Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) -Haal de kabel uit je iPhone. -Zet je iPhone in airplane-mode -Start iTunes opnieuw op en sluit je iPhone aan. Je kunt nu waarschijnlijk wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
-Haal de kabel uit je iPhone.
-Zet je iPhone in airplane-mode -Start iTunes opnieuw op en sluit je iPhone aan. Je kunt nu waarschijnlijk wel synchroniseren. Na synchroniseren even je iPhone opnieuw opstarten. Je kunt ook je iPhone herstellen naar firmware 2.1 en activeren en jailbreaken met QuickPwn. Je zult dan van het probleem af zijn waarschijnlijk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vanochtend mn swiss geactiveerde iphone geupdate naar 2.1 (via itunes), toen ge-quickpwn'd allemaal met succes...
Vanmiddag kwam m'n sim binnen en geplaatst, werkt meteen... (met telfort / kpn nu) alleen ik krijg maar geen 3g verbinding... Heb al vanalles geprobeerd te resetten maar het wil niet, iemand nog tips voor me? Thnx! Laatst gewijzigd door MellyVille; 06-11-08 om 15:56. |
|
|||
|
|||
Heb je geprobeerd dataroaming AAN te zetten ipv uit? Soms is dit nodig, ook al ben je nog gewoon in NL.
|
|
|||
|
|||
3g en dataroaming AAN gezet, toen op flightmode, toen iphone helemaal uit en weer aan, toen flightmode uit en woehoew, deze jongen heeft internet!
Laatst gewijzigd door MellyVille; 06-11-08 om 15:56. |
|
|||
|
|||
Soms moet je er fff wat moeite voor doen ;-)
Mooi dat het gelukt is! |
|
|||
|
|||
@nikki_ttb
je zult een jailbreak uit moeten voeren op je iPhone om synchronisatie mogelijk te maken. meer hierover via de volgende link. Stap voor stap volgen en dan gaat het werken. suc6 https://forum.iculture.nl/f59/i...1-windows.html |
|
|||
|
|||
Ja werkt echt ideaal...
Laatst gewijzigd door MellyVille; 06-11-08 om 15:56. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch ont-zet-tend bedankt voor je hulp! |
|
|||
|
|||
ik krijg 3G ook niet werkend hier op mijne iphone :s
pfff kan nie wachten op de software unlock |
|
|||
|
|||
Ik heb deze gekocht voor 7 $ http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13480
en het werkt als goed alleen moest ik een stukje van mijn simkaartje afhalen en ging het een beetje moeilijk in mijn iphone maar met wat knip werk is het goed gelukt |
|
|||
|
|||
Mensen, ik ben naar zo'n Turk geweest en die heeft er voor mij een in gezet genaamd " THNOX "
Hij past er goed in, en heb 3G! Locate me werkt ook prima! |
|
|||
|
|||
ik heb sinds twee weken een 3G iphone + Y3G yessim simmetje. (Mijn vertrouwde 1st gen 1.1.2 OTB 2 maanden terug verkocht..)
Vanaf het begin werkte alles prima, maar na een paar dagen opeens geen 3G en geen GPRS meer mogelijk. Ik zie de 3G, GPRS icons/logo ook niet meer, alleen WI-FI als dat er beschikbaar is anders niets. Netwerk is KPN, de ontvangst voor bellen/sms is overal wel uitstekend. Weet iemand waar dit aan kan liggen, ik heb al een hoop uitgeprobeerd met resetten, APN instellingen etc. Vanaf het eerste moment deed hij het overigens zonder APN instellingen. Ik heb ook al de sim er uit gehad en weer terug er in. Laatst gewijzigd door wovin; 10-11-08 om 14:00. |
|
|||
|
|||
ik heb ook de 3G iphone + Y3G yesSIM en heb ook best wel wat problemen met gprs/edge/3G whatever... heb nu meestal gprs verbinding (rondje) ipv 3G, bij APN idd alles leeg gelaten.
ik heb trouwens Hi mja das kpn ook. geen idee waar het aan ligt, ik ben toch bang aan de Y3G sim. ik moet alleen wel altijd ook me dataroaming aan hebben staan, hoort dat? |
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem ook. Met de Rebelsim is mijn probleem opgelost. Wel heb ik bij APN de gegevens van mijn provider ingevuld.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hoor het graag, Laatst gewijzigd door wovin; 10-11-08 om 17:47. |
|
|||
|
|||
zie mijn handtekening...
mag geen reclame maken dus zal geen url posten hier. |
|
|||
|
|||
ik heb toch nog even een trucje uitgehaald, namelijk de sim in mijn andere telefoon doen (zonder de x-sim) en even internet opstarten. Daarna weer terug in de iphone met x-sim en voila, alles werkt weer. Ik ben een soort gelijk probleem tegengekomen op een andere site.
Ik laat nog wel ff weten hoelang het goed blijft gaan (ik denk zelf dat het na het syncen met itunes foute boel wordt, dat hadden die anderen ook). anders alsnog een ander kaartje.... |
|
|||
|
|||
hey,
ik heb een nieuwe iphone 3g 8gb uit zwitserland hij is nog niet geactiveerd. nu heb ik een i-smartphone unlock gekocht maar die werkt niet bij mij iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Enig idee? Ja hij werkt niet... andere nemen!
Met mijn swiss 8gb heb ik goede ervaringen met de rebelsim (2 iphones al perfect mee gedaan)... |
|
|||
|
|||
Gents, ik heb gister deze kaart besteld: eBay.be: Unlock iPhone 3G NO CUT Unlocking TURBO X SIM *VER2.2* (object 320316761912 eindtijd 11-nov-08 23:15:28 CET)
Heeft iemand hier ervaringen mee? |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|