[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Een korte vraag. Heb een eerste generatie iphone op selfmade ispw-file 2.0 en wil nu ook graag naar 2.01. Dus nog geen officiele update van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een korte vraag. Heb een eerste generatie iphone op selfmade ispw-file 2.0 en wil nu ook graag naar 2.01. Dus nog geen officiele update van apple naar 2.01 gedaan. Wil m updaten via Micheal's software op mn mac. Moet ik nu in recovery of in DFU-mode(Iphone uit, in dock en dan home en sleep 10 sec ingedrukt, dan enkel home tot itunes reageert) zitten? Staan in bovenstaande pagina's namelijk wisselende reacties over..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
okee de ringtones is gelukt via itoner top bedankt! cydia ga ik nog nietweten wat ik fout doe? en moet ik perse open ssh hebben???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
SSH is alleen handig als je via wi-fi bestanden op je iphone wil zetten. Vreem dat het niet werkt. Wat ik vandaag gedaan heb is een nieuwe custom firmware maken en opnieuw restoren in iTunes... werkt altijd.
|
|
|||
|
|||
DFU-mode gaat goed. Het enige probleem dat ik kreeg, was dat Cyberduck 3.02 de inhoud niet kon laten zien. Maar met Cyberduck 3.01 lukte het wel.
|
|
|||
|
|||
help!!! ik wil mijn iphone jailbreaken maar ik weet niet welke ik moet kiezen.
heb een iphone 3g simlockvrij (simlockvrij Belgie) heb gewoon mijn kpn kaartje erin. maar moet ik nu activeren selecteren in winpwn of niet.?????? |
|
||||
|
||||
Niet activeren dus want dat ben je al
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wow das pas een snelle reactie!!
hartelijk dank.. dan gaan we aan het werk |
|
|||
|
|||
daar zat ik al de hele avond op te studeren. maar wist niet het niet zeker. dus dan maar vragen.....
|
|
||||
|
||||
Beter vragen dan met een ibrick zitten
|
|
||||
|
||||
ehh....ik iets maken.....??? ik ben benieuwd ik ben een game aan het laden via cydia ......en klaar terug naar cydia en dan............?????? dat werkt wel macman leuk! maar winterboard niet met themes ?????
|
|
||||
|
||||
Ah, dus Cydia werkt wél inmiddels... Met maken bedoel ik de custom firmware in Pwnage.Aangezien jij een Mac hebt is dat een eitje: open PwnageTool, laat de app zijn ding doen en voila, je hebt een eigen custom firmware, waarmee je je iPhone in iTunes kunt herstellen.
|
|
||||
|
||||
oke mensen het werkt ik heb winterboard opnieuw geinstaleerd en refresh en klaar allemaal bedankt ik ga nu maar es ff spelen en volgens mij werkt dan alles perfect!
ik heb wel de apps in itunes geupdate maar kreeg toen een fout melding?? 1660 of zo maar dat komt ook wel goed ! nog een fijne nacht! gr. rene. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Sorry aar snap het niet heb dus eerst met Pwnage Tool 2.02 alles gedaan wat ik moest doen. Toen via iTunes de update alleen op downloaden geklikt zonder te installeren. En toen alles netjes gevolgd, mijn iPhone is nu ook unlock en al.. vandaar m'n vraag. Wat het verschil is in de update van Apple zoals boven beschreven en die van jou?
|
||||
|
||||
Oorspronkelijk geplaatst door benBEN
Vraag me nu al een tijdje af , wat het verschil is tussen de custom van Apple via of Apple of iTunes en de versie die hier aangeboden worden door o.a Michael? Gezien het vele werk hier in gaat zitten voor o.a Michael zou er toch een voordeel voor ons gebruikers meoten zijn! Heb het forum aardig proberen te volgen, gezocht ook maar snap het verschil niet, en wil dit graag weten.. kan dan eventueel opnieuw beginnen met de versie van Michael.. alvast bedankt voor hopelijk een duidelijke uitleg Die van Apple locked je iPhone die van mij opent de wereld voor je iPhone. Ik denk dat ik verderop in dit draadje het antwoord wel gevonden hebt.. NIet de unlock zou het verschil zijn, maar ik heb nu een ananas ipv een mooi appeltje |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
okee net wekte mijn apps perfekt nu niet meer n de error klik bijv. buienrader aan en wordt het scherm blank en het heeft gewerkt! iemand???
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Kan ik de custom firmware 2.0.1 installeren op dezelfde manier zoals ik hem naar 2.0 had geinstalleerd? (van 1.1.4). De beschrijving stond hier ergens op de site (voor Windows XP)... |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|