[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stettero He he eindelijk, ik heb met de laptop nu voor elkaar dat de 1.1.4 er op gaat. Hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zet 'm in 'recovery mode' (zodat je op het iPhonescherm het ituneslogo + USB-stekkertje ziet) en 'shift' + 'herstel' dan in iTunes met de custom firmware van Michael (2.0 of 2.0.1, jouw keuze).
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb daarnet vanuit iTunes Michael's Custom (Cydia+Installer) vanuit "Normal Mode" m.b.v. "Shift"+"Restore" erop gezet.
BootNeuter startte automatisch op en wist te vertellen dat er geen aanpassingen nodig waren (mooi zo!) Vervolgens meldde iTunes dat er een iPhone voordien werd gesynced met mijn computer en vroeg me of hij de backup mocht teruggezetten (net hetzelfde zoals bij de vorige upgrade van 1.1.4 naar 1.2.0) waarmee hij nu nog steeds mee bezig is... Ik hoop nu maar dat het goed afloopt (was eerlijk gezegd m'n iPhone vergeten in Restore Mode te zetten) |
|
|||
|
|||
Opgelet: ALT-toets ipv Option-toets
Hoi,
Ik heb toch even gezweet toen bleek dat er in de handleiding verkeerdelijk stond dat ik de option-toets moest indrukken bij het aanklikken van "herstel" in Itunes... Ik zat daardoor dus met de officële 2.01-versie inclusief SIMLOCK opgescheept. Uiteindelijk heb ik met een klein hartje m'n Iphone in DFU-mode gezet en gewoon in Itunes de ALT-knop samen met "herstel" ingedrukt. Daardoor kon ik wel Michael's firmware selecteren en de installatie verliep nu zonder problemen. Ik heb dus niet eerst gedowngrade naar 1.1.4. Groetjes en bedankt voor de hulp, Stoffel |
|
||||
|
||||
@Stoffel, Waar lees jij "Option" toets?
Er staat toch echt duidelijk ALT toets |
|
||||
|
||||
Yesss, tis allemaal goed gegaan. Thnx aan michael! Ik moet wel zeggen dat mijn eerste ervaring met customize en winterboard slecht zijn (winterboard werkt wel beter na de update van gisteravond) waardoor ik nu em overnieuw moet Pwnen. Anyway ik dwaal af, tis gelukt. Als je iphone dus al gePwned is zet em dan niet in DFU op OSX!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Alhoewel dat mijn iPhone volledig was gerestored (Apps, e-mail, Camera Roll foto's, sms, notes, ...) wou ook bij mij iTunes niet meer synchen. Mijn gesynchroniseerde foto's, audio en video uit iTunes stonden na de restore er echter nog niet op. Omdat ook mijn e-mail niet werkte, heb ik eerst rechten op mijn 'user' folders terug hersteld m.b.v. BossPrefs die ik snel heb geïnstalleerd vanuit Cydia Daarna heb ik de volgende tip eens uitgeprobeerd, die bij mij heeft gewerkt om het sync-probleem op te lossen zonder je iPhone te moeten aanmelden als 'New iPhone' Citaat:
Mijn dank is groot aan iedereen die hier zijn steentje heeft bijgedragen en vooral aan Michael die voor ons altijd die prachtige CFW's beschikbaar stelt |
|
|||
|
|||
repost
repost
Citaat:
lukt pwnage als je voordien gekraakt bent met die Zibriphone? thanks, 808 |
|
|||
|
|||
Zit momenteel met een locked Iphone firmware 2.0
Probeer firmware update via Itunes herstel de custom firmware van Michael te updaten maar krijg steeds een foutmelding. De iphone kan niet worden hersteld er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6)? iemand een idee wat ik verkeerd doe? |
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook een iphone al 80 keer geprobeert in DFU te zetten maar hellaas elke keer code 6.
en als het niet lukt om in DFU te zetten en telefoon gaat in recovery is er dan een makkelijkere manier om hem weer gewoon te krijgen of moet je dan recovery doen en daarna weer opnieuw proberen
|
||||
|
||||
Voor errors e.d. kijk even HIER: Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
Extra aanvullingen voor mogelijke oplossingen: Problem: I cant restore my custom firmware. I just get error 6, 1, 2, (something low). Solution: This has multiple causes. Generally, you are not in DFU mode. See DFU guide. Winpwn solution after ruling out the above: Delete the device file (x12220000_4_Recovery.ipsw) in your iTunes folder. (Search for the file). This can also be caused by using the incorrect firmware image (a 3g on a 2g for example). Problem: I am in DFU mode and I just get error 1604, 1602, 1601 (some 160x). I am pulling my hair out! What do I do?! Solution: This one sucks. There’s no single answer for it. Here are some possible suggestions:
|
|
|||
|
|||
Als je het filmpje ziet op: YouTube - How to put your iPhone in DFU mode , dan lijkt het gemakkelijk om je iPhone in DFU-mode te zetten, maar het is een handigheidje dat vrijwel nooit in één keer goed gaat.
|
|
||||
|
||||
Tsja, handmatig in DFU of restore zetten lukt mij vaak ook niet.
Daar gebruik ik nog steeds ziphone voor met een klik op de knop zit ie in de goede stand |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nee, dat zeker niet! (en da's maar goed ook )
Maar er zitten wel twee handige knoppen in die de telefoon in RESTORE of DFU zetten! En dat is dan ook de enige functionaliteit die ik gebruik |
|
||||
|
||||
Maar in DFU zetten lukt ook niet met ziphone als er 2.0 opstaat.
|
|
||||
|
||||
Kan iemand het verhaal van SwitchNL bevestigen dat een reeds eerder gepwnagde iPhone (met 2.0) NIET in DFU mode moet worden geupdate naar 2.0.1 maar in recoverymode ?!
|
|
|||
|
|||
Bij het unlocken van OTB 1.1.4 naar 1.1.4 met Pwnage heb ik Recovery mode gebruikt. Bij het updaten naar FW 2.0 heb ik DFU mode gebruikt. Bij het updaten naar FW 2.0.1 heb ik ook DFU mode gebruikt. En alles werkt steeds naar behoren. Als door de software gevraagd wordt of hij al eerder gepwned is, kies ik altijd 'Nee'.
|
|
||||
|
||||
ik heb nu de custom 2.0 van michael erop staan. Ik kon toen kiezen tussen boatloader 3.9 en 4.6.
Als ik nu de custom 2.0.1 van michael er op zet krijg ik dan weer deze keuze en welke BL is dan de beste optie ? |
|
||||
|
||||
Hoi Allemaal,
Heb mn eigen iPhone helemaal op 2.0.1. Vertelde dat vol trots aan m'n neefje van 12 die mij vervolgens ging vragen hoe dat met zijn iPod Touch zit. Hij ha hem via Itunes willen updaten naar 2.0 toen hij daar de melding voor kreeg in van Itunes. Er werd vervolgens wel geupdate, maar bij het terugzetten van de reservekopie (althans, dat is hoe ik het van neefje begreep) bleef hele Touch vastzitten en deed niets meer. Z'n vader is ermee naar A-mac geweest en hij is nu weer hersteld blijkbaar, maar op de oude firmware. Iemand hier dit toevallig ook gehad? Wil best voor hem proberen om het nog een keer naar 2.0 te zetten, maar als het weer misgaat is dat ook een beetje vervelend zeg maar. Geldt eigenlijk alles wat voor updates e.d. voor de iPhone geldt, ook hetzelfde voor de iPod touch? Alvast bedankt weer voor de hulp!
|
|||
|
|||
Citaat:
Had zelf ook een reeds gepwnde Iphone met 2.0 Gewoon in recovery gezet en herstellen, dan krijg je ook geen foutmeldingen. Als je Iphone nog niet gepwnd is dan moet je hem WEL in DFU zetten. Dit geldt overigens alleen voor MAC gebruikers. Niet gepwnde Iphones met windows gewoon in recovery |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|