[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door passie27 michael ben je ook een 3G versie aan het maken? Die komt er straks aan Mensen in Post 1 inmiddels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Die komt er straks aan
Mensen in Post 1 inmiddels meer info en hoe te werk te gaan. Ook links naar de customs
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb 'm in recovery mode gezet en het is gelukt! Bedankt Michael!
|
|
|||
|
|||
toppie!!
|
|
||||
|
||||
500 kuddo's voor michael!!!
in windows doet itunes alles voor je, gewoon telefoon aansluiten, Shift + herstel custom aanklikken en klaar |
|
|||
|
|||
Gelukt in Windows......Iphone in restore.....in itunes shift + herstellen de gedownloade custom van Michael kiezen en gaan maar........super Michael, Thanx !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk straks wel even
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb ook al wat custom files gevonden, zit @ the moment op t werk, en heb hier geen MAC tot beschikking, echter wel me itunes library+backup. Alleen deze custom files van andere vertrouw ik niet zo (modmyifone is de source), zou iemand hier een firmwarefile voor 3G kunnen maken ?? tenminste nog iets te doen op t werk dan hier! cheerS! ps: http://idisk.mac.com/spmwilson-Public?view=web hier heb ik mijn custom file vandaan, heb hem alleen NOG NIET GETEST! EIGEN RISICO DUS! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@macmichel
Jij hebt MacOS x dus jij moet waarschijnlijk in DFU |
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat gedaan. Kan er iemand een beknopte tutorial posten voor deze instalatie van 2.0.2 met installer voor de iphone 3g.
Met windows te installeren |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje moet ik de iphone pawnen of kan ik hem zo restoren, kan het met de zoek functue helaas niet vinden.
thanks for all the good work ! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hi Michael,
Top werk. Verwacht je probs met de combinatie van Installer en Cydia? Ik kan me herinneren dat daar in het verleden wel eens probleempjes mee waren? |
|
|||
|
|||
Ben nu mijn iPhone aan het herstellen, reservekopie van iTunes aan het overzetten maar dat duurt wel heeeeeeeeeeeeeel lang.
Ben bu zeker een minuut of 2 bezig had jij dat ook Michael????? |
|
|||
|
|||
Deze zijn dus nog niet voor de iPhone 3G?
|
|
||||
|
||||
duurt lang, klopt, bij mij is hij al 3 kwartier bezig
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij mij is het minder vlot gegaan, ik wou hem in restore mode zetten, maar ik kreeg hem daar niet in. Nu heb ik het beeld van het intunes logo en de usb stekker. Ik krijg hem daar ook niet meer uit, ik zal eerst terug moeten naar 1.1.4 zeker? of is er nog een manier om hem hieruit te halen? Ik heb al alles geprobeerd denk ik, ook met Ibricker maar hij vind mijn iphone niet.
Thomas |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|