[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan krijg ik een error 6... Ga nu dus weer naar Itunes 7.7.1 om daar een recovery te doen.. Daar krijg ik dan een gesimlockde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan krijg ik een error 6...
Ga nu dus weer naar Itunes 7.7.1 om daar een recovery te doen.. Daar krijg ik dan een gesimlockde 2.0.1. Vervolgens kan ik hem daar in DFU krijgen... En dan kan ik Itunes weer de-installeren. 7.5 erop zetten en dan proberen 1.1.4 erop zetten... Soepeltjes... Wel grappig dat eerder is opgemerkt dat het installeren van 2.0.1 geen problemen zou opleveren, maar nu blijkt het wel lastig te zijn op een 2.0.1 een jailbreak en unlock toe te passen. Beetje frustrerend allemaal, maar dat maakt het alleen maar leuker als het lukt. EDIT1 Ok... Je kán dus wel naar DFU zonder Itunes te up- en downgraden... 7.5 moet je wel gebruiken wil je naar 1.1.4 gaan. 1.1.4 werd wederom geweigerd. Code 1015. Tjonge... /EDIT1 EDIT2 iLibety+ gedraaid en ik heb nu weer 1.1.4 erop ! Mooi. Nu iTunes upgraden en 2.0.1 van Michael erop zetten. Een hele bevalling... /EDIT2 Laatst gewijzigd door Bozzma; 10-08-08 om 03:30. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik krijg maar 1604 melding dat er een onbekende fout zich plaatsvind.
er mijn iPhone zit vast in restore mode wat ik ook doe, hij blijft maar in restore mode. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
thanks meisjes en jongens voor het mooie en vele werk
Werkt hier zonder problemen op de US 1ste generatie iPhone 8 GB. Helaas doet hier de Cydia niets, na opstarten sluit deze vrolijk weer af.. Installer 4 daar in tegen ziet er gelikt uit TOP, maar hopen dat deze snel uit béta is iPhone G3 nog niet gedaan. Weet nog niet of ik deze wel zal gaan doen
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit Laatst gewijzigd door benBEN; 10-08-08 om 03:17. |
|
|||
|
|||
mijne wil niet. Ik had van de week al de originele 2.0.1 erop gezet. (iphone 1G).
Ik kon alles doen. Wilde er net 2.0.1 met cydia op zetten met mac. In DFU mode geprobeerd. fout 1600. En vreemde is, sindsdien kan ik ook niet meer bellen. Hij zegt geen geldige sim of zo. Doe ik het in herstelmodus krijg ik fout 6. Wat nu? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je stap voor stap beschrijven wat je hebt gedaan? thanx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Hallo..
Ik begrijp even iets niet.. Heb al gekeken waar ik het kon vinden, maar helaas, of ik heb er overheen gelezen. Michaels custom gedownload voor 1e generatie. Ik heb een mac, en heb nu een mapje Iphone 1_1_2. Hierin zitten de volgende bestanden: 2x dmg mapje Firmware Kernelcach.release Restore.plist Welke mapje moet ik gebruiken? Of moet ik de extensie wijzigen?? Ik hoor het wel! Alvast bedankt! Geduld is een schone zaak. groet, Roy |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je die van de mirror hebt downgeload lees dan ook de tip die ik daar geef over het archiveringshulpprogramma
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Zoek installer 4
Ik ben zojuist van 1.1.3 naar 2.0 gegaan op een eerste generatie iPhone. Heb daarvoor Pwnage 2.0 gebruikt. Nu heb ik wel Cydia, maar geen installer 4. Als ik die wel wil, kan ik dan gewoon opnieuw Pwnage 2.0.2 draaien? Of moet ik eerst terug naar firmware 1.1.x? Is er een andere manier om installer 4 erbij te zetten zonder opnieuw met Pwnage aan de slag te gaan? Het is ten slotte ook een "gewone" applicatie, toch?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gisteravond begon mijn iPhone raar te doen, veel vastlopers, typen was traag en meer.
Nu de iPhone gekoppelt aan iTunes en met Alt + Herstel de goede firmware gezocht en alles hersteld. Wat ik nog steeds raar vind is dat na het herstellen wordt mijn reservekopie op de iPhone gezet als dit klaar is wordt de iPhone opnieuw opgestart en krijg ik weer de melding om te herstellen dit vindt ik zo vreemd. Weet iemand wat hier mee aan de hand is??? ik krijg GEEN foutmelding.
|
||||
|
||||
misschien domme vraag, maar is er een kans dat installer 4 ook te krijgen is in Cydia?
|
|
|||
|
|||
Michael Thanks..
Ga het nu maar een even proberen.. Gaat wel lukken dan denk ik.. groet, Roy |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar heeft niemand het probleem gehad dat je na het terugzetten van de reservekopie de vraag weer krijgt???? Laatst gewijzigd door Michael; 10-08-08 om 11:24. |
|
||||
|
||||
Misschien toch nog eens een restore doen. Ik heb de melding niet gehad bij het terugzetten van de reservekopie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de optie nieuwe iPhone aangevinkt en dat werkt (tot nu toe) |
|
|||
|
|||
hi ik heb iplus gebrukt om mijn iphone 1.1.4 te unlocken, kan ik nu gewoon de CF 2.0.1 van michael op mijn iphone zetten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kom er niet meer uit, ik weet niet wat ik fout doe. Mn mail doet het niet, heb al tig keer geprobeerd iphone-notes.de toe te voegen aan Cydia maar dit adres wordt niet door Cydia gezien als een adres waar het programma iets mee kan. Kan iemand me zeggen waar ik fout ga?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|