Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marcus154 Thanks! ziet er natuurlijk net wat strakker uit zonder tape Jij hebt dus ook een rebelsim? Werkt tie goed? Mwah: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
|||
DRINGEND werkt turbosim op laatste nieuwe 2.2.1 met hoogste baseband?
Zoals titel zegt lukt het een gelockt toestel te doen werken met een turbosim
Toestel zit vast met een 2.2.1 en een bijhorende baseband Het is een 3G mijn provider is proximus Laatst gewijzigd door GeoffreyH.; 16-03-09 om 00:04. |
|
|||
|
|||
als je de juiste heb dan zal die werken ja
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De TurboSIM is een chip met een stukje software, echter alleen de nieuwste software versies voor die TurboSIM ondersteunen de laatste firmwares/basebands. Je moet dus goed op letten dat je de nieuwste TurboSIM aanschaft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder hierover: is het waar dat met de nieuwste rebelsim firmware de stappen met een andere telefoon (andere netwerk kiezen, etc) niet meer nodig zijn? Tx! |
|
|||
|
|||
Nee, dat is nog steeds nodig. Wat wel verbeterd is, is het registreren bij het netwerk na netwerkverlies.
|
|
|||
|
|||
Er staat op de website dat in 80% van de gevallen je je sim niet meer hoeft te resetten Ik wacht nog op mn sim programmer dus ik kan geen uitspraak doen of het ook echt zo is.
|
|
|||
|
|||
http://www.iphone-sim-unlock.com/
Iemand mogelijk ervaring met deze firma?
Zij stellen dat er uitvoerig in landen is getest. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mooi KPN netwerk, met normaal bereik, maar natuurlijk zonder 3G. Om 2G aan het werken te krijgen heb ik Roaming aangezet. Ding 1: Ik heb nu een beetje angst om de Iphone uit te zetten, maar zoals ik lees op pag. 68 werkt de rebelsim weer na een paar keer aan en uit te zetten. Hierover meer wanneer ik het geprobeerd heb (waarschijnlijk pas bij jailbreaken). Ding 2: Daarnaast ben ik dus aan het denken om te jailbreaken. Iemand hier ervaring mee in combi. met Rebelsim (FW V61i)? Laatst gewijzigd door marcus154; 17-03-09 om 16:31. |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp werkt een simunlock perfect op het 2G netwerk maar niet op 3G met baseband 02.30.03
Citaat:
|
|||
|
|||
Klopt helemaal. (nouja...perfect is wel een heel groooooooot woord, het werkt iets beter dan helemaal niet kunnen bellen.)
|
|
|||
|
|||
rebelsim itunes
beste lezer,
ik heb een iphone gevonden in zwitserland, en de eigenaar niet meer kunnen vinden. sim was geblokd en het laatst gebelde nummer was ook niet meer bereikbaar. via apple was de tel. ook niet via het serienummer gekoppeld aan een persoon. dus ik ben een een iphone 16gb rijker.. nu is het een zwitsermodel en heb ik deze kunnen activeren met mijn zwitser simkaart. nu zit ik weer in nederland en werkt de telefoon met hi via een rebelsim kaart. hoe kan ik nu via deze manier mijn itunes bestanden overzetten naar de iphone. deze zegt dat de simkaart (rebelsim + hi) niet ondersteud wordt. heb ik iets verkeerds gedaan? vriendelijke groet, |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iphone inmiddels eens uit en aan gezet en toen bleek tie wat moeite te hebben met meldingen als: Geen simkaart etc. Maar na simpelweg de iphone 2 of 3 keer uit en aan gezet te hebben pakt tie weer perfect het kpn netwerk De uit en aan zet 'truc' blijkt dus gewoon te werken, zoals eerder ook al vermeld door iemand. Vervolg Ding 2: Gisteravond met zwetende handjes gejailbreakt en met succes Daarnaast werkt ook de Rebelsim hetzelfde als voor de jailbreak, dus alles werkt nu heerlijk naar behoren |
|
|||
|
|||
Ik geb gemerkt dat het veel uitmaakt welke provider en simkaart dat er gebruikt wordt.
Zelf heb ik hier 3 sims getst die allemaal claimen met de basaband 02.30.03 te werken. Slechts eentje doet het en enkel op het edgde netwerk. Ik heb dit getest op 3 verschilende iphones en met 3 verschillend belgische providers. Dus 3G is voorlopig nog een utopie vrees ik. |
|
|||
|
|||
Er was lang geleden een initiatief om alle bevindingen in een tabel te plaatsen. Deze is echter sinds November 2008 niet meer geupdate. Is er misschien een andere plek waar dit bijgehouden wordt?
|
|
|||
|
|||
Het tabel zou handig zijn. Maakt alles ene stuk duidelijker.
Ik werk met KPN Iphone v2.2.1 en baseband 02.30.03. Werk met deze rebelsim: www.stopsimlock.nl met de nieuwste versie V61i 3g werkt niet voor de rest alls functioneel. Piet |
|
|||
|
|||
Zeker, aangezien ik nu een probleem lijk te hebben met mijn iSIM. Zat op 2.1 werkte perfect, ook 3G. Ben onlangs naar 2.2.1. custom gegaan met behoud van baseband 02.11.07. Nu werkt 3G een paar minuten na de FW update en dan is het over. Al een paar keer de update herhaald en elke keer hetzelfde verschijnsel. 3G werkt even en dan is het over.
Yellowsn0w lijkt geen oplossing daar ik via iTunes een error 1600 krijg als ik in DFU probeer te herstellen met de custom.... Iemand nog ideeen? 3G is voor mij een echte 'must' Overigens vraag ik me af of ik een T-Mobile toestel kan laten unlocken bij T-Mobile als ik een orange abbo heb? Weet iemand dat? Laatst gewijzigd door NMD; 20-03-09 om 16:12. Reden: typos |
|
|||
|
|||
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|