Iphone 5s met simlock. Achterhalen welke provider? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een iphone 5s 16gb gekocht via mp. Helaas blijkt er een simlock op te zitten (op laten sturen, stom, maar was voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s met simlock. Achterhalen welke provider?
Hoi, ik heb een iphone 5s 16gb gekocht via mp. Helaas blijkt er een simlock op te zitten (op laten sturen, stom, maar was voor werk).
Ik heb al veel gezocht over hoe de simlock te verwijderen. Het probleem is alleen dat ik niet weet van welke provider de simlock is. Ik heb het al via een site opgevraagd waarvoor betaald moest worden ($1.90)maar heb niet de juiste informatie ontvangen. Kan iemand mij helpen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
beste stuur mij even het imei nr in een pm telefoon aanzetten scherm vergrendelen en dan op de I drukken rechts onder in de hoek
dan zie je het imei nr ik check hem dan voor je en laat de kosten weten voor een evt unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s: simlock provider achterhalen ? | jorrit245 | Unlock | 11 | 16-04-14 14:04 |
Iphone provider achterhalen | kimberly | Unlock | 13 | 14-03-14 01:35 |
Onbekende provider,Iphone 4 hoe achterhalen? | makunouchi | iPhone algemeen | 4 | 08-02-12 13:39 |
ik heb een simlock iPhone. maar welke provider? | scoop1 | iPhone algemeen | 2 | 24-01-12 22:06 |
Achterhalen welke provider simlocked? | Juupkes | iPhone algemeen | 4 | 01-10-10 12:56 |
|
|