Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 Wat staat er op jou xsim dan? die van ifoneguide is gewoon de china 3ggp simkaart De china 3ggp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb de "ifoneguide" sim besteld met de gedachten dat hun hem zelf ontwikkeld hadden. maar toen ik hem thuis kreeg was het een china 3ggp sim. ff op google gezocht en dit is gewoon een sim die wel meer bedrijven hebben tegen een betere prijs. maarja hij werkt wel top! |
|
|||
|
|||
Jep, die gedachte had ik ook.
Krijg hem vandaag of morgen binnen. Helaas geeft google niet veel resultaten. Vraag me alleen al welke bedrijven deze sim dan ook aanbieden.. |
|
||||
|
||||
En dat ga ik ( mocht ik het nog kunnen vinden )
niet neerzetten. mochten mensen deze simgoedkoper willen hebben doen ze der maar moeite voor. zoniet? dan gaan ze naar ifoneguide en betaal je 50,- de sim werkt iig super goed dat is het belangrijkste. + ik weet natuurlijk niet of ifoneguide deze sim nog update of wat dan ook... |
|
|||
|
|||
hey ,
ik woon in belgie en kocht de ifoneguide van Dien!! IK heb Proximus !Deze werkt schitterend en kan alles !!! Bedankt jongens echte aanrader |
|
|||
|
|||
Ach, moeite voor doen. Onzin! Kwestie van ffe een paar bestellen bij een bedrijfje.
Ifoneguide koop dit dingen dus ook gewoon in. Toen ik de mijne kreeg was er met zwarte stift over het logo geen geschreven. Tss! Die mannen maken 40euro winst per kaartje. Misschien nog wel meer. Binnekort eens een aantal inkopen. Verkoop ik ze hier wel voor een normale prijs op dit forum. Echt afzetterij. Mocht iemand interesse hebben. .. |
|
|||
|
|||
Ik heb interesse,
moet je hem dit weekend versturen PM me maar |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lang Leve de Vrijheid van Kennisverspreiding! |
|
|||
|
|||
China 3GPP is de producent van de ongeprogrammeerde chip... Sommige 1.1.2 unlockchips zagen er destijds precies hetzelfde uit.
|
|
|||
|
|||
Jup, ik geloof je.
Maar echt reeel is het niet? Jullie maken hier waarschijnlijk 42,- euro wints op oid. Waarom wordt het logo op jullie unlockkaartjes zwart gemaakt? Laatst gewijzigd door Ditta; 04-10-08 om 02:19. |
|
|||
|
|||
Dat is heel simpel. We merken de sims om er zeker van te zijn dat we service verlenen aan mensen die hun sim bij ons hebben gekocht. Tot nu gaat dat steeds goed via de mail. De service is de bepalende factor.
|
|
||||
|
||||
Wou mijn iPhone dus ook Unlocken met een Yessim. Kreeg hem van de week binnen, helemaal blij, meteen bellen natuurlijk! Eerst even testen met een oude sim, bovenste stukje er compleet afgeknipt (had ook net een nieuwe sim gekocht, die wou ik daarna erin stoppen) nu kreeg ik dus ''No Service'' ook wil hij er niet meer uit Zit zo vast als maar kan...
Word opsturen voor een fix denk ik! En Fresh had het me nog zo aangeraden om van de Yessims af te blijven... Lekker slim weer van me
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal hem van de week opsturen naar Fix Support denk ik... Moeilijke tijden, zonder iPhone |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iMario, als je de kans ziet dan wil ik je wel persoonlijk helpen. Kom zondag even langs. Het gaat vast allemaal goed komen!
|
|
|||
|
|||
hey allemaal,
jaja gisteren kreeg ik een pakketje van GLS!! ik had gewonnen! een iphone 3g 8Gb met AT&T (test) simkaartje.. en vandaag de infoneguide.nl sim unlock gekocht! ik ben benieuwd!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die van UnlockCellular is voor 1.1.2
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|