Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je er al mee buiten Europa gebeld? En wat kost dat unlocken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je er al mee buiten Europa gebeld? En wat kost dat unlocken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
...................
Laatst gewijzigd door soulsearchparty; 06-01-11 om 20:40. Reden: wil sporen van internetactiviteit wissen |
|
|||
|
|||
Ookal komt hij uit in de Best Buy winkels, daar zal ie nog altijd enkel met een abbo te verkrijgen zijn, dus ook enkel voor U.S. citizens/residents met een social security number..
Daarnaast zal een at&t iphone 3g ook niet zomaar werken met andere netwerken, deze is nog altijd gesimlocked, en alleen een goedwerkende yessim o.i.d. kan je telefoon laten werken. |
|
|||
|
|||
Jongens als ik de usb client 1.8 van yessim wil openen krijg ik te zien. Cannot find FTD2X.DLL please reinstall this application. heeft iemand een idee wat ik meot doen ik begrijp het niet. als ik de 1.7 client download krijg ik hetzelfde op 2 verschillende computers 1 met XP en 1 met vista
|
||||
|
||||
Je moet ook nog even de USB drivers van de Yessim site downloaden en installeren.
|
|||
|
|||
Ik heb de Yesup driver gedownload maar en uitgepakt met winrar maar krijg nog steeds niet aan de praat wat moet ik vervolgens doen? sorry voor deze misschien beginners vragen maar ik ben niet zo bekend met windows...
|
|
||||
|
||||
Als je nu de rar uitpakt met daarin de usb drivers, zal je ook de FTD2X.DLL tegenkomen. plaats deze dan in dezelfde map als de Yessim client. Werkt ook.
|
|
|||
|
|||
hij werkte ineens nu het volgende probleem als ik de yessim met yessup heb geconnect dan wil ik firmware selecteren om dan de iphone firmware wil installeren en dan gaat hij zoeken en zegt sn error. Daarnaast moet ik bij providerlist KPN Orange Belgium SA;Belgium selecteren? ik gebruik nu KPN of moet ik hem op universal laten staan?
Dit staat er als ik bijvoorbeeld op read info klik: Searching YesUP..Found. Reading Yessim info .. Reading Yessim SN..Error! Reading Yessim info .. Reading Yessim SN..Error! Reading Yessim SN Now..Error! |
|
|||
|
|||
Eerst op ''REad'' drukken en dan kun je de firmware installeren. Maar kijk zelf ook eens op internet...
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook gedaan kijk maar eens naar mijn edit als ik op read info klik...
EDIT: Het is al gelukt hij maakte blijkbaar niet goed genoeg contact. Wel leuk alleen dat je hem maar 1 x kan updaten kreeg hem er nu al bijna niet uit. Laat staan als er zometeen een plakker op zit om m'n simkaart en yessim samen te houden. Laatst gewijzigd door MarkBender; 02-09-08 om 21:42. |
|
|||
|
|||
ok, ik heb yessim vandaag aangekregen en na eerste problemen heb ik de zwarte chip wat afgeschuurd, dan ging hij er wel in. Na 10 minuten ofzo, en een paar keer aan en uit zetten heb ik sinds een uurtje ontvangst, sms in en uit, bellen in en uit. Ik heb geen 3G abonnement dus da kan ik niet testen. Laatste firmware, patch count 1 boost mode aan
Ik gebruik nu een mobistar sim. groeten, en ik laat het jullie weten |
|
|||
|
|||
Heb vandaag m'n Yessim ontvangen. Ik krijg alleen de melding "no sim" van mn iPhone 3G, terwijl de yessim het wel doet in mijn oude siemens. Kan er gewoon mee bellen enzo.
Heb de indruk dat ie niet goed geprogd is ofzo. Wie o wie woont er in de buurt van eindhoven (of cuijk/nijmegen/boxmeer) en heeft een Yesup tot zijn beschikking? Dan kom ik ff buurten |
|
|||
|
|||
Nhou bij mij werkt de Yessim niet incl KPN Usim. Ik toets de pincode in dat werkt vervolgens laat hij alleen het laagste streepje zien en verder niets ook niet na 5 minuten. Later kwam er wel opeens no service te staan.
Ik heb de firmware iphone boost mode 00101 unlock type 0 en patch count 1 Ik krijg hem nu ook niet meer uit mijn iphone ik heb zelfs de ic chip afgeschuurd Iemand tips om het wel te laten werken of om hem eruit te krijgen? ik maak hem liever niet open en ik heb al geprobeert om met een paperclip hem eruit te trekken. |
|
|||
|
|||
Wat heb je afgeschuurd? De chip? Toch niet het ictje op de yessim he?
|
|
|||
|
|||
beetje geduld hebben, wat aan en uitzetten, duurde bij mij ook 10minuten ofzo.
Trouwens, die IC, daar kan heus wel een laagje af zonder schade te berokkenen hoor, gewoon heel voorzichtig doen. Heb ik ook gedaan. |
|
|||
|
|||
de ic en de simkaart geen enkel probleem volgens de yessum client werkt de yessim ook gewoon.
Edit: Hij geeft continue na een minuut of 2/3 no service Laatst gewijzigd door MarkBender; 02-09-08 om 23:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor gprs en 3G moet Dataroaming aan staan. Bij KPN moet ik voor een 3G verbinding 2 keer de netwerk instellingen herstellen eerst met 3G uit en dan met 3G aan. |
|
|||
|
|||
.............
Laatst gewijzigd door soulsearchparty; 06-01-11 om 20:38. Reden: wil sporen van internetactiviteit wissen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had twee Yessim chips aangeschaft met de laatste nieuwe software erop en echt niet werken gewoon, alles geprobeerd maar niets werkte dus. Neem contact op met de Ifonguide jongens en vraag het gewoon heb ik ook gedaan en ik moest er totaal 180km voor rijden maar allemaal dubbel en dwars waard want ik kan nu mijn IPhone gebruiken waarvoor hij is. Het is maar een advies maar daar is dit forum toch voor bedoeld, is mijn bescheiden mening. |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|