iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/18575-1-0-2-0-2-pwnagetool-verzameltopic.html)

Thaan 09-08-08 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 165080)
ja, maar als je je 'app partitie' groter maakt krijg je dan minder ruimte in je 'muziek' partitie?

Ja, daar heb je dan minder ruimte. Daarom heb ik die in al de custom firmwares op standaard gelaten, maar als iemand specifieke wensen heeft wil ik hem best aanpassen.

slodo 09-08-08 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 165087)
Ja, daar heb je dan minder ruimte. Daarom heb ik die in al de custom firmwares op standaard gelaten, maar als iemand specifieke wensen heeft wil ik hem best aanpassen.

oke, bedankt.
en voor mij hoef je het (nog) niet te doen

pumpeduse 09-08-08 14:39

Is er niemand die op mijn vraag kan antwoorden?
of dit met windows vista gaat jailbreaken cydia en installer instaleren.

Michael 09-08-08 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pumpeduse (Bericht 165091)
Is er niemand die op mijn vraag kan antwoorden?
of dit met windows vista gaat jailbreaken cydia en installer instaleren.

Lees post 1 en ja dat gaat

daanhockeyc1 09-08-08 14:40

hey draait dit nu op windows? want er staatwel een windows uitleg?

Thaan 09-08-08 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pumpeduse (Bericht 165091)
Is er niemand die op mijn vraag kan antwoorden?
of dit met windows vista gaat jailbreaken cydia en installer instaleren.

Als je al eerder gepwnd hebt kun je gewoon 1 van de firmwares hier gebruiken.

Thaan 09-08-08 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhockeyc1 (Bericht 165093)
hey draait dit nu op windows? want er staatwel een windows uitleg?

Volg die Windows uitleg dan.

daanhockeyc1 09-08-08 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 165099)
Volg die Windows uitleg dan.

jah maar ik dacht dat pownage alleen voor mac was?

iefow 09-08-08 14:45

Hmmkay, veel te veel informatie in al deze pagina's. Dus ik ben niet meer helemaal zeker welke ik nou moet hebben om mijn Belgische (simlock vrije) iPhone 3G te jailbreaken.

Kan iemand me vertellen of ik dus deze moet hebben -->

Phone 3G firmware 2.0.1 no activation
Installer + Cydia

Of is het een andere? Ontzettend bedankt alvast, die 15 blz met 1st generation and 3G iphone dingen door elkaar hebben me redelijk aan het twijfelen gebracht namelijk :s

Mikatjuh 09-08-08 14:47

Welke is de custom firmware voor de Iphone 3G T-mobile met alleen installer 4 ?

slodo 09-08-08 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iefow (Bericht 165103)
Hmmkay, veel te veel informatie in al deze pagina's. Dus ik ben niet meer helemaal zeker welke ik nou moet hebben om mijn Belgische (simlock vrije) iPhone 3G te jailbreaken.

Kan iemand me vertellen of ik dus deze moet hebben -->

Phone 3G firmware 2.0.1 no activation
Installer + Cydia

Of is het een andere? Ontzettend bedankt alvast, die 15 blz met 1st generation and 3G iphone dingen door elkaar hebben me redelijk aan het twijfelen gebracht namelijk :s

ja dat klopt, die moet je hebben

Thaan 09-08-08 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iefow (Bericht 165103)
Hmmkay, veel te veel informatie in al deze pagina's. Dus ik ben niet meer helemaal zeker welke ik nou moet hebben om mijn Belgische (simlock vrije) iPhone 3G te jailbreaken.

Kan iemand me vertellen of ik dus deze moet hebben -->

Phone 3G firmware 2.0.1 no activation
Installer + Cydia

Of is het een andere? Ontzettend bedankt alvast, die 15 blz met 1st generation and 3G iphone dingen door elkaar hebben me redelijk aan het twijfelen gebracht namelijk :s

Je zit goed, die moet je hebben. Gewoon downloaden en erop zetten, mits je al eerder hebt gepwnd.

slodo 09-08-08 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mikatjuh (Bericht 165105)
Welke is de custom firmware voor de Iphone 3G T-mobile met alleen installer 4 ?

die moet geloof ik nog gemaakt worden

demidex 09-08-08 14:49

@ Mdiersma2

Ik heb net de custom gedownload van jou, en als ik alles goed heb begrepen moet ik nu mijn iPhone in DFU zetten en dan met alt+klik jou custom op mijn iPhone zetten??? Als hij daar mee klaar is kan ik hem dan weer restoren met mijn laatste back-up van vandaag zodat al mijn sms conversaties er weer zijn???

Alvast bedankt

Thaan 09-08-08 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mikatjuh (Bericht 165105)
Welke is de custom firmware voor de Iphone 3G T-mobile met alleen installer 4 ?

Wil je niet, Installer 4 is zo instabiel als wat, valt amper iets mee te installen en er staan amper apps in. Geloof me, je wilt Cydia erbij.

pumpeduse 09-08-08 14:50

Dus als ik het goed verstaan heb kun je installer en cydia en firmware 2.0.2 met. winpwn ver.:2.0.0.3 RC1 instaleren voor windows gebruikers of ben ik verkeerd bezig.
Zoja kan dan iemand een link sturen met de tutorial voor dit te doen.

iefow 09-08-08 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 165107)
Je zit goed, die moet je hebben. Gewoon downloaden en erop zetten, mits je al eerder hebt gepwnd.

Heb nog niet eerder gepowned. Dit is een gloed nieuwe iPhone 3G met firmware 2.01 en simlock vrij.

Ik draai windows XP... Dus ik open nu iTunes, ga naar "herstellen", klik daar op terwijl ik "shift" ingedrukt heb, selecteer dat bestand wat ik gedownload heb... en dan sit back and watch the magic happen?

Zo heb ik het allemaal goed begrepen toch, heb niet zo'n zin om meteen mijn nieuwe beestje al om zeep te helpen ;)

Michael 09-08-08 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demidex (Bericht 165111)
@ Mdiersma2

Ik heb net de custom gedownload van jou, en als ik alles goed heb begrepen moet ik nu mijn iPhone in DFU zetten en dan met alt+klik jou custom op mijn iPhone zetten??? Als hij daar mee klaar is kan ik hem dan weer restoren met mijn laatste back-up van vandaag zodat al mijn sms conversaties er weer zijn???

Alvast bedankt

Lees even post 1 veel interessante info daar

René noob 09-08-08 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 165068)
Oke, geen installer en geen cydia, wil je ook nog een aangepaste root paritition size? Groter dan 500MB of gewoon standaard?


Gewoon standaard. Ik heb er wel redelijk veel muziek opstaan. Wil niet dat die ruimte te klein wordt.

Gr.,

René

sirtalis 09-08-08 14:53

Nog maar even een domme vraag, maar vast ook verhelderend voor mensen in soortgelijke situatie. Ik heb een Tmobile iPhone, met firmware 2.0.1 officieel. Vorige week met WinPwn getracht te pwnen, echter werkt winpwn op mijn pc niet, op geen enkele manier. Dus, mijn iTunes/iPhone is nog niet eerder gepwnd geweest.

Welke stappen moet ik nu nemen om de firmware op de iPhone te krijgen? Of gewoon, zoals ik al vaker gelezen heb, shift+restore methode? Let op, iTunes of iPhone zijn nog niet eerder succesvol gepwnd.

Hulde aan de heren die custom firmwares maken voor ons, terwijl ik lekker lig uit te brakken in bed. Een toffe verrassing zo op de zaterdagochtend/middag!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.