[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net van iemand gelezen hier in het draadje dat ie ook dezelfde probleem had als ik nu heb. d.m.v. Pwnage tool 2.0.2 mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb net van iemand gelezen hier in het draadje dat ie ook dezelfde probleem had als ik nu heb. d.m.v. Pwnage tool 2.0.2 mn iPhone geupdate naar 2.0.1. alles succesvol verlopen, behalve dat wanneer ik mijn iPhone wil terugzetten naar mijn vorige reservekopie dan krijg ik na het terugzetten weer de vraag of ik hem wil terugzetten naar een reservekopie. Zo paar keer gedaan, maar steeds weer dezelfde situatie.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit kan verhelpen zonder mijn iPhone naar nieuwe iPhone terug te zetten? (ik wil niet al mijn smsjes en instellingen kwijt raken)
|
|
|
|||
|
|||
ik heb geen bereik meer met me iphone na pwnen...... help
edit en ook geen Wi-Fi Laatst gewijzigd door supernaturol; 10-08-08 om 13:53. |
|
||||
|
||||
Als je op Manage klikt in Cydia dan zie ik dat er een hoop dingen zijn geinstalleerd. Heeft Cydia deze allemaal echt nodig? Volgens mij zuipt dit allemaal behoorlijk wat ruimte en misschien zelfs beetje lag op de iPhone. Kan dit kloppen?
|
|
|||
|
|||
Als je sommige dingen probeert te verwijderen, krijg je soms de melding dat Cydia dit echt nodig heeft en of je echt wilt doorgaan. Als je die melding niet krijgt, denk ik dat het gemist kan worden.
|
|
|||
|
|||
Probeer eens de iPhone te koppelen aan iTunes dan ALT + Herstel in drukken zoeken naar de custom firmware en laten herstellen.
Werkt bij mij ook.
|
|||
|
|||
In de gebruiksaanwijzing staat dat windows gebruikers moeten restoren in restore modus.Bij mij werkte dit niet en hem gewoon mijn eigen custom gemaakt met winwpn 2.4 met een geheugen van 1 gig voor aplicaties. Met zowel cydia als installer er op.
Toen in DFU modus gezet, en er op gezet. Werkt perfect duurt wel erg lang voor hij er op staat. |
|
|||
|
|||
ik bedoel 2.0.1.2 excuses
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een vraagje dat misschien al gesteld is, maar kan het niet direct vinden of heb er overgekeken. Zou er iemand die reeds overgeschakeld is naar de nieuwe fw (mssch Michael) eens op een rijtje zetten wat nu eigenlijk de verbeteringen zijn tov de vorige fw. Ik twijfel toch echt wel een beetje om over te schakelen vooral met het feit dat er reeds een fw 2.1 beta 3 aan de ontwikkelaars gegeven werd door apple, ik zou niet graag om de paar weken overschakelen. Maar moesten er dus een paar verbeteringen zijn die de moeite van het overschakelen waard zijn, dan hoor ik het graag van jullie. Alvast bedankt voor de reactie.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Aldus heeft Michael de boel weer 's voor iPhoneclub geregeld: thx dude!
Ik neem aan (1) iPhone in DFU en (2) restoren met jouw .ipsw-bestand op Megaupload? |
|
|||
|
|||
ik krijg in wnpwn te zien dat het een unknown file is de [SIZE=1]
\iPhone1_1_2.0.1_5B108_Restore.ipsw hoe komt dat ?/ [/SIZE] |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo is het maar het is rapidshare en de mirror is van samplex die zo vriendelijk is om de custom te hosten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nope, update is gelukt, maar ik zit nu wel die ananas. Is er ook een custom-ipsw met het Apple Logo in omloop...? Laatst gewijzigd door Playboy Mansion; 10-08-08 om 15:28. |
|
|||
|
|||
Ja, de firmwares van Michael zijn met het Apple logo
@bafke85: je kan ook gewoon 2.0.2 downloaden.. links op de dev team blog |
|
||||
|
||||
Vraag me nu al een tijdje af , wat het verschil is tussen de custom van Apple via of Apple of iTunes en de versie die hier aangeboden worden door o.a Michael? Gezien het vele werk hier in gaat zitten voor o.a Michael zou er toch een voordeel voor ons gebruikers meoten zijn!
Heb het forum aardig proberen te volgen, gezocht ook maar snap het verschil niet, en wil dit graag weten.. kan dan eventueel opnieuw beginnen met de versie van Michael.. alvast bedankt voor hopelijk een duidelijke uitleg
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zie net dat je windows hebt..
als je zelf je firmware wil maken heb je winpwn 2.0.0.4 nodig (pwnagetool is enkel voor mac) of je kan flashen naar fw2.0.1 met de ipsw bestanden van Michael.. (alle uitleg hiervoor in 1ste post) |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|