Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iSP Wat ik heb gevonden is dat furioussim een clone is van de yessim, of omgekeerd... Je kan bij yessim bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De fabrikant van yessim zit in azie. De boys van furious houden zich al jaren bezig, met het bouwen van unlock hardware en software voor sony/ericsson. Het furious team geeft overigens hele slechte support en komen uit europa. Volgens mij heeft furious gewoon 10000 sims met hun eigen naam besteld bij yessim. Laatst gewijzigd door loekieloekie; 17-08-08 om 09:39. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat begin ik inderdaad te merken, vorige week besteld, met paypal betaald maar mike reageert helemaal niet. Iemand nog een yessim over die hem vandaag op de post wil doen? thx
|
|
||||
|
||||
he jongens weet iemand of yessim met vodafone werkt of niet?
alvast bedankt
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Heeft iemand al een us At&t iphone 3g aan de praat met yessim en vodofone supersim?
|
|
|||
|
|||
bert wat is supersim? k heb vodafone prepaid en wil die graag gaan gebruiken in mn at&t iphone 3g
|
|
|||
|
|||
Ik krijg eind deze maand een iPhone 3G 8GB uit de VS opgestuurd (gekocht op eBay voor 468 euro). Een i-smart simkaart heb ik hier al liggen, zodra ik meer weet zal ik het hier posten. Testen ga ik doen met een Vodafone Prepaid simkaart.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 3G sim tabel de i-smart + vodafone werkt tot nu toe niet bepaald geweldig... |
|
|||
|
|||
Heb zojuist een yessim kit besteld bestaande uit een yessim en een YESUP, soort apparaatje via USB waarmee je de firmware kan updaten. Als het goed is komt 2.5 uit binnenkort en dan zijn de meeste problemen met de yessim verholpen.
|
|
||||
|
||||
he jongens ik wil ook de yessim bestellen alleen ik ga hem gebruiken met de vodafone netwerk en wil graag weten of het ook met vodafone werkt?
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Yes Sim Tested And working 100% Netherlands - GSM Hackers |
|
|||
|
|||
hardware matige unlock
Citaat:
Ik heb interesse in een kaartje, graag kom ik hiervoor in aanmerking. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Wat werkt met KPN? yessim?
|
|||
|
|||
ik wil ook wel graag zon xsim proberen pm me anderrs even als iemand wat heeft voor mij
|
|
|||
|
|||
Vind die unlock best nice. Maar vind het nogal onhandig dat je data roaming aan moet hebben staan. Zeker als je nogal vaak in het buitenland zit (wat bij mij het geval is)
|
|
||||
|
||||
Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland
Hier deze man op marktplaats beweerd dat ie voor 10 euro je 3G kan unlocken..
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag naar Beverwijk (zwarte markt) anysim geprobeerd in mijn 3G-toestel, dit past dus niet.
Zelfs met hard doordrukken kreeg ik de slede met simkaart + anysim er niet in, redelijk geforceerd geprobeerd (straks breek ik wat). Voor deze anysim vroeg de koper 35,-. Wachten op software-unlock, abo (verlenging met nummerbehoud van Orange) gaat 16 sept pas in, en ik heb deze iPhone sinds 11 juli (nr 417 grappig he). T-Mobile wanneer ik jullie kan dumpen dan doe ik dat....
|
|||
|
|||
iPhone 3G 16GB uit portugal met KPN
OK, inmiddels de yessim kaarten binnen met usb gevalletje om te programmeren.
Ik zal mensen uit de droom helpen, op KPN werkt het niet!!! Ik heb alles geprobeerd allerlei instellingen enzovoort. Ik stop hiermee want ik heb bijna mijn simtray naar z'n grootje geholpen met al dat uit proberen. Ik wacht wel tot dat er hopelijk een software unlock uitkomt want dat gaat toch iets makkellijker. Zoniet dan heb ik 2 hele mooie dure iPod Touch's Dus voor de gegadigden ik heb yessim's te koop voor 25 euro per stuk. pm me maar als je interesse hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zou het moeten werken.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|