iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/18575-1-0-2-0-2-pwnagetool-verzameltopic.html)

bdb 09-08-08 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 165032)

oke thanks, alleen hij komt nu ook niet meer uit de recovery mode... springt soms op apple teken, en dan weer om het itunes+usb logo...:confused:

tapijtkever 09-08-08 14:01

eeehh ik hoop dat iemand mij ook een antwoord geeft ???
moet ik eerst pwnage uitvoeren of kan ik gelijk aan de slag met de custom???
mazzel.

kyller 09-08-08 14:02

Even voor de duidelijkheid. Ik zie op pagina 1 staan dat je als windows gebruiker je tel in restore stand moet zetten, maar ik lees ook dat je ook je tel aan itunes kan hangen en gewoon shift + restore kan doen en dan de custom selecteren zonder je tel in wat voor stand dan ook te zetten.... Welke is beter?

stig666 09-08-08 14:02

@michael

ik heb de custom erop, reserverkopie erop gezet, maar nu steeds als ik hem aansluit komt in itunes: Uw iphone configureren ik kan dan alleen maar reservekopie of als nieuwe iphone selecteren, ik kan niet meer syncen

Thaan 09-08-08 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bdb (Bericht 165035)
oke thanks, alleen hij komt nu ook niet meer uit de recovery mode... springt soms op apple teken, en dan weer om het itunes+usb logo...:confused:

Dan moet je opnieuw restoren met een (custom) firmware.

yvesken 09-08-08 14:04

Hallo

Heb jij ook een originele 3G wat heb jij zitten downloaden?

greetz

slodo 09-08-08 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever (Bericht 165036)
eeehh ik hoop dat iemand mij ook een antwoord geeft ???
moet ik eerst pwnage uitvoeren of kan ik gelijk aan de slag met de custom???
mazzel.

als je al een keer gepwnd hebt kan je direct aan de slag gaan met de custom firmware

dendirk 09-08-08 14:05

Als ik configureer als nieuwe iphone heb ik mijn aangekochte apps dan nog ter beschikken daarna?

bdb 09-08-08 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yvesken (Bericht 165043)
Hallo

Heb jij ook een originele 3G wat heb jij zitten downloaden?

greetz

heb je het tegen mij?:p

Momentum 09-08-08 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 165032)

'
thx die had ik nog niet gezien. en nu loopt het.

René noob 09-08-08 14:06

Custom
 
Tja, en ik zou custom firmware willen hebben zonder Installer en zonder Cydia. Kan die zelf nog niet aanmaken want ik gebruik Windows en winpwn is nog niet zo ver. De applicaties haal ik wel uit de Store.

Wie wil mij hieraan helpen?

Groet,

René

jayjay 09-08-08 14:07

Cool! jah ik heb ook windows. Ik heb het al eerder gepwnd, dus een customfirmware van mr. Micheal is al voldoende. Vraagje: ik heb 1.1.4, is het slim dat ik alles beter kan wissen en dan die nieuwe firmware erop zetten? Ik heb liever dat ik met een schone lei kan beginnen.

Michael 09-08-08 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stig666 (Bericht 165040)
@michael

ik heb de custom erop, reserverkopie erop gezet, maar nu steeds als ik hem aansluit komt in itunes: Uw iphone configureren ik kan dan alleen maar reservekopie of als nieuwe iphone selecteren, ik kan niet meer syncen

Lees even post 1 als je de backup erop zet Anders opnieuw aanmelden als nieuwe iphone en opnieuw syncen

tapijtkever 09-08-08 14:10

cydia
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 165044)
als je al een keer gepwnd hebt kan je direct aan de slag gaan met de custom firmware

oke top ga ik nu pawnen!

ik vraagje kan ik in cydia ook nederlands taal en t9 installeren??

alvast bedankt! rene

macmichel 09-08-08 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stig666 (Bericht 165040)
@michael

ik heb de custom erop, reserverkopie erop gezet, maar nu steeds als ik hem aansluit komt in itunes: Uw iphone configureren ik kan dan alleen maar reservekopie of als nieuwe iphone selecteren, ik kan niet meer syncen

Gewoon nieuwe iPhone aanvinken en het werkt

Merkie 09-08-08 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 165051)
Lees even post 1 als je de backup erop zet Anders opnieuw aanmelden als nieuwe iphone en opnieuw syncen

Weet jij waarom de firmware met Installer + Cydia 15MB kleiner is dan de andere firmwares? Ik ben nu geneigd de firmware met enkel Cydia te installeren omdat die met Installer én Cydia volgens mij niet goed is.

mjay 09-08-08 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever (Bericht 165052)
oke top ga ik nu pawnen!

ik vraagje kan ik in cydia ook nederlands taal en t9 installeren??

alvast bedankt! rene

FW 2 heeft standaard al Nederlands.

pevi 09-08-08 14:12

Ik heb zojuist met bosstools (Cydia) de fonts van de een naar de andere partitie verplaatst en heb nu meteen ruim 100 mb meer ruimte om apps te installeren!

yvesken 09-08-08 14:12

ja tegen u :) heb jij mij soms de link voor installer op de 3G en is het simpel

Thaan 09-08-08 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door René noob (Bericht 165048)
Tja, en ik zou custom firmware willen hebben zonder Installer en zonder Cydia. Kan die zelf nog niet aanmaken want ik gebruik Windows en winpwn is nog niet zo ver. De applicaties haal ik wel uit de Store.

Wie wil mij hieraan helpen?

Groet,

René

Waarom zou je dat er allemaal niet op willen hebben? Als je het niet gebruikt, zet het gewoon een pagina verderop zou ik zeggen.
Maar als me huidige upload klaar is wil ik er best 1 aanmaken zonder Cydia/Installer, wat voor iPhone?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yvesken (Bericht 165059)
ja tegen u :) heb jij mij soms de link voor installer op de 3G en is het simpel

Ik denk dat het handig is als je eerst dit even doorleest:
http://www.iphoneclub.nl/8595/handle...ac-en-windows/


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:46.