Probleem maken IPSW discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb hier op twee computers het probleem dat ik tijdens het maken van de IPSW de error krijg "Could not create IPSW". Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem maken IPSW
Dag,
Ik heb hier op twee computers het probleem dat ik tijdens het maken van de IPSW de error krijg "Could not create IPSW". Ik kan dus geen gepwnde firmware maken. Is hier een oplossing voor (of heeft iemand toevallig een gepwnde iPod touch 2.0.1 met Installer en Cydia liggen? ) Bedankt, Christiana |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je werkt met windows, daar heb ik iets minder verstand van, maar kun je niet zonder te pwnen gewoon de custom firmware van Michael erop zetten?
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html Heb vanavond het hele topic gelezen. Ik weet het niet helemaal zeker, maar als je je Ipod Touch al een keer gepwnd hebt, kun je nu volgens mij zo de custom erop zetten. Succes!
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met reserver kopie maken | SaskiaR | iPhone Apps | 2 | 26-08-10 01:01 |
Probleem IOS 4 bij maken backup | mgo | iTunes | 3 | 24-06-10 10:28 |
Windows: ipsw maken | wouterol | iTunes | 0 | 06-01-10 00:19 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
Geen .ipsw in de ipsw file | Poky | Archief | 5 | 25-06-09 21:53 |
|
|