[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels de community sources gevonden. Geduld hebben met installer. Krijg wel steeds een vervelende popup file does not exsist...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels de community sources gevonden. Geduld hebben met installer. Krijg wel steeds een vervelende popup file does not exsist
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is prima, heb ik het ook mee gedaan.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dan doe ik NOG een bakkie
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
What about error 1600 ?
Ik krijg m'n gwpwnde 2.0.1 package er nou niet bepaald heen, onder DFU mode..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
of een andere USB poort proberen
|
|
||||
|
||||
7.7.1 ja, zal even een andere usb poort gebruiken, maar dat zit allemaal op de zelfde interne hub in m'n iMac..
|
|
|||
|
|||
neem hem mee en gaan hem testen.
|
|
|||
|
|||
ehm... als hij gepawnd is moet het in DFU mode gewoon lukken
|
|
||||
|
||||
Is het (van 2.0.0 -> 2.0.1) aan te raden om hem als nieuwe iPhone aan te melden in iTunes of als bestaande iphone. Zodat ik niet alle eerder geinstalleerde apps opnieuw moet opzoeken en installeren.
3G - FW 3.0 I wish i was a Macintosh! Laatst gewijzigd door pevi; 09-08-08 om 11:07. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
als jij je muziek, contacten, sms en alles wil bewaren moet je hem als bestaande doen
|
|
|||
|
|||
wat je ook kan doen (onder windows) is bijvoorbeeld je contacten te syncroniceren met outloock voor dat je gaat updaten en na de update je iphone als nieuwe laten doen en daarna via outloock je contacten er weer op zetten
|
|
||||
|
||||
En het lukt ook niet op m'n mbp, dus ik wacht jullie ervaringen maar eens af.
En ja hij stond echt in DFU mode, zwarte scherm. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij het terugzetten van je backup crasht de mail maar in cydia zit een fix asmailfix
|
|
||||
|
||||
Voor wat contacten, muziek etc maak ik me geen zorgen. Die staan netjes gesynced op mijn mac. In eerdere fw versies werd namelijk altijd aangeraden om een clean install te doen om achteraf problemen te voorkomen.
|
|
||||
|
||||
Clean install dus maar!!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|