[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) maar wel eerst in DFU uiteraard...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
maar wel eerst in DFU uiteraard
|
|
|
||||
|
||||
Wel je iphone in dfu restoren
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@mdiersma2
Goed werk geleverd, ben je hier speciall vroeg voor opgestaan? kudos! @Michael Ga jij in je custom 2g ananassen verwerken of appeltjes? |
|
|||
|
|||
ik dacht dat ik las dat ie appletjes gaat doen
|
|
|||
|
|||
klopt inderdaad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
tja.. dan moet je niet even snel op je iphone kijken of er al een nieuwe update is.. hahahah Laatst gewijzigd door mdiersma2; 09-08-08 om 10:08. |
|
||||
|
||||
zit nu op 2.0.2 werkt prima..!! weet iemand welke sources al goed werken voor installer?
|
||||
|
||||
deze custom is dus niet van michael?
|
|
||||
|
||||
De mijne komen over ongeveer 30 minuten
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
deze niet, maar hij maakt ze nog
EDIT: ik was te laat |
|
||||
|
||||
Eerste ervaring is dat installer echt niets voorstelt er zit geen source in alleen die van ripdev Geen pakketten gewoon leeg
|
|
||||
|
||||
dan ga ik nog ff een bakkie doen van een half uur
|
|
|||
|
|||
hoe
krijg je de 2 bestanden voor de 3g als 1 ??? |
|
|||
|
|||
met hjsplit... effe googlen.... is gratis ;-)
|
|
|||
|
|||
bedankt
|
|
|||
|
|||
Er zit een community sources van bigboss in die continu ERROR file doesn't exist geeft.
Is bij mij reeds twee keer gecrashed, denk dat je de installer nog echt even moet laten voor wat die is, gebruik voorlopig even de Cydia installer. Laatst gewijzigd door Wi-Fi; 09-08-08 om 10:37. |
|
||||
|
||||
Welke versie iTunes is aan te raden ? ik zit nog op de 7.7.0.43
|
|
||||
|
||||
dus niet want de een heeft een ananas en michael houdt hem "origineel" met het appeltje
Bedankt beiden maar waarom moet de update in DFU mode en niet in restore mode ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|