[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje: ik heb vandaag de Custom FW van Michael geïnstalleerd en liep, zoals verwacht, als een trein. Wel zie ik staan dat mijn iphone 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geheugen iphone
Vraagje: ik heb vandaag de Custom FW van Michael geïnstalleerd en liep, zoals verwacht, als een trein. Wel zie ik staan dat mijn iphone 8 gb, nog een opslag heeft van 7.08 gb. Klopt het dat de gehele installatie van de FW 2.0.1 bijna 1 gig in beslag neemt, of heb ik nog bestanden van de vorige installatie op mijn telefoon staan?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
7gig is de standaard ruimte voor de 8gig iPhone. Firmware neemt die extra ruimte in.
|
|
|||
|
|||
Dank
Dank je wel, Yingie, voor de (hele) snelle reactie! Nieuwe gebruikers worden écht goed op weg geholpen op deze site en dit forum!
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is de 8 GB verdeeld in twee partities. Ik heb zelf de grootte van de partitie voor de programma's 1,5 GB groot gekozen. Dan blijft er een partitie van 6,1 GB voor muziek en dergelijke over, samen 7,6 GB. Apple rondt dat graag af naar 8 GB. Ik heb buiten Cydia en Installer bijna alleen BossPrefs geïnstalleerd. Ik blijk dan 0,4 GB voor de programma's gebruikt te hebben en 0,1 GB op /private/var. Dus samen ongeveer 500 MB.
Als ik van alle mappen in de root een copie maak, dan blijkt het net op een CD-R (700 MB) te passen. Op die manier staan er een aantal dingen dubbel op, omdat sommige mappen in de root ook nog eens als onderliggende map ergens anders voor komen. |
|
||||
|
||||
tbeumer,dank bootje bevestiging dat op de mac reeds eerder gepwnagede 2.0 in recovery mode naar 2.0.1 gezet kan worden. Misschien handig als dit kan worden aangepast op blz 1?
Overigens ga ik er dan vanuit dat je de custom fw van michael gebruikt..... |
|
|||
|
|||
Ik ga vanmiddag de Iphone van een vriend updaten 1.1.4. -> 2.0.1 op een Mac
Ik kan de 1.1.4. toch gewoon met Ziphone in DFU zetten? Edit: Weet het al Laatst gewijzigd door tbeumer@; 13-08-08 om 14:45. |
|
|||
|
|||
Alles is perfect verlopen met de upgrade naar 2.0.1
Heb de custom gebruikt met alleen Installer 4 erin. Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt |
|
|||
|
|||
Pff , Ik krijg ATIJD en fout met winpwn :s
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb een 1ste generatie iphone, met firmware 1.1.4. Graag wil ik 2.0 draaien op mijn iphone, alleen waar krijg ik de juiste firmware gevonden, het pwng tool en dergelijke.
Is er ook een soort van handleiding om dit te doen, of gaat het vanzelf...??? Rick |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar kijk eens in de eerste post van dit topic |
|
|||
|
|||
Ik heb een 8gb met 2.0.1 alleen heb deze geupdate via de officielle software en ben nu cydia kwijt ( logisch ) Wat is nu het beste om te doen.
Kan ik me telefoon gewoon aan Itunes hangen en dan shift+herstellen drukken en dan de custom firmware installeren met cydia en installer erin gebakken of werkt het niet zo simpel ?. |
|
|||
|
|||
Kan je deze gewoon via shift+herstellen in itunes doen zonder iets anders te hoeven doen of je telefoon in dfu of restore modus te zetten ?
|
|
||||
|
||||
in recovery mode en dan 'shift' + 'herstel' naar de custom firmware.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien heeft het iets te maken met dat ik bootloader 3.9 heb? M. Laatst gewijzigd door imarcus; 15-08-08 om 08:30. |
|
||||
|
||||
En was je iPhone niet eerder ge-pwned?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oké. Ik vraag het omdat op een Mac 'in principe' je je iPhone in DFU Mode moet zetten als je nog nooit ge-pwned bent óf in Recovery Mode als je al wél ge-pwned bent, vandaar. Maar goed, als ie nu weer werkt naar behoren...
|
|
|||
|
|||
@Imarcus:
Bij mij geeft het About-scherm aan Version 2.0.1 (5B108), Modem Firmware 04.05.04_G . En ik heb hem altijd zowel in Recovery-mode als in DFU-mode kunnen zetten. Hoe kun jij zien dat jij bootloader 3.9 hebt? |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|