iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/18575-1-0-2-0-2-pwnagetool-verzameltopic.html)

Thaan 09-08-08 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pumpeduse (Bericht 165113)
Dus als ik het goed verstaan heb kun je installer en cydia en firmware 2.0.2 met. winpwn ver.:2.0.0.3 RC1 instaleren voor windows gebruikers of ben ik verkeerd bezig.
Zoja kan dan iemand een link sturen met de tutorial voor dit te doen.

Nee, je zit echt de verkeerde kant op te kijken. je hebt alle versie nummers verkeerd, dat is toch aardig cruciaal hiermee. Daarnaast kun je de laatste firmware niet met winpwn gebruiken.

daanhockeyc1 09-08-08 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhockeyc1 (Bericht 165101)
jah maar ik dacht dat pownage alleen voor mac was?

?? iemand? sorry voor mijn ongeduldig heid maar er zit een beetje haast acher

iPhone911 09-08-08 14:57

Ik wil de laatste FW 2.0.2 op mn iphone (2G) zonder Installer en Cydia... hoe? ik heb al WinPwn 2.0.0.3 gedownl. (heeft iemand een custom FW)

iPhone911 09-08-08 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhockeyc1 (Bericht 165122)
?? iemand? sorry voor mijn ongeduldig heid maar er zit een beetje haast acher

Pwnage is vr Mac, WinPwn vr Windows

mausie 09-08-08 14:59

bij wil het niet lukken, kep hem nu hersteld met firmware van apple,ben al me contacten kwijt:S alleen een paar die op me sim staan kan ik terug krijgen. kreeg alleen een een of ander raar mannetje in beeld met een russische text fzo, en verder dee de iphone niks, en kreeg foutmelding 5 in itunes maar dat is als je 1.1.4 wil jailbreaken als ik dat goed lees, elders op dit forum,
kat van micheal de firmware met cydia en installer, kep iphone met t-mobile activation of wil het daarom niet?

Thaan 09-08-08 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhockeyc1 (Bericht 165122)
?? iemand? sorry voor mijn ongeduldig heid maar er zit een beetje haast acher

Is ook zo.
JE moet of wachten op de update van winpwn (wie weet hoe lang dat duurt)

of

zorgen dat je iphone gepwned is (dus bijv. met de oude 2.0 firmware) en dan 1 van onze firmwares downloaden, en die gebruiken om via itunes te herstellen. Als je geen geduld hebt om het uit te zoeken stel ik voor dat je niet gaat updaten en wacht op een automatisch process want wij doen er ook allemaal werk voor.

jayjay 09-08-08 15:00

ik heb Michael's custom met Installer en Cydia gedownload (218mb) maar in die zip file zitten verschillende files. Wat zijn die andere files? Je hebt toch alleen 1 bestand nodig die firmware?

daanhockeyc1 09-08-08 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone911 (Bericht 165124)
Pwnage is vr Mac, WinPwn vr Windows

jah oke maar in de startpost staat ook een windows uitleg? maar dat gaat ook met pwnnage

Thaan 09-08-08 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone911 (Bericht 165123)
Ik wil de laatste FW 2.0.2 op mn iphone (2G) zonder Installer en Cydia... hoe? ik heb al WinPwn 2.0.0.3 gedownl. (heeft iemand een custom FW)

Als je de laatste update wilt gebruiken, waarom gebruik je dan winpwn? Die werkt niet met de laatste firmware versie, daar gaat dit HELE topic over. Wij bieden een alternatieve manier.

Thaan 09-08-08 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhockeyc1 (Bericht 165129)
jah oke maar in de startpost staat ook een windows uitleg? maar dat gaat ook met pwnnage

Lees de eerst post, die zou toch echt duidelijk genoeg moeten zijn.

Nog 1 laatste keer:

Winpwn werkt niet met de laatste firmware versie, dus WinPwn heb je helemaal niet nodig als je met 2.0.1 wilt werken. Je moet alleen zorgen dat je iphone eerder gepwnd is en dan kun je gewoon via itunes een custom 2.0.1 erop zetten.

Stingray77 09-08-08 15:05

Top dat hij gepost is die custom!

tnx Samplex!

daanhockeyc1 09-08-08 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 165131)
Lees de eerst post, die zou toch echt duidelijk genoeg moeten zijn.

Nog 1 laatste keer:

Winpwn werkt niet met de laatste firmware versie, dus WinPwn heb je helemaal niet nodig als je met 2.0.1 wilt werken. Je moet alleen zorgen dat je iphone eerder gepwnd is en dan kun je gewoon via itunes een custom 2.0.1 erop zetten.

oh oke ik snap het ga het proberen bedankt

Michael 09-08-08 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jayjay (Bericht 165128)
ik heb Michael's custom met Installer en Cydia gedownload (218mb) maar in die zip file zitten verschillende files. Wat zijn die andere files? Je hebt toch alleen 1 bestand nodig die firmware?

Ben je op een mac bezig geweest misschien?

sirtalis 09-08-08 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 165131)
Lees de eerst post, die zou toch echt duidelijk genoeg moeten zijn.

Nog 1 laatste keer:

Winpwn werkt niet met de laatste firmware versie, dus WinPwn heb je helemaal niet nodig als je met 2.0.1 wilt werken. Je moet alleen zorgen dat je iphone eerder gepwnd is en dan kun je gewoon via itunes een custom 2.0.1 erop zetten.

En is er voor mij, origineel OTB iphone 3G, officieele update naar 2.0.1 gedaan, met WinPwn lukte het me niet om een FW te maken, ergo, mijn telefoon/iTunes zijn nog niet gepwnd geweest. Is er een trucje om mijn iPhone nog even te Pwnen, zodat ik toch een van de custom firmwares van de vriendelijke heren op dit forum kan installeren?

batumulia 09-08-08 15:08

Iemand die weet waar ik FW 2.0.1 kan downloaden? De officiele en niet een custom voor het geval ik hem terug moet sturen voor reparatie...

Stingray77 09-08-08 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jayjay (Bericht 165128)
ik heb Michael's custom met Installer en Cydia gedownload (218mb) maar in die zip file zitten verschillende files. Wat zijn die andere files? Je hebt toch alleen 1 bestand nodig die firmware?

gewoon de file van de site van samplex downloaden; je telefoon in DFU mode brengen en vervolgens met schift-restore het betreffende bestand selecteren.

succes!

demidex 09-08-08 15:09

Oke waarschijnlijk echt een NOOB vraag maar in de eerste post staat dat je op Mac je iPhone in DFU moet zetten nou dacht ik dat ik dat had gedaan maar iTunes zegt nu "dat hij een iPhone in recovery mode heeft gevonden" Is dit het zelfde als DFU en kan ik nu alt+klik op restore drukken en de custom fw selecteren??? scherm van mijn iPhone is helemaal zwart nu....

Michael 09-08-08 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sirtalis (Bericht 165137)
En is er voor mij, origineel OTB iphone 3G, officieele update naar 2.0.1 gedaan, met WinPwn lukte het me niet om een FW te maken, ergo, mijn telefoon/iTunes zijn nog niet gepwnd geweest. Is er een trucje om mijn iPhone nog even te Pwnen, zodat ik toch een van de custom firmwares van de vriendelijke heren op dit forum kan installeren?

Pwn eerst je itunes en dan een custom erop zetten let wel op dat je die van de 3G pakt en niet van de 1e generatie

jayjay 09-08-08 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 165136)
Ben je op een mac bezig geweest misschien?


Nee? Ik heb windows xp, Maar je moet het tog unzippen die handel? Of moest je het niet unzippen :)

Ik zie die dmg bestand wat 218 mb is....

Thaan 09-08-08 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door René noob (Bericht 165048)
Tja, en ik zou custom firmware willen hebben zonder Installer en zonder Cydia. Kan die zelf nog niet aanmaken want ik gebruik Windows en winpwn is nog niet zo ver. De applicaties haal ik wel uit de Store.

Wie wil mij hieraan helpen?

Groet,

René

Hier is je custom firmware zonder Installer of Cydia:
2shared - download iPhone1,1_2.0.1_5B108__no_apps_Custom_Restore.ipsw


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.