Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door redOz altijd als ik in een gebouw ga ofzo en terug buiten kom heb ik Geen Service meer, dit is heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Neeh, ik had het niet aanstaan omdat dat ook niet in de handleiding staat.. Ik heb het nu wel aanstaan, hopelijk heb ik nu altijd Service want dit was best wel vervelend
|
|
|||
|
|||
Omdat mijn t-mobile iPhone 3G kapot was (waterschade) en ik geen garantie of verzekering had heb ik goedkoop een gebruikte iPhone 3G gekocht ik denk orgineel uit zweden.
Gebruik nu een unlock kaartje van rebel sim met de laatste firmware V61i. Alles werk goed bellen, smsen. Behalve als ik 3g aan heb kan ik wel bellen maar niet gebelt worden. Is hier een oplossing voor. Mvg. |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door "R"; 31-03-09 om 16:30. Reden: aanpassing ivm ondermeer reclame en oneigenlijk gebruik |
|
|||
|
|||
Mag ik even de opmerking maken dat deze uitleg en voorgaande op verdoken reclame lijkt?
Current: iPhone 4 32GB origineel zonder simlock Keep up the good work op iPhoneclub.nl Laatst gewijzigd door "R"; 31-03-09 om 16:40. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het bericht is zeker niet bedoelt als reclame, maar om jullie op de hoogte te houden over de gang van zaken. Overigens vermelden wij nergens onze website. Met vriendelijke groet, R-S |
|
|||
|
|||
Ben het helemaal met r-s eens. Ben ook van plan om zo'n rebelsim aan te schaffen en zit dus ook met regelmaat naar dit topic te kijken. Mijn complimenten voor r-s dat hij ons op de hoogte houdt zodat ik ( en vele anderen ) weten hoe het met de functionaliteit van de rebelsim staat.
|
|
|||
|
|||
Ik kijk hier enorm naar uit, hoop dat deze snel beschikbaar is, ik heb inmiddels de USB programmer dus zsm testen en hopen dat het verbeterd is. In ieder geval bedankt voor deze info, wordt zeer gewaardeerd!!!! Laatst gewijzigd door "R"; 31-03-09 om 16:40. |
|
||||
|
||||
ik heb gisteren een mailtje gekregen van stopsimlock dot nl dat mijn kaartje gisteren verstuurd zou worden. Kan ik er dan vanuit gaan dat daar de nieuwste versie op staat? Ik heb m vrijdag al besteld, dus ben best neiuwsgierig. Ik heb trouwens Vodafone, dus laat zeker wel weten of het bij mij werkt of niet. Gr Nick [EDIT] Heb zojuist het kaartje ontvangen en volgens de handleiding geinstalleerd en werkt perfect! Enige punt waarop hij bleef hangen was het feit dat ik mijn sim-pincode nog aan had staan. Nadat deze uit stond liep alles gesmeerd! Nou eens kijken of ik morgen ook weer iets met mijn instellingen moet aanpassen, als mijn netwerk weg valt o.i.d. In elk geval bedankt R-S! Jullie hebben er een tevreden klant bij! Laatst gewijzigd door "R"; 31-03-09 om 16:42. |
|
|||
|
|||
hoe zijn de ontwikkelingen met FW 3.0 Beta of heeft iemand daar al ervarring mee. Ben erg benieuwd naar de nieuwe FW icm hardware unlock. Gr
|
|
|||
|
|||
Het eerste dat er moet komen is een jailbreak voor de 3.0.
Anders kan je gewoon niets testen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Momenteel werkt alleen 2G modus. Ze zijn er mee bezig om 3G ook werkend te krijgen.
Edit: Zojuist een PM gekregen van een Webmaster/Moderator dat het niet op prijs wordt gesteld dat wij het forum op de hoogte houden over de ontwikkelingen, dit wordt gezien als 'Spammen' en 'service aan afnemers verlenen'. Ook worden onze eerdere berichten aangepast/verwijderd. Wij zullen dan ook stoppen met het posten van ontwikkelingen van de Rebel-Sim. Met vriendelijke groet, R-S Laatst gewijzigd door R-S; 31-03-09 om 16:38. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn rebelsim niet eens in mijn iphone...
-edit: nu wel Laatst gewijzigd door Sjek27; 01-04-09 om 20:19. |
|
|||
|
|||
Net de iUnlock ontvangen van Stop Unlock.
Lijkt het op het eerste gezicht goed te doen..vol bereik van NL KPN (HI). Alleen blijkt nu dat ik niet gebeld kan worden, en ook geen smsjes kan ontvangen. Wel krijg ik smsjes dat mensen mij geprobeerd hebben te bellen maar geen voicemail ingesproken hebben. Het lijkt er dus op dat ik niks kan ontvangen(behalve die voicemail-smsjes dan). Daarnaast kan ik geen gebruik maken van het internet, maar misschien dat dit komt doordat ik een simkaart heb van 4jaar oud? Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lijkt te werken nu!
Kan gebeld worden, en kan smsjes ontvangen. De Dataroaming staat aan en 3G uit. Is het alsnog verstandig om een nieuwe simkaart te halen of is dit niet nodig? Iemand die toevallig weet of dit bij HI nog kosten met zich meebrengt? |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|