[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kyller Omdat je itunes niet gepwn is denk ik en hoe werkt dat pwn dan op itunes?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Oke volgens mij is hij nu de custom er aan het opzetten, als hij daar mee klaar is wat moet ik dan doen om de laatste back-up die itunes net heeft gemaakt er weer op te krijgen, dus dat ik mijn sms conversaties weer terug heb???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik het rename, blijft het zipfile... hoe doe je dat? |
|
|||
|
|||
ok bijna alles is gelukt, alleen hij gaat niet meer van het opstart appeltje af? ik heb hem al losgekoppelt van de pc? hij doet niks meer
|
|
|||
|
|||
Dankjewel nu krijg ik tenminste geen problemen als ik hem terug moet brengen bij T-Mobile.
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Heb net de firmware 2.0.1 van Michael erop gezet en alles ging goed van de eerste keer, hij is nu aan het synch...in itunes. Alles ziet er goed uit Ps: Heb deze update gewoon via recovery mode kunnen doen en alles ging vlotjes...ben een windows gebruiker... Michael hartelijk bedankt voor de support Mvg, Carpoolman |
|
|||
|
|||
Ik heb het met deze firmware gedaan 3g Firmware 2.0.1 met activatie (mocht je een 3g hebben zonder abbo) en nu geen ontvangst op mijn iphone 3g
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb hetzelfde voor, en mijn itunes is wel gepwn, want ik heb fw 2.0 al gejailbreaked... |
|
|||
|
|||
En carpoolman heb jij wel netwerk ontvangst
|
|
|||
|
|||
En wat nu mannen nu hebben we een dure ipod ofwat?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag weten hoe een originele 2.0.1 te updaten, mijn iTunes is nog niet gepwnd (althans, net wel met winpwn mijn itunes gepwnd met behulp van de originele 2.0 firmware, maar dat lijkt niet op te schieten, nog steeds fout nummer 6).
Misschien kan ik beter even op zoek gaan naar een mac-head in de buurt van Den Bosch, tenzij iemand een brrrriljante tip heeft. |
|
|||
|
|||
Ik heb, na vaak geprobeerd in de DFU mode te komen, eindelijk mijn Iphone ook kunnen updaten naar 2.0.1. Na het herstellen kreeg ik NIET de mogelijkheid om te herstellen naar het laatste bestand, maar twee oude bestanden van 1 maand terug!
Ik had hem een half uur ervoor gesyncroniseerd zodat ik al mijn programmas, fotos, sms ect. blijf behouden! Selecteer ik dat ik ook mijn programmas, waar ik ook voor betaald heb, wil terug zetten krijg ik de volgende melding: Sommige programma in ut I-tunes bibliotheek, waaronder xxxx, zijn niet op de I phone geinstaleerd, omdat u er niet bevoegd voor bent op deze computer. Nu staan deze programmas das niet op mijn iphone!?! Hoe kan dit, ik zorg steeds dat ik een paar keer per week syncroniseer en alles tussen mijn macbook en Iphone goed hou! Iets klopt er dus niet! Mijn sms, contacten etc waren ook niet up to date! Dit is niet zo erg want die worden na synchornisatie wel weer op orde gemaakt, maar die programmas?! graag help hiermee |
|
||||
|
||||
pumpeduse, yep alles werkt normaal....
|
|
|||
|
|||
Thnx allemaal het is gelukt alles werkt weer en mijn sms coversties heb ik ook weer terug
|
|
|||
|
|||
Als ik hem nu wil terug herstellen via itunes gaat hij me die wel in de originele 2.0.1 firmware zetten en deze kan ik zeker niet jailbreaken
|
|
|||
|
|||
Yep ik had ook het zelfde net ondervonden. Oplossing... zet je iphone in dfu... custum fw staat er nu op en ik ben nu mijn backup van mijn reservekopie aan het terug zetten
|
|
|||
|
|||
201 FW geinstallerd en werkt uitstekend. Itunes alle settings gerestored en alles werkt daar ook uitstekend (zelfs email: alles weer prima terug + alle geinstalleerde programmas ook) BUT het Cydia icon is verdwenen (waar installer er nog wel staat). Voordat itunes de oude settings terug zette stond Cydia er wel. Is het Cydia icon op nieuw aan te maken of desnoods te herinstalleren? Thx voor de prima FW.
|
|
|||
|
|||
oke hij start heel traag op en na het opstarten verschijnt er een melding: bellen of gebeld worden met de iphone is niet mogelijk Apple - Support - Nederland
Wat is hieraan te doen? |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|