//

[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic

[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver heb je de officieele 2.0 erop gezet per ongeluk? dan kan je terug naar 1.1.4 gaan. ook al de custom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #561  
Oud 10-08-08, 22:14
hoogtijd hoogtijd is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
heb je de officieele 2.0 erop gezet per ongeluk?
dan kan je terug naar 1.1.4 gaan.
ook al de custom firmware van Michael proberen te instaleren?
iphone dan wel in dfu zetten voor je firmware gaat instleren
Hoi Thanks voor je antwoord echter; mn phone komt de hele dag al niet meer uit recovery mode! dfu is het grote probleem.. (denk ik)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 10-08-08, 22:16
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Eerst naar 114
En misschien wel handig om te weten: als je eenmaal weer op 1.1.4 zit moet je het volgende doen:

- zet je iphone in DFU-mode (dan krijg je een zwart scherm, niet het 'iTuneslogo + USB-stekkertje'-scherm) zie hier: https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

- open vervolgens iTunes, die geeft aan dat ie 'een iphone in restore mode heeft aangetroffen en dat deze hersteld moet worden'. Klik op 'OK'

- houd vervolgens de 'ALT'-toets ingedrukt (dus niet de 'option'-toets of de 'CTRL'-toets) en klik op 'herstel'

- navigeer nu naar de custom firmware van Michael en selecteer deze

- iTunes herstelt nu je iPhone naar de custom firmware, waarna je je iPhone weer kunt gebruiken

Edit: en ik ben er vrijwel zeker van dat je niet eerst terug hoeft naar 1.1.4. Ik heb vanavond toevallig voor een kennis zijn iPhone ge-unlocked: hij had per ongeluk vanuit 1.1.4 op 'update' geklikt in iTunes waarna hij het 'ituneslogo + USB-stekkertje' kreeg en de 'slide for emergency'. Bovenstaande gedaan en voila, klaar was Kees.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.

Laatst gewijzigd door yingie; 10-08-08 om 22:21. Reden: aanvulling
  #563  
Oud 10-08-08, 22:21
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

kijk dat bedoel ik lekker simpel en duidelijk!

bedankt!
  #564  
Oud 10-08-08, 22:53
Borrie Borrie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Thumbs up Bedankt!

Mensen, bedankt voor de inzet!! 2.01 draait perfect aan deze kant!!
  #565  
Oud 10-08-08, 23:04
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loekieloekie Bekijk bericht
DFU mode is als je scherm zwart blijft en recovery mode is als je het cd tje met het stekkertje in beeld heb.
Heb er al tig gedaan op mijn xp en op mac samen met klanten.
De custom restore zet ik er altijd op na het pwnen moet werken.
Ja dat weet ik ook wel.
Maar het is onzin dat je in DFU mode moet op een Mac, want recovery mode werkt ook prima op een mac, sterker nog, dat was de enige manier die wel werkte, aangezien DFU mode error 1600 gaf.
__________________
  #566  
Oud 10-08-08, 23:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers Bekijk bericht
Ja dat weet ik ook wel.
Maar het is onzin dat je in DFU mode moet op een Mac, want recovery mode werkt ook prima op een mac, sterker nog, dat was de enige manier die wel werkte, aangezien DFU mode error 1600 gaf.
Dat was met 2.0 met 2.0.1 in dfu
Jij hebt 2.0 dus probeer 2.0.1 eens
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #567  
Oud 10-08-08, 23:07
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

hoi hoi alles werkt alleen niet meer mijn custom ringtones ?? iemand een idee om nieuwe te maken van bestaande nummers??? en als ik iets wil intalleren via cydia dan lukt at wel maar werkt niet?? ben begonnen met winterboard en een paar themes maar krijg ze niet te zien??? ook niet als ik de iphone reboot?? rene
  #568  
Oud 10-08-08, 23:20
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Het is mij trouwens gisteren nacht nog gelukt. Ik heb de pwnage tool gebruikt. Michaels software aangegeven en dat mijn iphone niet gepwnd is. Daarna kwam die weer tot leven. Mijn mail doet het ook weer dankzij de aangegeven tool in cydia. Perfect. Thanx jongens
  #569  
Oud 10-08-08, 23:35
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever Bekijk bericht
hoi hoi alles werkt alleen niet meer mijn custom ringtones ?? iemand een idee om nieuwe te maken van bestaande nummers??? en als ik iets wil intalleren via cydia dan lukt at wel maar werkt niet?? ben begonnen met winterboard en een paar themes maar krijg ze niet te zien??? ook niet als ik de iphone reboot?? rene
https://forum.iculture.nl/f59/i...ringtones.html Kijk hier of anders in dit forum bij 'Ringtones'. Cydia zou gewoon moeten werken dus gewoon blijven proberen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ross Bekijk bericht
Het is mij trouwens gisteren nacht nog gelukt. Ik heb de pwnage tool gebruikt. Michaels software aangegeven en dat mijn iphone niet gepwnd is. Daarna kwam die weer tot leven. Mijn mail doet het ook weer dankzij de aangegeven tool in cydia. Perfect. Thanx jongens
Waarom heb je Michael's firmware gebruikt als je zelf Pwnage hebt? Op de Mac is dan het maken van een eigen custom firmware een peuleschil... zonder Michael's effort tekort te doen.
  #570  
Oud 10-08-08, 23:41
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

okee top ik ga ff kijken naar topic ringtones........maar ff vraagje als ik nu mijn iphone aansluit zegt itunes dat er een aanbieders update is???? en of ik dit wil instaleren???
en wat cydia betreft ik weet het niet hoor heb net gekeken op forum onder instellen van cydia maar ook niets gewoon het zelfde als wat hier staat .......
o wat me iphone wel doet is als ik cydia open zie ik staan douwloading release???? dit duurde net ff maar is nu klaar???
  #571  
Oud 10-08-08, 23:44
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Kun je gewoon installeren/op 'OK' klikken. En Cydia idd laten downloaden, die app doet dat bijna elke keer als je 'm opent.
  #572  
Oud 10-08-08, 23:47
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Kun je gewoon installeren/op 'OK' klikken. En Cydia idd laten downloaden, die app doet dat bijna elke keer als je 'm opent.
Dat is gewoon refreshen zoals de installer en saurik update de voorpagina iedere keer zodat je op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes
  #573  
Oud 10-08-08, 23:53
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Dat is gewoon refreshen zoals de installer en saurik update de voorpagina iedere keer zodat je op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes
Dat bedoel ik...
  #574  
Oud 11-08-08, 00:06
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

nou lukt nog steeds niet met cydia toen ik begon kreeg ik wel de tekst dat ik moet rebooten???is toch homebutton en aan/uitknop ingedrukt houden!!!

en wat moet ik nou met de melding aanbieders update??? want iphone os upto date

2.0.1 yes! en appstore werkt perfect!

denk dat ik het al weet zijn mijn progjes van de appstore die ik al op mijn touch had wil die updaten! kan toch??

Laatst gewijzigd door tapijtkever; 11-08-08 om 00:12.
  #575  
Oud 11-08-08, 00:11
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Je moet dan de power-button ingedrukt houden tot de 'slide power off' verschijnt, die slide gebruiken en dan weer je iPhone aanzetten

Edit: en die aanbieders-update kun je gewoon accepteren, maakt verder niet uit.

Laatst gewijzigd door yingie; 11-08-08 om 00:13.
  #576  
Oud 11-08-08, 00:15
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Hmm ff een vraagje, heb gisteren suc6vol mijn iPhone 1st gen naar 2.0.1 geupdate(thnks michael voor support en de fw natuurlijk!). OOk appstore apps werken inmiddels, maar heb mijn iphone in itunes als nieuwe iphone moeten configureren ipv als reeds bekende.
Nu vraag ik me af of ik alsnog mijn iphone met mijn oude agendás en contacten kan herstellen. heb donderdag mijn pc teruggezet naar xp ipv vista en daarna itunes 7.7 erop gezet en de iPhone weer laten syncen, toen stonden de contacten en agenda er nog in, maar na de iphone upgrade niet meer, terwijl dat bij het van 1.1.3 naar 1.1.4 gaan wel zo was? Is mijn laatste iPhone sync van vrijdag (dus met al xp) nog ergens terug te vinden zodat ik die er weer op kan zetten?
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #577  
Oud 11-08-08, 00:23
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Kijk even of je nog een 'reservekopie' hebt staan in iTunes, dat kun je zien onder 'voorkeuren'... tenminste, in Mac OS X. Kan volgens mij ook in Windows. Een kennis van mij had een gebrickte iPhone (1.1.4 ge-update naar 2.0.1), die heb ik voor hem restored naar 2.0.1 met Pwnage... hij synct 'm thuis op z'n PC en krijgt z'n mails, sms-jes, foto's er weer op. Waarschijnlijk via de reservekopie.
  #578  
Oud 11-08-08, 00:29
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

zie daar wel iets staan maar alleen bij synchroniseren dat de laatste ogisteravond was en niet vrijdag, moet dat dan ergens anders staan?die kan ik trouwens alleen verwijderen zie ik zo..
  #579  
Oud 11-08-08, 00:32
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

dat is je reservekopie, ja. Normaal gesproken als je je iPhone synct pakt ie de reservekopie, maar dan moet je iPhone wel dezelfde naam hebben als van die reservekopie.
  #580  
Oud 11-08-08, 00:33
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Ik heb zojuist de update van FW 2.0 naar FW 2.01 redelijk succesvol uitgevoerd. Als iemand geïnteresseerd is in de logfile die Pwnage maakte, dan wil ik hem wel ergens neerzetten. Ik kreeg slechts één foutmelding (zie bijlage). En als de iPhone in DFU-mode staat, krijg je ook een melding (zie bijlage). Ik heb zelf een custom-bestand gemaakt met meer dan 1,5 GB voor de programma's. Bossprefs geeft aan 1,1 GB nog vrij te hebben in de root-directory (en nog 6 GB op /private/var). Dus ik hoef niets met Bosstools te verplaatsen. Hartelijk dank voor alle informatie die ik hier kon vinden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Picture2.jpg‎ (53,7 KB, 10x gelezen)
Bestandstype: jpg Picture3.jpg‎ (41,4 KB, 4x gelezen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 Doblie Unlock 0 22-09-10 17:18
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. Dragon Jailbreak 158 23-06-10 23:02
PwnageTool afbeeldingen [S]joerd Ringtones en Wallpapers 3 18-11-09 18:21
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? aaifoon Jailbreak 9 10-12-08 18:44
Pwnagetool crane Archief 2 01-10-08 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.