was er een beetje skeptisch over, op het forum van DE waren al heel veel mensen bij wie het niet werkte en nu zag ik ook nog eens dat ie uit de handel is gehaald omdat er dus een groot aantal netwerken niet ondersteund wordt.
Maar met mijn Orange sim werkt alles prima! Hoekje van de simkaart afgeknipt (vond ik stiekem wel een beetje eng), kaartje eronder schuiven en klaar. Even gaf ie geen service, maar al vrij snel daarna kwam Orange NL in beeld. Blijheid alom!
Doet ie het nog steeds goed met de sim-unlock van DE?
  #160  
Oud 13-08-08, 12:53
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Hey,

Ik heb nog steeds de iphone 3g uit de VS waarmee ik niet kan bellen.. Ik heb nu een Telfort sim kaart en over een maand ga ik een T mobile simkaart gebruiken. Maar mijn vraag aan jullie is: Heeft iemand zo een turbosim ofzo die ik kan gebruiken? Ik wil bellen gebeld worden smsen en gesmst worden. Ik hoor van jullie?

Groetjes
Reageren

Labels
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 01:38
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.