[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand een idee wat het kan zijn met mijn iphone wat d esnelhied betreft, merk nu dat smsen ook ergggg traag gaat.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iemand een idee wat het kan zijn met mijn iphone wat d esnelhied betreft, merk nu dat smsen ook ergggg traag gaat..
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zit in hetzelfde schuitje (heb alleen nog 1.1.4 firmware erop) en durf niets te doen omdat ik door de bomen het bos niet meer zie... In de handleiding staat nog steeds dat-ie niet updated is voor 2.02. Zou iemand dat willen doen zodat er voor leken een stap-voor-stap uitleg is? Alvast dank voor de moeite!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit in hetzelfde schuitje (heb alleen nog 1.1.4 firmware erop) en durf niets te doen omdat ik door de bomen het bos niet meer zie... In de handleiding staat nog steeds dat-ie niet updated is voor 2.02. Zou iemand dat willen doen zodat er voor leken een stap-voor-stap uitleg is? Alvast dank voor de moeite! |
|
||||
|
||||
vergeet 2.0.2 voorlopig even totdat de nieuwe pwnage tool uit is, of winpwn
voor de rest: Hier een beknopte handleiding (hopelijk zijn de begrippen e.d. duidelijk anders hoor ik het wel)
|
|
|||
|
|||
Voor iemand met Mac OS-X zou ik onderstaande handleiding eens goed doorlezen. https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html
Als je eenmaal de update van 1.1.4 naar 2.0 hebt gedaan, is het updaten van 2.0 naar 2.0.1 niet moeilijk meer. Best mogelijk dat het in één stap kan, van 1.1.4 naar 2.0.1, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. |
|
||||
|
||||
Dat werkt idd ook prima, maar als je het beknopt wilt houden, dan kun je mijn 8 stappen ook pakken, en winpwn veranderen in pwnagetool, en SHIFT in ALT
Dan kom je er ook |
|
|||
|
|||
Dank voor de snelle reactie. Ga het proberen. Nog 1 vraag: vinden jullie dat het zin heeft dit te doen of is het verstandig door te gaan met 1.1.4 en te wachten tot 2.02 er in 1x op kan?
Susi |
|
||||
|
||||
Dat mag je zelf gaan beslissen
de nieuwe tools zullen redelijk snel komen, en daarmee zal het mogelijk zijn 2.0.2 te pwnen en erop te zetten. Mocht je de handeling niet twee keer in een week willen doen, dan zou ik wachten. Mocht je z.s.m. van de 2.xx mogelijkheden gebruik willen maken, dan kun je upgraden |
|
|||
|
|||
Michael,
Wanneer komt er een custom firmware die je gewoon met shift-restore kunt updaten? |
|
||||
|
||||
als je dat voor 2.0.2 bedoeld. Dan komt die custom firmware pas wanneer er een nieuwe pwnage tool uit is die 2.0.2. Ondersteund
|
|
||||
|
||||
Ik wil geen discussie starten, maar ik meende juist dat Pwnage juist iets had gedaan/gevonden zodat de volgende updates een stuk eenvoudiger zouden gaan.
FW 2.0 was binnen een week geregeld. Waarom is de FW 2.02 zo speciaal dat er nog geen PWnage versie voor is? En waarom zijn wij Maccers nu ineens 2e rangs ik wil een quick dingus voor de mac! |
|
||||
|
||||
Ben er vrij zeker van dat ze bezig zijn met een update van pwnage. Nog wat geduld.
|
|
|||
|
|||
ik heb een probleem ik heb firware 2.01 op me telefoon gezet met Michael's custom met Installer en Cydia en zodra ik hem wil herstellen naar het laatste gesyncroniseerde punt blijft hij daar hangen hij maakt het wel af maar zodra de iphone opnieuw opstart moet ik hem weer syscroniseeren naar het laats opgeslaage punt oftewijl ik kan nu geen muziek er meer opdoen en geen foto;s weet iemand of ik dit kan verhelpen????
|
|
|||
|
|||
Is het trouwens mogelijk om makelijk terug te gaan van 2.0.2 naar costum 2.01
|
|||
|
|||
Nou mijn iPhone is weer gered Terug gezet naar 1.1.4, maar via iTunes 7.5, dat bleek de sleutel tot succes te zijn volgens mij. Nu issie alleen wel weer standaard, dus moet 'm nu gaan unlocken.
Dat ga ik doen via deze handleiding iPhone unlock: Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0 en iPhone 3G) > Artikel > iPhoneclub.nl Heb alleen 1 vraag: kan ik bij het selecteren van de firmware nou de custom firmware van michael meteen kiezen of moet het de originele van apple zijn? En kan ik evt ook meteen naar 2.0.1 upgraden? Ook hier geldt: kan ik dan meteen de custom firmware selecteren? Laatst gewijzigd door TradeMark; 24-08-08 om 19:24. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een custom firmware 2.02. Ik heb nu de custom firmware 2.01 van Michael erop gezet en dit werkt perfect. Maar ja, nu wil ik naar 2.02?
Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
kijk hier anders:https://forum.iculture.nl/f14/i...or-de-mac.html maar zou toch even wachten er duiken bij een paar members al problemen op!
|
||||
|
||||
Citaat:
ik ben nu terug gegaan naar 2.0.1 tot 2.0.2 op punt staat blijf ik hier lekker op lopen . |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|