[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Thaan Kijk hier even voor foutmeldingen: Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
eeehh ik hoop dat iemand mij ook een antwoord geeft ???
moet ik eerst pwnage uitvoeren of kan ik gelijk aan de slag met de custom??? mazzel. |
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid. Ik zie op pagina 1 staan dat je als windows gebruiker je tel in restore stand moet zetten, maar ik lees ook dat je ook je tel aan itunes kan hangen en gewoon shift + restore kan doen en dan de custom selecteren zonder je tel in wat voor stand dan ook te zetten.... Welke is beter?
|
|
||||
|
||||
@michael
ik heb de custom erop, reserverkopie erop gezet, maar nu steeds als ik hem aansluit komt in itunes: Uw iphone configureren ik kan dan alleen maar reservekopie of als nieuwe iphone selecteren, ik kan niet meer syncen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo
Heb jij ook een originele 3G wat heb jij zitten downloaden? greetz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ik configureer als nieuwe iphone heb ik mijn aangekochte apps dan nog ter beschikken daarna?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
thx die had ik nog niet gezien. en nu loopt het. |
|
|||
|
|||
Custom
Tja, en ik zou custom firmware willen hebben zonder Installer en zonder Cydia. Kan die zelf nog niet aanmaken want ik gebruik Windows en winpwn is nog niet zo ver. De applicaties haal ik wel uit de Store.
Wie wil mij hieraan helpen? Groet, René |
|
|||
|
|||
Cool! jah ik heb ook windows. Ik heb het al eerder gepwnd, dus een customfirmware van mr. Micheal is al voldoende. Vraagje: ik heb 1.1.4, is het slim dat ik alles beter kan wissen en dan die nieuwe firmware erop zetten? Ik heb liever dat ik met een schone lei kan beginnen.
|
|
||||
|
||||
Lees even post 1 als je de backup erop zet Anders opnieuw aanmelden als nieuwe iphone en opnieuw syncen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
cydia
|
|
|||
|
|||
Gewoon nieuwe iPhone aanvinken en het werkt
|
|||
|
|||
Weet jij waarom de firmware met Installer + Cydia 15MB kleiner is dan de andere firmwares? Ik ben nu geneigd de firmware met enkel Cydia te installeren omdat die met Installer én Cydia volgens mij niet goed is.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist met bosstools (Cydia) de fonts van de een naar de andere partitie verplaatst en heb nu meteen ruim 100 mb meer ruimte om apps te installeren!
|
|||
|
|||
ja tegen u heb jij mij soms de link voor installer op de 3G en is het simpel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als me huidige upload klaar is wil ik er best 1 aanmaken zonder Cydia/Installer, wat voor iPhone? Citaat:
http://www.iphoneclub.nl/8595/handle...ac-en-windows/ Laatst gewijzigd door Thaan; 09-08-08 om 15:19. |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|