[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Pwn eerst je itunes en dan een custom erop zetten let wel op dat je die van de 3G pakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En iTunes Pwn ik dan met WinPwn, en even bijvoorbeeld jouw oude 2.0 custom gebruiken (uiteraard accepteert WinPwn firmware 2.0.1 nog niet in de huidige release)? Ik moet een file selecteren in WinPwn alvorens de button Ipwner bruikbaar wordt geloof ik. Standaard is die greyed-out.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het is geen dmg maar een ipsw en als het goed is zag je een soort legoblokje Daarmee restore je en dat hoef je niet te unzippen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik probeer nu custom firmware 2.0.1 voor de iPod Touch te uploaden (met installer en cydia) :thumbs:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
jayjay! Ik had precies hetzelfde probleempje als jij. Je moet de gedowloade zipfile renamen naar ipsw. Dus ipv xxx.zip wordt het xxx.ipsw. Werkt verder als een trein! |
|
|||
|
|||
oke nog 1 noob vraag..: hoe zet ik hem in recovery mode?
|
|
|||
|
|||
uh moet je hem al gejailbreakt hebben 2.0?, voor dat je hem naar 2.0.1 jailbreak, want dat hat ik maar toen dee hij et niet maar ik heb hem nu hersteld naar 2.0.1 van apple zonder jailbreak(duh)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@michael tha CustomGOD
werkt als een speer!! mucho gracias xxx |
|
|||
|
|||
Nu heb ik het wel door ik heb mijn originele 3g al gejailbreakt met winpwn.
Dus nu moet ik hem gewoon in dfu stand zetten of restore stand. En ik heb een 3g zonder abbo dus deze firmware 2.0.13GmetActivatie.ipsw gebruiken en dan zou er cydia en installer opstaan. |
|
|||
|
|||
telkens ik mijn iPhone wil jailbreaken krijg ik error (6)...
Ik ben al in het foutmeldingen topic gaan kijken, en daar staat dit: Citaat:
Als ik een gewone recovery doe, werkt alles normaal, maar als ik durf een custom firmware te laden, hop, weer de error... strange |
|
|||
|
|||
Oke hij is weer uit restore mode maar hoe krijg ik dit nou voor elkaar "DFU en niet in Restore Mode (iTunes Logo en Usb stekker)"???
|
|
|||
|
|||
Iemand die weet waar ik de officiele firmware kan downloaden? 2.0.1?
|
|
||||
|
||||
IK heb een vraag zit zo op het forum te kijken en ben nieuwe in de iphone wereld. Heb sinds vandeweek een 3G en heb toen de tijd de software 2.01 eropgezet.
Ik heb nu geprobeert die software Customs van Mdiersma2 gebruikt voor zonder activatie (t-mobile toestel) ALs ik gewoon op herstel klik en zowel in DFU mode krijg ik op een gegeven moment een itunes logo met een usb stekker te zien dan geeft me computer ineens aan error 6 en dan gebeurt er niets meer en toestel werkt dan ook niet. Als ik dan zonder shift op herstel klik en de orginele apple softare herstel werkt het wel? Wat doe ik fout en waarom werkt het niet? (windows XP gebruiker met Itones 7.7 ) |
|
|||
|
|||
Het is gewoon een zip bestand? Ik heb via samplex gedownload.... hoe kan dat... jah ik weet dat het een lego bestand moet zijn.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In de wiki bij Firmware Laatst gewijzigd door Michael; 09-08-08 om 16:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want toen ik het net probeerde kreeg ik niet het itunes logo en usb stekker te zien... |
|
|||
|
|||
Draait helmaal perfect. Thanx Michael
|
|||
|
|||
Michael, bedankt weer! Was een fluitje van een cent.
Dit zijn de stappen die ik gedaan heb op m'n windows PC: - Op de achtergrond custom firmware downloaden. Als hij als .ZIP bestand is gedownload; renamen naar .ipsw. - iPhone aan iTunes hangen en programmas die je niet meer gebruikt binnen iTunes weggooien. - iTunes laten syncen/backuppen. - In settings/instellingen van je iPhone instellen dat hij niet automatisch in de sleep stand gaat. - iPhone uitzetten en loskoppelen. - iTunes opstarten - De home button van de iPhone ingedrukt houden en het stekkertje in de iPhone steken (of hem in de dock zetten). Home button loslaten als je op de iPhone ziet dat hij in de restore mode staat. - iTunes zegt nu dat ie een iPhone in restore mode ziet. Houdt SHIFT op je keyboard ingedrukt en klik op 'restore'. Je kunt nu de custom firmware selecteren die je net gedownload hebt. - Als hij helemaal klaar is, je backup terug zetten. |
|
|||
|
|||
Jep het eerste wat je zegt. gewoon aan je mac hangen aan zetten, en dan in dfu zetten als die in dfu staat zie je geen stekker! alleen maar zwart beeld
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|