[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) wat bedoel je onder zeer slecht Michael???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat bedoel je onder zeer slecht Michael???
|
|
|
||||
|
||||
@thomas
probeer een harde reboot van je foon |
|
||||
|
||||
Nou hij crasht en al die error messages op mijn scherm Thank God we have Cydia
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zal zo even proberen hij is nog steeds bezig met terugzetten van mijn reservekopie
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je?
Als ik de home en sleep knoppen samen in houd, dan verschijnt er het apple logo maar na een tijdje springt het naar het itunes logo met stekker. Dat is balen Als ik probeer om direct naar 2.0.1 te gaan, dan krijg ik de bekende 6 fout. Laatst gewijzigd door thomas89; 09-08-08 om 12:42. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 3G via iTunes naar 2.0.1 geupdate, kan ik hem jailbreaken met PwnageTool 2.0.2? Ik lees op hun site verschillende berichten dus ik twijfel een beetje.
|
|
|||
|
|||
zonder problemen... gewoon de aanwijzingen in pwnage tool volgen, en je hebt em gejailbreakt. Heb ik in eerste instantie ook gedaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ik hem nu aansluit krijg ik steeds in itunes dat ik hem moet configureren, ik kan hem niet meer synchen, alleen uitwerpen of reserverkopie erop zetten maar die staat er al op
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Klein vraagje: Ik heb mijn iPhone naar 2.0 gebracht met een custom firmware en daarna gewoon de update naar 2.0.1 gedaan met iTunes.Alles werkt perfect,maar geen installer of Cydia. Kan ik de Customfirmware 2.0.1 gewoon erover zetten? Thanks
|
|||
|
|||
even je pc rebooten en anders nog een keer de custom firmware er op zetten...
Dat moet zeker goed gaan... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb perongeluk de uitvoering zonder cydia geinstalled, kan ik deze ook handmatig toevoegen ? of moet ik de andere firmware installeren ?
|
|
||||
|
||||
Michael, wederom super dat je het hebt gedaan!
Ik wilde jouw custom downloaden (geef mij maar de apple-logos) maar was natuurlijk te vroeg en had de custom van het nieuwsbericht gedownload (van Thaan), waardoor ik nu 2 uur op rapidshare moet wachten *huil* of is er een andere manier? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als je het makkelijk wil doen....... gewoon de andere firmware installeren...
|
|
|||
|
|||
het herstellen kan wel erg lang duren ben ik achter gekomen maar de costum firmware van Michael werkt perfect dank hier voor.
|
|
|||
|
|||
iTunes vraagt weer om terug te zetten naar een reserverpunt heel vreemd, maar op ga door gedrukt en kijken wat er dan gaat gebeuren.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|