[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pumpeduse Dus als ik het goed verstaan heb kun je installer en cydia en firmware 2.0.2 met. winpwn ver.:2.0.0.3 RC1 instaleren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee, je zit echt de verkeerde kant op te kijken. je hebt alle versie nummers verkeerd, dat is toch aardig cruciaal hiermee. Daarnaast kun je de laatste firmware niet met winpwn gebruiken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik wil de laatste FW 2.0.2 op mn iphone (2G) zonder Installer en Cydia... hoe? ik heb al WinPwn 2.0.0.3 gedownl. (heeft iemand een custom FW)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij wil het niet lukken, kep hem nu hersteld met firmware van apple,ben al me contacten kwijt:S alleen een paar die op me sim staan kan ik terug krijgen. kreeg alleen een een of ander raar mannetje in beeld met een russische text fzo, en verder dee de iphone niks, en kreeg foutmelding 5 in itunes maar dat is als je 1.1.4 wil jailbreaken als ik dat goed lees, elders op dit forum,
kat van micheal de firmware met cydia en installer, kep iphone met t-mobile activation of wil het daarom niet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
JE moet of wachten op de update van winpwn (wie weet hoe lang dat duurt) of zorgen dat je iphone gepwned is (dus bijv. met de oude 2.0 firmware) en dan 1 van onze firmwares downloaden, en die gebruiken om via itunes te herstellen. Als je geen geduld hebt om het uit te zoeken stel ik voor dat je niet gaat updaten en wacht op een automatisch process want wij doen er ook allemaal werk voor. |
|
|||
|
|||
ik heb Michael's custom met Installer en Cydia gedownload (218mb) maar in die zip file zitten verschillende files. Wat zijn die andere files? Je hebt toch alleen 1 bestand nodig die firmware?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je de laatste update wilt gebruiken, waarom gebruik je dan winpwn? Die werkt niet met de laatste firmware versie, daar gaat dit HELE topic over. Wij bieden een alternatieve manier.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog 1 laatste keer: Winpwn werkt niet met de laatste firmware versie, dus WinPwn heb je helemaal niet nodig als je met 2.0.1 wilt werken. Je moet alleen zorgen dat je iphone eerder gepwnd is en dan kun je gewoon via itunes een custom 2.0.1 erop zetten. |
|
|||
|
|||
Top dat hij gepost is die custom!
tnx Samplex! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand die weet waar ik FW 2.0.1 kan downloaden? De officiele en niet een custom voor het geval ik hem terug moet sturen voor reparatie...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
succes! |
|
|||
|
|||
Oke waarschijnlijk echt een NOOB vraag maar in de eerste post staat dat je op Mac je iPhone in DFU moet zetten nou dacht ik dat ik dat had gedaan maar iTunes zegt nu "dat hij een iPhone in recovery mode heeft gevonden" Is dit het zelfde als DFU en kan ik nu alt+klik op restore drukken en de custom fw selecteren??? scherm van mijn iPhone is helemaal zwart nu....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2shared - download iPhone1,1_2.0.1_5B108__no_apps_Custom_Restore.ipsw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|