Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu eindelijk voor elkaar dat mijn Rebel-Sim het doet Al dat gelul over oplichting enzo is onzin, je moet gewoon ff doorzetten. Bovendien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nu eindelijk voor elkaar dat mijn Rebel-Sim het doet
Al dat gelul over oplichting enzo is onzin, je moet gewoon ff doorzetten. Bovendien zijn ze buitengewoon aardig met helpen om je op gang te helpen. Nu nog 2 maanden wachten voordat ik mijn normale sim er in kan doen en een databundel heb |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
rebel sim
was er eerst ook negatief over
maar het is inderdaad gewoon doorzeten hij werkt perfect behalve als ik de g3 aanzet,dan kan ik niet meer gebeld worden maar doe die uit doet die het weer perfect |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is nu gewoon wachten op een 3G fix of op een software matige unlock met 3G. |
|
|||
|
|||
Die software matige unlock heeft toch wel mn voorkeur, net toch ff 3G geprobeerd, duurde vervolgens weer een half uur voordat ik weer bereik had. Moest mn sim eerst weer in een andere tel stoppen en de iPhone een paar keer herstarten voordat hij het weer deed..
|
|
|||
|
|||
Het enige nadeel is dat wanneer ke wisselt van zendmast (in de trein gaat zitten/met de auto op de snelweg) dat de rebel-sim weer problemen heeft. Weer even opnieuw installeren en werkt weer.
Enige nadeel wat ik heb ondervonden,naast 3g |
|
|||
|
|||
Zijn er hier nog mensen die negatieve ervaringen hebben met een simkaart van KPN (Hi)?
Ik krijg maximaal 5 seconden bereik en dan valt het signaal meteen weg. Er staat dan 'geen service'. Net heb ik even de simkaart van mijn broertje in de iPhone gedaan (vodafone) en dit werkte perfect... Waarom werkt het bij mij niet? Ik heb ook al een oude simkaart. Zou het daar aan kunnen liggen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe oud is jouw simkaart? Want ik denk dat er misschien daar een verband tussen te leggen is.
|
|
|||
|
|||
Mijn simkaart die is ongeveer half jaar oud.
|
|
|||
|
|||
Kijk eens aan. Zijn er mensen die de rebelsim gebruiken met een simkaart van een paar jaar oud? En hoe werkt dat?
|
|
|||
|
|||
Probeer dit eens:
Wanneer je geen service hebt staan: -vliegtuigmodus aan zetten -3g aan zetten -vliegtuig modus uit zetten Paar sec wachten, eventuele melding wegklikken -vliegtuigmodus aan zetten -3g uit zetten -vliegtuigmodus uit 15min wachten vanzelf verbinding. Zo niet? in de netwerklijst selecteren. Nog niets? Nog is proberen tot het wel werkt, werkt bij mij |
|
|||
|
|||
turbosim + proximus??
Hey, ik heb net een iphone 3g gekocht en heb er ook een turbosim bijgekocht om te unlocken. Mijn abonnement is proximus pay & go. Als ik de turbo sim + sim-kaart in de iphone steek zegt hij 'geen simkaart geïnstalleerd'. Ligt dit aan de provider en moet ik overstappen naar een andere of ligt het aan iets anders?
|
|
|||
|
|||
Rebelsim + Vodafone
Ik heb hetzelfde probleem als FluffyVinnie hier onder mij. Ik heb het alleen met een Vodafone kaartje. Het is heel vreemd. Ik heb het kaartje van stopsimlock.nl, maar ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat. De bijgeleverde handleiding met stappenplan heb ik al zeker 20 keer opnieuw gedaan. Constant krijg ik de melding "Geen simkaart geinstalleerd". Ik heb nog geen een keer gehad dat mijn Vodafone kaart werd herkend. Heeft iemand een tip? Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Vodafone Prepaid?
Dat werkt niet met de Rebel-Sim. |
|
|||
|
|||
Het is ook een Vodafone abonnement simcard. Geen prepaid simcard
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een Vodafone simkaart (abonnement) en heb die met 2 Rebel-sims niet aan de praat gekregen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb onderhand echt genoeg van al die half werkende (in mijn geval: niet werkende) rebelsimkaarten. Heb net bij t-mobile een unlock aangevraagd. kost je 120 euro, maar heb over een uurtje wel een volledige werkende iPhone zonder gezeik. Heerlijk. maar het blijft toch 120 euro.
|
|
|||
|
|||
Hmm.. Dit is heel vervelend. Mijn Iphone abonnement van Tmobile gaat 18 mei in, maar tot die tijd wilde ik middels een rebelsimcard met mijn huidige vodafone abonnement nog even gebruik maken van mijn Iphone die ik al mocht meenemen. Via Tmobile laten unlocken is voor mij geen optie, want dat kan alleen als je abonnement al loopt. Buiten dat vind ik het voor iets meer dan een maand wel veel geld. Het komt er dus eigenlijk op neer dat stopsimlock.nl mij rotzooi heeft verkocht? Ze beweren namelijk dat het gewoon werkt op hun website
|
|
|||
|
|||
Bij de een werkt het prima, bij de ander half en bij nog een ander werkt het helemaal niet. Ik denk dat het o.a. te maken heeft met hoe oud je simkaart is. Jongere simkaarten (<jaar) schijnen goed te werken en oudere simkaarten hebben problemen. Mijn rebelsimkaart werkt niet (eigen simkaart is >5 jaar).
Maar feit blijft dat de website van stopsimlock.nl erg misleidend is. Ze doen net of het 'plug and play' is en er wordt bijvoorbeeld nergens vermeld dat je geen 3G netwerk kunt gebruiken. Er staat juist dat er geen enkele beperking is what so ever. Ook wordt er nergens vermeld dat je een tweede simlockvrije telefoon nodig hebt om het spul werkend te maken. -1 voor stopsimlock.nl |
|
|||
|
|||
Ja opzich was ik van het 3G probleem en de tweede simlockvrije telefoon wel op de hoogte, maar dan inderdaad niet via stopsimlock.nl. Maar goed, ik heb wel 20 euro neergeteld voor een stukje plastic wat het niet doet. Ik heb al eerder problemen gehad met stopsimlock.nl. Mijn bestelling had ik pas na een week in plaats van de genoemde 48 uur. Er werd niet gereageerd op mijn mails toen ik liet merken dat ik het wel zat begon te worden. Ik heb toen uiteindelijk de beheerder van Scitomedia ( het bedrijf boven stopsimlock.nl ) gebeld op zijn mobiel om schot in de zaak te krijgen. Hoogstwaarschijnlijk ga ik dat weer doen als mijn email over mijn probleem weer niet wordt beantwoord. -100 stopsimlock
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|