//

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mark92 Tijdje geleden zo'n simkaartje gekocht via unlocksimkaart.nl geven goeie service en mooie prijs. Dacht dat ze de goedkooptste waren. hahaha ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1421  
Oud 23-03-09, 16:52
j0ep j0ep is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark92 Bekijk bericht
Tijdje geleden zo'n simkaartje gekocht via unlocksimkaart.nl geven goeie service en mooie prijs. Dacht dat ze de goedkooptste waren. hahaha best lang gezocht namelijk naar beetje goeie, en goedkope.
Werkt trouwens prima! Dus mocht je er eentje willen hebben ik heb er goeie ervaringen mee!

Groetjes!
Het zou wel fijn zijn als dergelijke (uitermate positieve) berichten worden onderbouwd met een filmpje oid.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1422  
Oud 23-03-09, 16:56
Scito Scito is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j0ep Bekijk bericht
Het zou wel fijn zijn als dergelijke (uitermate positieve) berichten worden onderbouwd met een filmpje oid.
Op de volgende pagina vindt u een filmpje van de nieuwste versie iPhone i.c.m. de Rebel Simkaart: YouTube - IPHONE 3G Unlock SIM 2.2.1 & 2.30 Modem Hacked - 2009 Jan NEW
  #1423  
Oud 23-03-09, 17:39
j0ep j0ep is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scito Bekijk bericht
Op de volgende pagina vindt u een filmpje van de nieuwste versie iPhone i.c.m. de Rebel Simkaart:
Een filmpje met echt bewijs, dus een Iphone 3G, laatste baseband en dan 3G met KPN bijvoorbeeld. Zonder continu zoom in/uit e.d.. Dit filmpje kennen we allemaal al. Sterker nog, pak hier 10 posters die per ongeluk de officiele 2.2.1 upgrade hebben geinstalleerd en laat deze 1 maand testen.

Mag je me ook gelijk uitleggen waarom dit in de Algemene Voorwaarden van je website staat:

Citaat:
5 Garantie
5.1 Stopsimlock garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, en betrouwbaarheid. Wel kan het voorkomen dat de iUnlock of de iSim niet werkt of niet stabiel is. Dit kan o.a te maken hebben met uw simkaart, provider of anderziens. Stopsimlock, geeft geen garantie of geld retour als het niet werkt
Toch apart dat je hier op het forum vol blijft houden dat alles perfect zou werken. Teven plaats je jezelf hiermee boven de Nederlandse wetgeving. Bij mijn weten heb je bij een ondeugdelijk/niet werkend product recht op vervanging of ontbinding van de koopovereenkomst.

Laatst gewijzigd door j0ep; 23-03-09 om 18:02.
  #1424  
Oud 23-03-09, 20:45
cougar cougar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 128
Standaard

Het is gewoon een waardeloos product. Ik begrijp de frustratie van iphone bezitters die hun iphone niet kunnen gebruiken en in een wanhooppoging zo'n kaart aanschaffen. Een rebelsimkaart van stopsimlock.nl werkt in 99% van de gevallen niet 100%. Weggegooid geld dus.
  #1425  
Oud 23-03-09, 21:02
j0ep j0ep is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
Het is gewoon een waardeloos product. Ik begrijp de frustratie van iphone bezitters die hun iphone niet kunnen gebruiken en in een wanhooppoging zo'n kaart aanschaffen. Een rebelsimkaart van stopsimlock.nl werkt in 99% van de gevallen niet 100%. Weggegooid geld dus.
Amen ! En voor € 20,- ga je ook geen rechtszaak starten, makkelijk verdiend dus. Het is wel uiterst jammer dat iphoneclub (onbedoeld) een platform schept voor deze bedrijfjes. Ik krijg sterk de indruk dat het merendeel van de personen die hier post waar het 100% werkt (incl. 3G) andere motieven hebben dan medegebruikers te helpen.

Edit, hier vond ik deze:
Citaat:
Hi ! Thanks for blessing us with a new iPhone 3G unlocking idea - we're always very fond of those. However please note that
[ ] you sound like a clueless noob
[X] we're tired of those *sim shops selling the same rebranded crap ad nauseam
[ ] no way I'm doing that shit without the mighty soldering iron of Hotz
[ ] your solution makes my phone look like a second hand N-Gage
[ ] no, you can't have that distributed cracking computers army
[ ] if you cracked RSA, you'd have better things to do that unlocking a stupid phone
[ ] selling the Eiffel tower looks a better scam than yours

Besides, how do we know that your solution really works ?
[X] why the hell should we trust you ?
[ ] where's that video dude ?
[ ] omg, that pic looks shopped
[ ] omg, that pic really looks like a shopped 3310, not even unlocked
[X] where are those incoming calls ?
[ ] no, having the phone that you just called calling you back doesn't count as an incoming call
[X] where are those incoming sms ?
[X] how are we supposed to know that your network registration holds more than 1 minute ?
[X] where's that 3G ? do you really think I'm dumb enough to buy an iPhone just to place calls ?
[ ] if you can't explain clearly what you do, it usually means it's a lot of bullshits

Moreover
[ ] English mother****er, do you speak it ?
[ ] Yeah, we noticed you have a lot of those cards, point taken, thanks.
[ ] That chinese restaurant sounds really noisy
[ ] Your video looks more blurry than the Cloverfield monster chasing the Blair Witch team
[X] Congratulations for staying awake while mixing that music though

So while we really thank you for your input, please remember that Hackint0sh is made by the community, for the community, and
[ ] Please go read the whole ETSI library and come back in a few years
[X] Go sell your rags on EBay, that's a better place for you
[ ] Please jump in the closest river
[ ] Next time, post your brainfarts on a zebra's blog
[ ] Nice try, but it ain't gonna work, better luck next time

Laatst gewijzigd door j0ep; 24-03-09 om 11:14.
  #1426  
Oud 23-03-09, 22:46
Scito Scito is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Modbreak:
Ons forum is geen supportkanaal voor bedrijven


Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 11:33. Reden: Modbreak toegevoegd.
  #1427  
Oud 24-03-09, 11:26
kn0164 kn0164 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Dat is aardig maar een mailtje naar support@stopsimlock.nl komt gelijk als deamon terug!
  #1428  
Oud 24-03-09, 11:29
j0ep j0ep is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scito Bekijk bericht
Wat een vijandigheid hier op dit forum, zo was het vroeger nog niet.
Het is geen vijandigheid maar een kritische houding. De houding is gebaseerd dit forum en op het aantal posts op het forum van iphoneclub.nl van mensen op dit forum waar het 100% werkt versus het aantal posts van mensen waar het niet of slechts gedeeltelijk werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scito Bekijk bericht
Wat betreft onze voorwaarden: dit heb ik per direct aangepast, want wij geven wel garantie en zijn op de hoogte van de wet "Kopen op afstand". De nieuwe voorwaarden bevatten het volgende onder punt 5:
Wat betreft de wet koop op afstand, je hebt recht op een niet-goed-geld-terug regeling. Dit zie ik niet terug in je algemene voorwaarden. Overigens niet alleen op jouw website maar bij zo'n beetje alle aanbieders.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1977
Na ontvangst van de bestelling heb je een bedenktijd van zeven werkdagen waarbinnen je de koopovereenkomst zonder opgaaf van redenen mag herroepen (ontbinden).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scito Bekijk bericht
Ik snap dat er voorheen klachten waren over de service, maar ik vraag ook om niet te oordelen alvorens gebruik gemaakt te hebben van de nieuwe service. Stopsimlock.nl is veranderd en wij zorgen ervoor dat de iPhone geen simlock meer heeft.
Stuur mij een demo iphone op met je Rebelcard, ik test een maand, als alles werkt neem ik mijn woorden terug en pas mn houding aan. Ik kan helaas niet met de mn eigen Iphone testen. Ik heb BB 2.28 met Yellosn0w en wil niet het risico lopen van niet werkende 3G.

Laatst gewijzigd door j0ep; 24-03-09 om 11:32.
  #1429  
Oud 24-03-09, 17:09
Scito Scito is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j0ep Bekijk bericht
Het is geen vijandigheid maar een kritische houding. De houding is gebaseerd dit forum en op het aantal posts op het forum van iphoneclub.nl van mensen op dit forum waar het 100% werkt versus het aantal posts van mensen waar het niet of slechts gedeeltelijk werkt.



Wat betreft de wet koop op afstand, je hebt recht op een niet-goed-geld-terug regeling. Dit zie ik niet terug in je algemene voorwaarden. Overigens niet alleen op jouw website maar bij zo'n beetje alle aanbieders.





Stuur mij een demo iphone op met je Rebelcard, ik test een maand, als alles werkt neem ik mijn woorden terug en pas mn houding aan. Ik kan helaas niet met de mn eigen Iphone testen. Ik heb BB 2.28 met Yellosn0w en wil niet het risico lopen van niet werkende 3G.

Modbreak:
Ons forum is geen supportkanaal voor bedrijven.


Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 11:38. Reden: Modbreak toegevoegd.
  #1430  
Oud 24-03-09, 18:23
willy8 willy8 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

hallo,

dus...als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om bij een 2.2.1 om je modemfirmware terug te graden naar een eerdere versie zodat hij wel unlocked/jailbreaked kan worden ? ? ?

is het wel mogelijk om een t-mobile sim only kaart erin te doen ? ?

gr willy
  #1431  
Oud 24-03-09, 19:09
Scito Scito is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy8 Bekijk bericht
hallo,

dus...als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om bij een 2.2.1 om je modemfirmware terug te graden naar een eerdere versie zodat hij wel unlocked/jailbreaked kan worden ? ? ?

is het wel mogelijk om een t-mobile sim only kaart erin te doen ? ?

gr willy
Klopt helemaal wat je zegt. Er zit alleen een provider lock op, je kan dus wel gewoon verschillende simkaarten van T-Mobile gebruiken in je iPhone
  #1432  
Oud 24-03-09, 19:16
willy8 willy8 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

oh oke dat maar doen dan wat een drama wou net een abbo van hi af gaan sluiten zou hetnog wel een keer komen dat hij wel te unlocken is ?

gr
  #1433  
Oud 24-03-09, 19:21
redOz redOz is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: belgie
Berichten: 52
Standaard

wou net hetzelfde vragen: bestaat er een mogelijkheid dat je toch met de 2.2.1 firmware kan bellen, niet nu maar binnen enkele weken of maanden misschien?
  #1434  
Oud 24-03-09, 19:27
Scito Scito is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Software matig is dit (nog) niet mogelijk. Er bestaan wel unlock simkaartjes waardoor het wel mogelijk gemaakt wordt. In het filmpje dat ik in deze post heb gezet zie je hoe dit in z'n werk gaat: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post269905

Ik vind sowieso het nadeel van een software matige unlock dat de garantie vervalt.
  #1435  
Oud 24-03-09, 19:59
redOz redOz is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: belgie
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scito Bekijk bericht
Software matig is dit (nog) niet mogelijk. Er bestaan wel unlock simkaartjes waardoor het wel mogelijk gemaakt wordt. In het filmpje dat ik in deze post heb gezet zie je hoe dit in z'n werk gaat: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post269905

Ik vind sowieso het nadeel van een software matige unlock dat de garantie vervalt.
en werken die unlock simkaartjes dan, kan ik dan gewoon met mijn proximus simkaart bellen&smse?
  #1436  
Oud 24-03-09, 20:38
Scito Scito is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redOz Bekijk bericht
en werken die unlock simkaartjes dan, kan ik dan gewoon met mijn proximus simkaart bellen&smse?
Toevallig woon ik zelf net over de grens in België en heb ook een Proximus abonnement. Ik kan je garanderen dat ik moeiteloos bel, sms & surf via Proximus . Ik moet er wel bijzeggen dat ik een nieuw simkaartje heb moeten aanvragen bij Proximus, aangezien ik er eentje had van 4 jaar oud die niet goed samenwerkte met het unlock kaartje.
  #1437  
Oud 24-03-09, 20:47
redOz redOz is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: belgie
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scito Bekijk bericht
Toevallig woon ik zelf net over de grens in België en heb ook een Proximus abonnement. Ik kan je garanderen dat ik moeiteloos bel, sms & surf via Proximus . Ik moet er wel bijzeggen dat ik een nieuw simkaartje heb moeten aanvragen bij Proximus, aangezien ik er eentje had van 4 jaar oud die niet goed samenwerkte met het unlock kaartje.

Ik heb een Gevey-3G fake simkaartje, maar het werkt niet, soms heb ik een paar seconden connectie dan komt er BEL PROXIMUS, maar er is een heel klein randje af aan de buitenkant, zou dit gewoon een slecht fake simkaartje zijn of zou dit door het kapotte randje zijn? Als het door het kapotte randje is denk ik dat ik mij eens een nieuw ga aanschaffen want je kan het krijgen voor maar €9.99
  #1438  
Oud 24-03-09, 21:01
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy8 Bekijk bericht
hallo,

dus...als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om bij een 2.2.1 om je modemfirmware terug te graden naar een eerdere versie zodat hij wel unlocked/jailbreaked kan worden ? ? ?

is het wel mogelijk om een t-mobile sim only kaart erin te doen ? ?

gr willy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scito Bekijk bericht
Klopt helemaal wat je zegt. Er zit alleen een provider lock op, je kan dus wel gewoon verschillende simkaarten van T-Mobile gebruiken in je iPhone
Volgens mij moet dit toch wat genuanceerd worden:
Als je een TM iPhone hebt, die al geactiveerd is, werkt ie met andere TM-sims.
Heb je geen TM geactiveerde iPhone, bijv. eentje uit de VS, dan werkt een TM-sim niet. Je zult dan aan de unlocksim moeten.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #1439  
Oud 24-03-09, 21:39
Pater Familias Pater Familias is offline
• iOS 6.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp (Gld)
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kn0164 Bekijk bericht
Dat is aardig maar een mailtje naar support@stopsimlock.nl komt gelijk als deamon terug!
Nou jij krijgt tenminste iets terug . Ik zit al sinds Za. te wachten op een antwoord, en dat noemen ze full time support.
  #1440  
Oud 24-03-09, 22:09
Scito Scito is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Modbreak:
Ons forum is geen supportkanaal voor bedrijven.


Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 11:31. Reden: Modbreak toegevoegd.
Reageren

Labels
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 01:38
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:33.