van 2.0 naar 2.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door crewke heb die 2.012g van rapidshare gedownload van ene michael ik denk dus dat jij dat bent en het werkt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb je itunes gepwnd met winpwn 2004?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb u versie met winpwn gepwnd hoe pwn je itunes ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gedaan.
Hij killed dan itunes en dan opnieuw geprobeerd en no succes. Ik word hier echt radeloos van zit al 10 uur zonder telefoon. Had de upgrade beter nooit geprobeerd. Het schijnt enkel met mac te lukken . Er moet toch een oplossing zijn voor dit probleem voor windows ook ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik heb een klein probleempje: Ik heb zojuist mijn 1.1.4 2g geupdate naar 2.0 via deze site. Ik wist echter niet dat ook mijn contacten, afspraken etc gewist zouden worden. Als ik nu (op de een of andere manier) terugga naar 1.1.4, krijg ik deze dan terug? Zo nee, is er een andere optie? Mijn tweede vraag is dan (als bovenstaande optie niet werkt): is er al een custom firmware 2.0.1? dan maar helemaal de nieuwste versie... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
ja maar dat is het hem juist, voor ik de update deed had ik hem niet gesynct... maakt hij ergens een kopie voordat ik de update deed?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Van 2.0 > 2.0.1
Wat is er beter in deze nieuwe firmware 1.2.0.1
Laatst gewijzigd door Basil; 12-08-08 om 06:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|