//

Unlocken Franse iPhone

Unlocken Franse iPhone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb lopen zoeken waar ik dit topic het beste kan plaatsen en dit leek mij wel de beste categorie. Ik ben nogal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-08, 17:54
Marx Meinen Marx Meinen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard Unlocken Franse iPhone

Beste mensen,

Ik heb lopen zoeken waar ik dit topic het beste kan plaatsen en dit leek mij wel de beste categorie.

Ik ben nogal een leek in al die termen hier als Jailbreak, Pwnen etc.

Situatie is als volgt:


Ik heb een iPhone van iemand over gekocht die geimporteerd uit Frankrijk is, er zit ook een Frans Orange Pre-paid kaart in die werkt.

Jullie voelen hem waarschijnlijk al aankomen, ik wil hem kunnen gebruiken met mijn eigen SIM-kaartje van Vodafone NL, want bij Vodafone heb ik ook een abonnement lopen van 2 jaar.

Echter, ik heb gisteren mijn iPhone geupgrade naar de nieuwe firmwire versie 2.0.1 van Apple. Ik ben bang dat dat ik niet had moeten doen ivm met die zogenaamde 'Tool' die nog moet uitkomen met Installer 4.

Nu hoorde ik over een aantal speciale SIM-kaartjes als TurboSim van Bladox voor 15 euro te koop zijn enzo, maar gaat dit werken?

Wat is de beste manier? Mijn toestel weer downgraden naar 2.0.0 en dan wachten op die Pwn tool zodat ik hem daarmee kan unlocken?

Help me aub, ik word niets wijzer! Hoe unlock ik mijn toestel?

Vriendelijke groet,
Marx Meinen

PS. Mod: Sluit dit topic aub niet indien ik het verkeerd post maar zou jullie het kunnen verplaatsen? Dank is groot!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-08, 18:40
SkunkfireJoe SkunkfireJoe is offline
• iOS 4.2.1