Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mark92 Tijdje geleden zo'n simkaartje gekocht via unlocksimkaart.nl geven goeie service en mooie prijs. Dacht dat ze de goedkooptste waren. hahaha ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag je me ook gelijk uitleggen waarom dit in de Algemene Voorwaarden van je website staat: Citaat:
Laatst gewijzigd door j0ep; 23-03-09 om 19:02. |
|
|||
|
|||
Het is gewoon een waardeloos product. Ik begrijp de frustratie van iphone bezitters die hun iphone niet kunnen gebruiken en in een wanhooppoging zo'n kaart aanschaffen. Een rebelsimkaart van stopsimlock.nl werkt in 99% van de gevallen niet 100%. Weggegooid geld dus.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit, hier vond ik deze: Citaat:
Laatst gewijzigd door j0ep; 24-03-09 om 12:14. |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:33. Reden: Modbreak toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Dat is aardig maar een mailtje naar support@stopsimlock.nl komt gelijk als deamon terug!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door j0ep; 24-03-09 om 12:32. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:38. Reden: Modbreak toegevoegd. |
|
|||
|
|||
hallo,
dus...als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om bij een 2.2.1 om je modemfirmware terug te graden naar een eerdere versie zodat hij wel unlocked/jailbreaked kan worden ? ? ? is het wel mogelijk om een t-mobile sim only kaart erin te doen ? ? gr willy |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oh oke dat maar doen dan wat een drama wou net een abbo van hi af gaan sluiten zou hetnog wel een keer komen dat hij wel te unlocken is ?
gr |
|
|||
|
|||
wou net hetzelfde vragen: bestaat er een mogelijkheid dat je toch met de 2.2.1 firmware kan bellen, niet nu maar binnen enkele weken of maanden misschien?
|
|
|||
|
|||
Software matig is dit (nog) niet mogelijk. Er bestaan wel unlock simkaartjes waardoor het wel mogelijk gemaakt wordt. In het filmpje dat ik in deze post heb gezet zie je hoe dit in z'n werk gaat: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post269905
Ik vind sowieso het nadeel van een software matige unlock dat de garantie vervalt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Toevallig woon ik zelf net over de grens in België en heb ook een Proximus abonnement. Ik kan je garanderen dat ik moeiteloos bel, sms & surf via Proximus . Ik moet er wel bijzeggen dat ik een nieuw simkaartje heb moeten aanvragen bij Proximus, aangezien ik er eentje had van 4 jaar oud die niet goed samenwerkte met het unlock kaartje.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een Gevey-3G fake simkaartje, maar het werkt niet, soms heb ik een paar seconden connectie dan komt er BEL PROXIMUS, maar er is een heel klein randje af aan de buitenkant, zou dit gewoon een slecht fake simkaartje zijn of zou dit door het kapotte randje zijn? Als het door het kapotte randje is denk ik dat ik mij eens een nieuw ga aanschaffen want je kan het krijgen voor maar €9.99 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Als je een TM iPhone hebt, die al geactiveerd is, werkt ie met andere TM-sims. Heb je geen TM geactiveerde iPhone, bijv. eentje uit de VS, dan werkt een TM-sim niet. Je zult dan aan de unlocksim moeten.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:31. Reden: Modbreak toegevoegd. |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|