//

[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic

[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans @Imarcus: Bij mij geeft het About-scherm aan Version 2.0.1 (5B108), Modem Firmware 04.05.04_G . En ik heb hem altijd zowel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 15-08-08, 10:15
imarcus imarcus is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans Bekijk bericht
@Imarcus:
Bij mij geeft het About-scherm aan Version 2.0.1 (5B108), Modem Firmware 04.05.04_G . En ik heb hem altijd zowel in Recovery-mode als in DFU-mode kunnen zetten. Hoe kun jij zien dat jij bootloader 3.9 hebt?
Omdat Bootneuter dat aangeeft tijdens het unlocken.

Het probleem is niet dat ik de Phone niet in welke mode dan ook krijg, ik krijg errors als ik 'm in DFU-mode probeer te upgraden. Het is dus niet vanzelfsprekend dat de phone in DFU-mode moet voor de Mac. Ik ben zo te zien wel een van de eerste die daar tegen aan loopt, ik heb het nog nergens op het forum gelezen.

Alles werkt inderdaad naar behoren (complimenten voor het dev-team en de bijdrages in dit forum, super!), kan in Bossprefs alleen niet zien of SSH aan staat, terwijl de SSH optie wel op zichtbaar maken staat (wordt SSH weg gehaald bij de 2.0.1 upgrade???). Ik ga namelijk voor batterij tijd optimalisatie. En ik krijg die irritante "Call Forwarding" message weer te zien. Die kon je 1.1.4 destijds weghalen met de installer.

M.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 15-08-08, 10:48
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Ik heb al die problemen niet. Bootloader 4.6 had ik al bij FW 1.1.4 en daar is nooit meer iets aan veranderd. SSH uitzetten lukt ook goed bij mij (zie bijlage). En onder 'More Sources' kun je iPhone-Notes.de kiezen en die geeft ForwardMsgFix , staat bij mij onder Tweaks 2.0.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0004.PNG‎ (32,5 KB, 21x gelezen)
  #683  
Oud 15-08-08, 11:05
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Even een vraagje,

Ik heb destijds een hardware unlock gedaan en heb mijn bootloader 4.6 dus gedowngraded naar 3.9. Zit op dit moment op een 1.1.2.. Kan ik nu zonder problemen mijn iphone pwenen naar een FW 2.0.1.?

Alvast bedankt!
  #684  
Oud 15-08-08, 11:21
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

je kunt zonder problemen upgraden met een gepwnde 2.0.1 firmware
  #685  
Oud 15-08-08, 13:01
nighttrain's schermafbeelding
nighttrain nighttrain is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
kan in Bossprefs alleen niet zien of SSH aan staat, terwijl de SSH optie wel op zichtbaar maken staat (wordt SSH weg gehaald bij de 2.0.1 upgrade???)
Je moet inderdaad OpenSSh uit Cydia downloaden want na de upgrade is die weg.
__________________
If it aint a Harley or an Iphone who cares what it is
  #686  
Oud 15-08-08, 14:17
papa-joeri papa-joeri is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard Wat is nou de goede?

Hallo allemaal,

Ik weet nog steeds niet goed welke ik nu psies moet hebben om met mijn 1e generatie Iphone van 1.1.4 jailbreak naar 2.0.1 jailbreak te gaan. Ben nu Michael's custom versie 2.0.1 met alleen installer aan het downloaden maar is dit nou wel de goede

Alvast bedankt voor jullie hulp.
  #687  
Oud 15-08-08, 14:19
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ik zou de versie downloaden waar zowel installer als Cydia in zit!!!

Installer 4 is momenteel nog vrij buggy en er zijn nog niet erg veel werkende sources voor. Cydia daarintegen werkt top op firmware 2
  #688  
Oud 15-08-08, 15:04
papa-joeri papa-joeri is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard Als nieuw configureren of niet?

Heb idd de door jou geadviseerde versie gedownload en zoals het er nu naar uitziet gaat het helemaal goedkomen..
Kweet alleen niet of ik m'n Iphone nu als een nieuwe moet gaan configureren of dat ik de reservekopie kan gebruiken? Weet iemand wat het beste is
  #689  
Oud 15-08-08, 15:09
DutchSecret's schermafbeelding
DutchSecret DutchSecret is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Uden
Berichten: 71
Stuur een bericht via MSN naar DutchSecret
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door papa-joeri Bekijk bericht
Heb idd de door jou geadviseerde versie gedownload en zoals het er nu naar uitziet gaat het helemaal goedkomen..
Kweet alleen niet of ik m'n Iphone nu als een nieuwe moet gaan configureren of dat ik de reservekopie kan gebruiken? Weet iemand wat het beste is
Ligt eraan wat jij wil, mij lijkt het beste om je reserve kopie te sychroniseren, zodat je al je contacten en toepassingen uit iTunes weer hebt. En nog veel meer dingen uiteraard.

Laatst gewijzigd door DutchSecret; 15-08-08 om 15:12.
  #690  
Oud 15-08-08, 17:00
rickcn rickcn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 7
Standaard Ben de weg nu echt even kwijt....

@All,

Ik heb op mijn Ziphone 1.1.4 unlockte iPhone de custom eerst Bootneuter 1.0 gebruikt om de baseband naar 4.6 te brengen. Daarna Itunes op mijn mac gestart, de iphone aangesloten, het windown wil je upgraden naar 1.01 weggeklickt, en daarna de telefoon uitgezet in DFU mode. Daarna Optie+Restore gebruikt om de custom FW van Michael met succes erop te zetten. Hij gaf trouwens aan tijden de neuter fase dat de BB niet geflasht hoefde te worden, aangezien die ok was.

Alles werkt zoals het hoort, ook na een restore van mijn oude data, maar hij is wat traag.

nu lees ik dat 2.01 iets aan de performance heeft gedaan. Echter de verhalen op het forum om een 2.0 iphone over te zetten naar een 2.01 zijn allemaal verwarrend:

-1- sommigen upgraden direct vanuit iTunes upgrade, en nemen het gemis van Cydia voor lief; echter sommigen lukt deze eenvoudige upgrade niet en zitten met problemen... onverklaarbaar.
-2- sommigen maken een eigen pwn-versie van 2.01 en zetten die erop. Daarbij is echter niet duidelijk welke opties je moet kiezen om bijv de Enable Baseband update al dan niet uit te voeren.... (bij mij staat bij niet greyed out, en ook niet aangevinkt.) of hoe groot de partitie moet zijn voor de root (500, of 512 of 700?).

De echte vraag bij optie 2 is, is dat voortdurend flashen van de phone niet een soort van roulette? En is daarom optie 1 niet beter als je niks geeft om de Cydia applicaties? Of... of.... Misschien hoef ik niet op reis en is het beter om op 2.0 te blijven?

Ik ben even de weg kwijt. Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen hem terug te vinden.

Mvg,
Rick
  #691  
Oud 15-08-08, 19:49
papa-joeri papa-joeri is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Thumbs up Thanks!!

Cypher en DutchSecret bedankt voor jullie hulp. Het is me gelukt! Heb nu versie 2.0.1 draaien zonder problemen. Ga me nu verdiepen in de mogelijkheden die ik met deze versie heb..

Nogmaals bedankt!!
  #692  
Oud 15-08-08, 20:10
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

net terug van vakantie de iphone heel heldhaftig in dfu mode gezet en keurig zonder problemen met de custom fw van michael naar 2.0.1 (met alleen cydia) gezet. nieuw gebruiker aangemaakt en alles werkt.

allemaal bedankt.

p.s. jammer dat ik eerst bijna 90 minuten moest wachten op een backup
  #693  
Oud 15-08-08, 20:11
DutchSecret's schermafbeelding
DutchSecret DutchSecret is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Uden
Berichten: 71
Stuur een bericht via MSN naar DutchSecret
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door papa-joeri Bekijk bericht
Cypher en DutchSecret bedankt voor jullie hulp. Het is me gelukt! Heb nu versie 2.0.1 draaien zonder problemen. Ga me nu verdiepen in de mogelijkheden die ik met deze versie heb..

Nogmaals bedankt!!
Graag gedaan natuurlijk.
Veel plezier ermee
  #694  
Oud 15-08-08, 23:34
Rink Rink is offline
• iOS 6.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 81
Standaard

Olla Mdiersma2
Even een kleine maar niet erg onbelangrijke dingetje.
Ik heb niet alle 35 pagina's tot nu toe doorgelezen maar in het begin wordt veel gesproken over DFU (mac) en Restore mode (win) zie jou verzameltopic
maar.....
Voor windows moet je niet Restore mode gebruiken maar Recover mode
groet
Rink
__________________
2G 8Gb 1.1.1 US => .... => 3.1.2 => Iphone 4 (OS4.3.3) 32GB simlockvrij
  #695  
Oud 16-08-08, 00:09
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

help! Ik heb zelf een firmware gemaakt (onder mac). Deze staat er goed op. Nu wil ik dmv een backup mijn data terug zetten. Alles goed behalve mijn muziek, podcasts, en video's (iPod).

Na het terugzetten van een backup (wat erg lang duurt ruim 45m) heb ik wel mij. Contacten, en dergelijke. Maar de iPod blijft leeg.
Bij het reconecten komt hij (weer) met de 2 opties, stel in als nieuw, of herstel.

Help! Weet niet wat te doen, en wil graag mijn oude back-up met mijn muziek.
iTunes herkent dus niet dat het mijn IPhone is.

Ps: mijn FW is met installer en cydia, en met Apple bootlogo.
  #696  
Oud 16-08-08, 00:16
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Ik zou gewoon je iPhone als 'nieuw' instellen. Als je je adresgegevens en muziek e.d. gewoon up to date hebt kun je die gewoon weer syncen d.m.v. het aanvinken van afspeellijsten en films etc. in het iphone tab-venster.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #697  
Oud 16-08-08, 00:21
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

Als ik dat zou doen, dan ben ik mijn contact gegeven kwijt, ik maak geen gebruik van outlook ofzo. Wat is de simpelste manier om mijn contact gegevens (tijdelijk) met de Computer te since? Zodat ik ze er later weer gammakelijk opkam zetten
  #698  
Oud 16-08-08, 00:34
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Met Outlook... lijkt me allemaal heel vanzelfsprekend. Sowieso is het handig om ofwel Outlook of Adresboek (Mac) standaard te syncen met je iPhone zodat je altijd op een van beide een back-up hebt. Ik snap sowieso niet dat mensen enkel de iPhone up to date houden wat contacten betreft... al is het alleen maar dat je makkelijk een keer kunt restoren
  #699  
Oud 16-08-08, 00:53
Lorsk8's schermafbeelding
Lorsk8 Lorsk8 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 160
Standaard

Bedankt, werkt hardstikke top!! Ik dacht eerst dat ik hem nog moest jailbreaken ofzo, maar dat hoeft ook niet meer (toch?).
  #700  
Oud 16-08-08, 14:44
Micronics's schermafbeelding
Micronics Micronics is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 58
Smile Top

Ik had een US OTB 1.1.4 met ZiPhone en Bootneuter opengemaakt en heb net de custom van Michael er via restore mode en Shift->Restore in iTunes Windows er een 2.0.1 van gemaakt. Werkt super! Thx All.
__________________
iPhone 16GB US 1.1.4 OTB no running custom 3.1.2 from @Destiny
Zynga Mafia Wars en Vampires Bloodlust Player ID: 6601 8412 03
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 Doblie Unlock 0 22-09-10 16:18
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. Dragon Jailbreak 158 23-06-10 22:02
PwnageTool afbeeldingen [S]joerd Ringtones en Wallpapers 3 18-11-09 17:21
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? aaifoon Jailbreak 9 10-12-08 17:44
Pwnagetool crane Archief 2 01-10-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:46.