[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Ehh, WIN pwn alleen voor de mac????? ik bedoel ik hoef alleen een iphone, winpwn 2.0.0.4 en 2.01 iphone restore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Yes, dat zou het moeten doen
Oh, bootloaders kunnen misschien ook handig zijn. http://www.freeware-palmos.com/temp/bootloaders.rar |
|
|||
|
|||
bedankt man.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de custom firmware van Michael nu eindelijk aan het draaien, maar ik heb alleen maar Installer en mis dus Cydia. Kan ik nu gewoon de firmware die Installer en Cydia heeft opnieuw installeren? of moet ik weer eerst downgraden
|
|
||||
|
||||
Dat kan je gewoon doen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
dit is nou wel de goede link? http://www.samplex.org/files/iphone/...om_Restore.zip
Niet dat ik weer hetzelfde krijg Laatst gewijzigd door jooston; 10-08-08 om 01:08. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe denk jij er trouwens over? beide of 1 v/d 2
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Michael
Maar wat vind je van Installer en cydia? en welke gebruik je zelf! Laatst gewijzigd door jooston; 10-08-08 om 01:15. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik gebruik deze RapidShare Webhosting + Webspace |
|
||||
|
||||
hoi een beetje laat misschien maar als ik wil pwanen dan vraagt hij niet omde 2 bootladers en gaat gelijk een restore file maken ??? iemand kan ik doorgaan of mis ik iets??? rene
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
oke bedankt! ik heb het al een keer geprobeerd maar toen had ik de zip er nog niet afgehaald !dom ! ik heb nu wel de file op mijn desktop staan, kan ik dan gewoon overnieuw beginnen? en moet ik met versie 2.0 of met 2.0.1 verder? mazzel rene
|
|
||||
|
||||
2.0.1 van de fw of 2.0.2 van pwnage?
|
|
||||
|
||||
eeh... ik denk pwnage ik heb twee versie's en ik weet niet welke ik moet gebruiken ??
of kan ik ook gelijk aan de slag met jou custom van post 1 de onderste regel toch ??? en ff update ( want er staat zoveel tekst in deze post! ) downloaden en dan aansluiten itunes en alt toets en herstel? ............ben ook niet meer scherp nu ! of beter pwanen? hoi! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
okee bedankt ik zal ff focussen!! en anders morgen proberen ! toppie! michael!
|
|
|||
|
|||
Hmm... Ik krijg hem niet van de I-tunes mode in de DFU....
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|